علم و سلامت

قصه درمانی؛ راه حلی ساده برای اختلالات تغذیه ای

اختلالات خوردن می تواند مشکلات مختلفی را در کودکان ایجاد کند. بنابراین ، تشخیص زودهنگام و درمان سریع این اختلال می تواند به کودک شما کمک کند تا احساسات خود را کنترل کند و در نتیجه اختلالات او را کاهش دهد. روشهای درمانی مختلفی وجود دارد ، از جمله روان درمانی ، ورزش درمانی و غیره. برای درمان اختلالات رفتاری و روانی در کودکان حتی کشیدن یک تصویر زیبا از کودک یکی از راه های درمان اختلالات مختلف است. بنابراین می توانید بهترین روش مراقبت از فرزند خود را انتخاب کنید.

علائم بیماری های خوردن در کودکان را بشناسید

هرچه زودتر والدین از اختلالات روانی فرزندان خود آگاه شوند ، زودتر و راحت تر می توانند آنها را به طور کلی کاهش داده یا حذف کنند. شروع اختلالات در کودکان ممکن است از سال اول زندگی شروع شده و تا سه سالگی ادامه داشته باشد. آگاهی از این حواس پرتی ها و مشکلات باعث آگاهی و آگاهی بیشتر والدین از این اختلالات می شود و بنابراین مانع از بروز این اختلالات در کودکان می شود. بنابراین ، ما علائم واضح اختلالات خوردن در کودکان را بررسی می کنیم.

کاهش وزن نوزاد

اگر کودک شما به طور ناگهانی وزن خود را کاهش می دهد ، می تواند نشانه مشکل هنگام غذا خوردن باشد.

بیش از حد ورزش کنید

ورزش بیش از حد و بیش از حد در کودکان می تواند والدین را با مشکل بزرگ کردن نوزادان ، به ویژه برای کودکان لاغر ، روبرو کند.

رژیم غذایی دشوار کودک

اگر یک کودک کوچک رژیم غذایی سختی را ادامه داد ، از آن مراقبت کنید.

عادات غذایی غیر معمول

فرزندان شما ممکن است عادات غذایی عجیبی داشته باشند. برای مثال ، بررسی کالری غذاها را ادامه دهید.

پرخوری با وارونه کردن غذا

گاهی اوقات ، در بی نظمی شدید ، پسر غذاهای مورد علاقه خود را پنهان می کند و سپس بر آنها غلبه می کند.

البته انواع مختلفی از اختلالات خوردن در کودکان وجود دارد. بی اشتهایی عصبی ، پرخوری عصبی ، پرخوری ، پرهیز و … یکی از شایع ترین انواع اختلالات خوردن در کودکان است. بنابراین علائم زیادی به دلیل اختلالات مختلف خوردن در کودکان وجود دارد. در صورت مشاهده هر یک از این علائم در فرزند خود قطعاً به رژیم غذایی و برنامه تغذیه او توجه کنید.

رنگ درمانی بهترین راه برای حل مشکلات تغذیه ای کودکان است

یکی از موثرترین درمان ها برای اختلالات رنگی کودکان ، درمانی است. اگر کودک شما آنقدر خسته شده است که نمی توانید از سایر روش ها برای حل مشکلات غذایی استفاده کنید ، می توانید رنگ اتاق خواب خود را شاد کنید. حتی این طرح که در بالا به آن اشاره کردیم ، زیر ساخت رنگ درمانی در تصویری از درمان های خاص است. کودکانی که با خود حمل می شوند به دلیل کسالت و ناراحتی می توانند از اختلالات خوردن رنج ببرند. در این شرایط ، می توانید به او در روند از بین بردن مزاحمت ها به روشهای ساده مانند نقاشی و غیره کمک کنید.

وقت آن است که فقط  یک راه حل ساده برای اختلالات خوردن

دلایل مشکلات تغذیه ای کودکان چیست؟

علت دقیق مشکلات تغذیه ای در کودکان مشخص نیست. گاهی مشکلات خوردن کودک ارتباط مستقیم با فیلم دارد و گاهی مشکلات غذایی کودک به دلیل مشکلات جسمی است. اگر علائم اختلال خوردن را در فرزند خود مشاهده کردید ، می توانید تمام جنبه های زندگی او را با جزئیات بیشتری بررسی کنید تا علت اصلی را پیدا کنید.

بازی درمانی برای کودکان مبتلا به اختلال جویدن

در کودکان کوچکتر ، می توانید فرزندان خود را با یک رژیم غذایی سالم از طریق بازی آشتی دهید. برای فرزندان خود داستانهایی تعریف کنید که حاوی توصیه های اخلاقی و تغذیه مناسب برای تشویق فرزند شما به موقع و سالم باشد. زیرا کودکان بارها و بارها شخصیت ها و داستان های کودکان را می آموزند. در نتیجه ، شما می توانید به طور غیر مستقیم نکات و ترفندهای زیادی را از طریق قصه گویی به فرزند خود بیاموزید.

ولک مکانی با محتوا برای کودکان است که شامل صدها درس هنر ، تصاویر کودکان و تعدادی داستان کودکانه است ، با استفاده از این داستان ها و خواندن آنها برای فرزند خود ، می توانید در مورد حواس پرتی های فرزند خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این درمان را انجام دهید. برای مشاهده وب سایت Volk و دسترسی سرگرمی به http://www.voolak.com مراجعه کنید.
*بازگشت به گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا