عمومیکسب و کار ویژه

لوازم جانبی تسکو

اسپیکر ایستاده سونی با بلوتوث بصورت بی سیم به تلفن همراه شما متصل می شود و به صورت همزمان دوستان شما هم میتوانند متصل شده و آهنگ های خود را پخش کنند. نورپردازی حرفه ای و افکت های دیجی DJ و فناوری کاراکوئه در سری شیک سونی فضای مهمانی گرمی را برای شما بوجود میآورد که ساعتها شما را سرگرم میکند. از مهم ترین ویژگی های اسپیکر ایستاده سونی قابلیت حمل و اتصال بی سیم و وزن آن است که بصورت چمدان چرخ دار قابل حمل است تا در هر جشن و مهمانی اوقات لذت بخشی را فراهم کند. یکی از مهم ترین گزینههایی که در خرید اسپیکر سونی موثر است قیمت است. وبکم کامپیوتر را میتوان یکی دیگر از لوازم جانبی آن به حساب آورد که برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن را در بازار ببینید. بیش از 400 نفر از فعالان در حوزه ی دیجیتال این اسپیکر را با قیمت ارزان را برای شما پیشنهاد داده اند. فروشگاه آنلاین آی تی اس کالا ، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعهی فعالیتهای خود قرار داده است و محلی مناسب برای اطلاع رسانی و خرید محصولات IT و لوازم جانبی است.

سایت آی تی قیمت به عنوان پاساژ اینترنتی کالاهای دیجیتال قیمت هزاران کالا از جمله انواع لوازم جانبی موبایل را در برندهای معتبر و مختلف تحت پوشش قرار می دهد. انجام میگردد. به محض ورود به سایت موبونیو با دنیایی از کالا رو به رو می شوید! به همین دلیل هنگام انتخاب اسپیکر باید دقت کرد تا دچار اشتباه نشویم. بدلیل بالا بودن کیفیت این برند تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. البته که آنها نیز بخشی از لوازم جانبی دوربین به حساب میآیند. این ماژولها جزو لوازم جانبی لپ تاپ نیز به حساب میآیند. وقتی که صحبت از لوازم جانبی موبایل سامسونگ یا لوازم جانبی شیائومی در زمینه دوربین به میان میآید، باید خودتان را برای تنوعی بینظیر و گسترده آماده کنید. لاجی لوک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش اینترنتـی لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل فعالیت خود را در اردیبهشت ماه سـال 96 با هـدف ایجاد یک سـایت در جهت اطـلاع رسانی و خرید اینتـرنتی لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل در کشـور شـروع کرد.

با کمک این ماژول، میتوانید سیمکارت را به لپ تاپ خود متصل کنید. بلندگوها معمولا به دو دسته تقسیم میشوند که به آنها امکان تولید صدای استریو میدهد. اسپیکر جی بی ال Partybox 710، همراه با پخش RGB با الگوهای نور زیبا، صدا و تجربه صوتی و بصری شگفت انگیزی را ارائه میدهد. بلندگو های رایانه ای بیسیم با بلوتوث، AirPlay یا NFC به شما این امکان را میدهد تا دستگاههای دیگری مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی را نیز به آن وصل کنید. نگهدارنده های انگشتی گوشی، که در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند نیز به شما در دست گرفتن تلفن، هنگام تماشای فیلم ها کمک می کنند. چه کامپیوتر خانگی چه لپ تاپ، هر کدام دارای لوازم جانبی مخصوص به خود هستند. گردش سالیانه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل در کشوری مانند ایران حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است این مساله نشان از پر اهمیت بودن نقش واردات لوازم جانبی موبایل در کشور ایران دارد.

در ضمن با توجه به اینکه دستههای امروزی بیسیم هستند، امکان سقوط آنها از دستمان نیز وجود دارد. لوازم جانبی مانند شارژرهای موبایل، اسپیکر، باتری، پاوربانک، گلس محافظ، کاورهای موبایل، کابل های داده، رم ریدرها، منوپاد، پایه نگهدارنده موبایل، هدفون و هدست و موارد دیگر به صورت ارگونومیک طراحی شده اند تا حفاظت و عملکرد جدیدترین گوشی های شما را بالا ببرند. هدف اصلی فروشگاه ایمانی جلب رضایت مشتریان گرامی بوده و در این راستا توسط تیم فروش حرفه ای اجناس مورد نیاز شما مشتریان گرامی را به صورت مستقیم از کشورهای چین، هنگ کنگ، تایوان و امارات متحده عربی وارد نموده و با حذف واسطه ها، تمام اجناس خود را با نازلترین قیمت، بهترین کیفیت و تنوع فراوان ارائه می نماید. صدای اسپیکر لپ تاپها هم که چنگی به دل نمیزند. با کمک انواع مختلف مبدل، میتوانید دستگاههای متفاوت را به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل کنید. HDMI یک رابط چند رسانه ایی با کیفیت بالا است مهم ترین وظیفه این کابل انتقال داده از لپ تاپ و کامپیوتر به تلوزیون است اما بدون کاهش کیفیت. دنیای بازیهای امروزی آنقدر گسترده شدهاند که فقط محدود به کودکان نیستند.

منبع : لوازم جانبی تسکو

دکمه بازگشت به بالا