استان ها

عناصر فرهنگی و هنری، مکتب شهید رئیسی را تبیین کنند

تی تی آنلاین/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: عناصر فرهنگی و اجتماعی باید دستاوردهای دولت سیزدهم را تبیین کنند تا مردم در ۸ تیرماه یک انتخاب در امتداد تفکر، دولت و مکتب شهید رئیسی داشته باشند.

امیرحسین طاهری امروز، ۳ خردادماه در محفل شعر و خوشنویسی «شهید جمهور» که با حضور شعرا و خوشنویسان برجسته استان گیلان در خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه انتخاب رئیس جمهور جدید هستیم، اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهوری است که از دو بال دیپلماسی و میدان توامان با هم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دیپلماسی و میدان در دولت سیزدهم موجب شد خیلی از مسائل و مشکلات داخلی و خارجی کشور برطرف شود، افزود: اگر این حادثه رخ نمی داد، مردم در سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ ثمره این مدیریت انقلابی را بیشتر می چشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ماموریت اهالی فرهنگ و هنر در جامعه، تصریح کرد: عناصر فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی باید این جریان را تبیین کنند تا مردم در ۸ تیرماه یک انتخاب در امتداد تفکر، دولت و مکتب شهید رئیسی داشته باشند و لذا این فرهنگ سازی بر عهده اهالی فرهنگ و هنر است.

طاهری با بیان اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم باید برای مردم تبیین شود، گفت: امروز نیز خون شهید رئیسی در دیپلماسی و میدان کارکرد دارد و شاهد برقراری روابط ایران و بسیاری از کشورها از جمله بحرین بودیم که برای عرض تسلیت به ایران آمدند و لذا باید این مکتب را حفظ و تقویت کنیم.

وی از عناصر فرهنگی و هنری متعهد به انقلاب و آرمان های آن خواست در مدت ۴۰ روز مانده تا انتخابات به تبیین مکتب شهید رئیسی برای آحاد جامعه بپردازند و عنوان کرد: آیت الله رئیسی در دولت سه ساله خود خیلی کار کرد و به تعبیر رهبر انقلاب، جاودانه و ماندگار شد؛ این در حالی است که با انباشت بدهی های گذشته و مسائل داخلی و خارجی بر زمین مانده مواجه بود که همه را برطرف کرد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم احیا و تقویت آرمان های انقلاب توسط عناصر فرهنگی و هنری، اضافه کرد: شهید بزرگوار سیاسی کار نبود، زیرا اگر سیاست زدگی وارد شود، خدمتگزاری انجام نمی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا