اقتصادی

مدارکی که برای افتتاح حساب نیاز دارید

یکی از خدماتی که بانک ها به مشتریان خود ارائه می دهند، حسابی افتتاح می کند که برای آن مدارکی که متقاضیان باید داشته باشند شامل کپی شناسنامه و اصل کارت، کپی خانه یا اجاره نامه یا تحقیق است. همراه با کد اصلی خود …

به گزارش تی تی آنلاین، یکی از خدماتی که بانک ها به مشتریان خود ارائه می دهند افتتاح حساب است. قبل از اینکه بتوانید در این سرویس کمک کنید، فقط می توانستید با کپی برداری از اوراق ملی خود حساب باز کنید، اما در ماه های اخیر برخی از مشتریان آن را گزارش کرده اند. به عنوان مثال، برای افتتاح حساب خودپرداز علاوه بر اصل شناسنامه و اوراق ملی، باید از مدارک برای تعیین محل اصل ملک یا سند و کپی آن استفاده کرد.

این موضوع باعث ایجاد شبهه مبنی بر تغییر شرایط افتتاحیه استدلال قیاسی در اذهان مردم شد که موارد زیر نشان داد که تغییری در شرایط گشایش بانک ها ایجاد نشده است. فرصت های اعتبارسنجی افرادی هستند که باید مدارکی مانند عنوان، کار انجام شده، کار یا گواهی را دریافت کنند، اما بانک ها قبلاً این بخش از قانون را رعایت نمی کردند. بانک ها این مشکل را به طور دقیق توسعه داده اند و به مرور زمان سایر بانک ها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند. اسنادی که قبلاً توسط قانون مورد نیاز بود.

در همین راستا گزارش های میدانی از برخی شعب حاکی از آن است که مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب که در شعب عمومی ظاهر می شود شامل مدارکی مانند کپی تمام صفحات با هویت اصلی و کپی هویت ملی جدید است. فرم درخواست به این طرف و آن طرف به همراه اصل آن (یا رسید ملی ثابت) کپی سند یا موافقت نامه یا خانه ابزار همراه با کد رهگیری اصلی آن، در صورت عدم تایید اداره پست و کپی. پایان خدمت با کارت اصلی آن (ویزای انسانی).

البته ممکن است مدارک مورد نیاز برای سایر شعب و بانک ها متفاوت باشد اما اکثر مدارک مورد نیاز حسابرسان شامل افتتاح حساب می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا