علم و سلامت

مدل‌هایی برای سفر نوروزی – تی تی آنلاین

معاون وزیر گردشگری اعلام کرد که این درخواست با کنترل مدل ها و مدیریت سفرهای نوروزی Glory به ستاد ملی ارائه شده است.

به گفته تی تی آنلاین ، حساب های عمومی را به معاون وزیر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی ، حزب گردشگری و صنایع دستی تیمور در جلسه روسای سازمان های گردشگری از سفرهای “ممکن” نوروزی گفت: ما مسائل را به طور دقیق بررسی کردیم. بر اساس برنامه های پیشنهادی برای این دو مدل می توان مطابق با پروتکل های ایمنی سفر در کشور اجرا کرد. اولین مثال برای نوشیدن گردشگران و استفاده از این خدمات است و قیمت قطعاً مراكز انبوه مجاز كه تحت نظارت وزارت میراث فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی هستند ، باقی خواهد ماند.

و وی افزود ، طبق الگوی سفر زیارتی ، مردم نه برای خرید تورها ، مسیر ورود به شهر ، بلکه برای رسیدن به محل مورد نظر ، یعنی ماندن در خدمت ، مقام محل اقامت مراکز ، با مشاهده پروتکل های این ، به بستگان من مراجعه می کنند و کل بهداشت عمومی را می گذارند.

معاون وزیر گردشگری تأکید کرد: به منظور جلوگیری از گسترش جلال نوروز 1400 ، ایجاد اردوگاه اردوگاه های گردشگری به عنوان مکان های اقامت گردشگران در مدارس و سایر ساختمان ها ، حسینیه ها و … و موضوع منعی ندارد به رهبران منطقه اعلام می شود.

تیموری گفت ، “باید نوروز با الگوی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی تهران برگزار شود و توانایی و فرصت های گردشگری وی و همچنین صنایع دستی از استان های مختلف معرفی شود.”

همچنین یادآوری شد که “نمایشگاه گردشگری در صنایع دستی برگزار می شود و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، برنامه ها و توافق های بهداشتی باید از همه پروتکل ها پیروی کنند.”

معاون میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی افزود: “برای این منظور ، و با هدف ایمنی مردم است و به مراسم افتتاحیه می رسید با وسوسه حتی تعداد کمی برگزار می شود ، و آن حق بود به طور کامل او را تحمل نمی کند. “شما می توانید تعداد مهمانی های بزرگ خیمه ها را با او مقایسه کنید تا تحمل کنید آنچه را که دارد سالها کاهش می یابد و امید ، که تاج او است ، تا پایان ، یک سوراخ در گردشگری متخصصان گردشگری ایجاد خواهد شد.

وزیر بازرگانی تیموری گفت که ونزوئلا و جهانگردی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و از هیئت خصوصی به زمین می روند تا بتوانند ظرفیت های گردشگری ایران و ونزوئلا را به وجود آورند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا