حوادث

ماجرای تیراندازی در جنوب تهران چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی با پلیس خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه شوش در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ با یک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور در محله بیسیم سرقت شده است. در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند اما راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در یکی از اتوبان های جنوب متواری شد.

وی با بیان اینکه راننده در حین فرار در مسیر به خودرهای پارک شده شهروندان خسارت وارد کرد، گفت: کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری در جنوب تهران با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم که در زمینه سرقت سابقه دارد و قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ دیگر از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با اقدام به‌موقع پلیس دستگیر شد. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا