عمومیکسب و کار ویژه

معرفی 7 تولید کننده برتر دفتر در ایران!

معرفی 7 تولید کننده برتر دفتر در ایران!

شاید بتوان گفت که از مهمترین قسمت های لوازم التحریر دفتر است. از کودکی چند ماهه که به سختی مداد را در دست گرفته و روی دفتر خط خطی می کند تا افراد بزرگسال در محل کار یا در کلاس های درس و آموزش بدون شک به دفتر نیاز دارند. با توجه به گرمی بازار خرید انواع دفتر، انواع تولید کننده های دفتر نیز در ایران مشغول به برطرف کردن این نیاز جامعه هستند. در ادامه با 7 تولید کننده برتر دفتر بیشتر آشنا خواهیم شد.

  1. برند پاپکو:

پاپکو یکی از برندهای محبوب و معروف در زمینه تولید دفتر در ایران است. برند پاپکو یکی از قدیمی ترین تولید کننده های دفتر بوده که همپای تغییر علائق نسل جدید به دفترهای فانتزی، در حال حاضر این برندانواع متنوعی از دفتر با طرح مختلف و زیبا را تولید می نماید. انواع دفتر‌های خط دار، دفتر‌های مشق، دفتر‌های تجاری و مدیریتی با کیفیت بالا نمونه ای از تولیدات این مجموعه است. پاپکو برای خرید دفتر بزرگ خط دار یکی از برندهای محبوب است.

 

  1. برند چاپگ:

چاپگ به عنوان یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید دفتر در ایران شناخته می‌شود.

این برند دفتر‌های متنوعی از جمله دفتر‌ خط دار، دفتر‌ برنامه ریزی، دفتر‌ طراحی و نقاشی، دفتر بولت ژورنال و دفتر نت را با کیفیت بالا و طرح‌های انحصاری تولید می‌کند. یکی از مزیت های خرید عمده دفتر ایرانی از برند چاپگ منحصر به فرد بودن جلدهای آن است. چاپگ اولین تولید کننده دفترهای جلد پارچه ای با طرح های فانتزی و زیباست. این دفترها با کاغذ پارس درجه یک تولید می شوند و در تولید آن ها هیچ درختی قطع نمی گردد. بنابراین برای دوستداران محیط زیست گزینه ی بسیار مطلوبی می باشد. با توجه به نوع طراحی جلد این دفترها بسیار بادوام بوده و حداقل پنجاه سال بدون هیچ آسیبی دوام دارند.

 

  1. برند آزاده:

آزاده یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه دفتر در ایران است. این برند دفتر‌های مختلفی مانند دفتر‌های خطدار، دفتر‌های بی خط و دفتر مشق را با کیفیت و طرحی منحصر به فرد تولید می‌کند. مسئله جالب توجه در رابطه با برند آزاده این است که این تولید کننده از تصاویر انیمیشن های ایرانی بسیار در تولیدات خود بهره میبرد. دفاتر آزاده بسیار با کیفیت بوده و یکی از بهترین های ایران است.

  1. برند سهند:

سهند به عنوان یکی از برندهای مشهور در صنعت تولید دفتر در ایران شناخته می‌شود. ویژگی مهم دفترهای سیمی سهند که موجب منحصر به فرد بودن این برند می شود دو لایه بودن جلد آن است. این دو لایه موجب افزایش دوام جلد دفتر می گردد. همچنین دفترهای نقاشی سهند دارای ضخامت مناسبی هستند طوری که رد مداد یا خودکار در سمت دیگر ورق نقاشی باقی نمی ماند و این امر موجب می شود، که بتوان از هر دو سمت دفتر نقاشی استفاده کرد.

 

  1. برند آریا:

بسیاری از ما با شنیدن نام برند آریا یاد خمیربازی می افتیم. در واقع این برند در ابتدا کار خود را با تولید خمیربازی آغاز نمود و سپس در زمینه تولید انواع لوازم التحریر فانتزی و تولید انواع دفتر با کیفیت گسترش داد.از ویژگی های منحصر به فرد این برند استفاده از طرح های خاص فانتزی برای دفتر مشق و دفتر نقاشی کودکان است. این طرح ها دارای رنگ های بسیار شاد بوده و برای کودکان جذاب است. ضمن اینکه آریا تولیداتی برای جوانان نیز دارد. دفترهای آریا بسیار با کیفیت هستند.

  1. برند هیرون:

یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم التحریر و دفتر در ایران برند هیرون است. در کنار کیفیت دفترهای هیرون به خلاقیت این مجموعه نیز باید آفرین گفت. ویژگی منحصر به فرد دفترهای هیرون جلد چوبی آن هاست. این مجموعه با تولید دفاتر با جلد چوبی یا طراحی شده با تکه های چوب نوع خاصی از دفتر را وارد بازار نمود که در نوع خود جالب توجه است.

  1. برند کیمیا:

برند کیمیا یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید دفتر است. این برند در کنار تولید دفترهای مناسب بزرگسالان با طراحی های فانتزی و زیبا، موفق به تولید دفترهایی که برای کودکان نیز جذاب باشد شده است. از مهمترین ویژگی این تولید کننده می توان به تولید کلاسورهای پارچه ای اشاره نمود که در طرح های مختلف مناسب هر سنی تولید می گردد.

 

نکته مهم این است که با وجود تولید کنندگان بسیار ایرانی در زمینه ساخت دفتر دیگر نیازی به تولیدات خارجی نداریم. و با توجه به کیفیت عالی دفاتر تولیدی ایرانی با خرید از تولیدکنندگان داخلی می توانیم از کسب و کارهای داخلی حمایت کرده و قدمی هر چند کوچک برای بومی سازی این صنعت برداریم.

دفتر از مهمترین وسایلی است که افراد از کوچکی تا بزرگسالی با آن در ارتباط هستند. بنابراین خرید یک دفتر با کیفیت که دوام بالایی نیز داشته باشد می تواند مسئله مهمی باشد. امیدواریم با مطالعه مقاله فوق و شناسایی بهترین برندهای تولید کننده با کیفیت ترین دفترها بتوانید انتخاب درستی برای خرید دفتر با توجه به سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا