نقش دیپلماسی مهارت در تعامل با کشورهای منطقه و همسایه

در دنیای رقابتی امروز ، آموزش ، فن آوری و مهارت های حرفه ای دیگر یک موضوع داخلی ، ملی یا ملی نیست ، زیرا آموزش تخصصی از منظر جهانی جایگاه و شتاب خود را یافته است و دلیل مهمی برای توسعه تجارت بین المللی م effectiveثر است. ارتباط با مناطق کشور و کشورهای همسایه.

نقش دیپلماسی مهارت در تعامل با کشورهای منطقه و همسایه

به گزارش تی تی آنلاین ، این ابتکار به عنوان یکی از ابزارهای اعتماد رسانه ها برای ایجاد و تقویت روابط دوجانبه یا چندجانبه دوجانبه به منظور تأمین منافع ملی در زمینه هایی مانند تقویت نیروی انسانی ملی ، تقویت قابلیت های فناوری و به طور کلی استفاده از تجربیات خوب مهارتهای دیگر کشورها به انجام شده است.

به گفته کارشناسان ، دیپلم مبتنی بر تخصص می تواند پایه ای برای توسعه فعالیت های تجاری بین المللی و تعاملات در بخش های مختلف ، به ویژه در اقتصاد باشد.

ایده و ماهیت اصلی ثبت اختراع هنر هدایت افکار عمومی جهان از طریق هدایت ایده ها ، باورها ، هنجارها و در نهایت روشهای دستیابی به اهداف مورد نظر از طرق مختلف و با کمک یک ابزار آموزش دیده هنرمندانه است.

سازماندهی سند آموزش فنی و حرفه ای ایران ، به عنوان “دیپلم مهارت” ملی ، هدف دستیابی و دستیابی به بالاترین اهداف جمهوری اسلامی ایران از طریق صادرات مهارت ها و فناوری ها در سیاست را مشخص می کند. به

در این راستا ، 13 وبینار بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای ملت با همکاری برخی کشورها از جمله موسسه توسعه کارآفرینی هند و آژانس توسعه مهارتهای روسیه برگزار شده است.

از نظر تخصص یک کشور ، دیپلم مهارت برای تقویت حضور کشور در عرصه بین المللی برنامه ریزی شده است. ابزارهای اصلی توسعه استانداردهای اشتغال و شایستگی در سطح بین المللی ، تبادل تخصص در نیروی انسانی و همکاری بین المللی است. موسسات آموزشی

غلامحسین حسینی نیا ، معاون وزیر کار و رئیس سازمان فناوری و آموزش حرفه ای ، با بیان اینکه توسعه تخصص دیپلماتیک در روابط بین الملل در رژیم 13 را در اولویت خود قرار داده ایم ، بر ضرورت پیگیری مهارت های دیپلماتیک و توسعه روابط با متحدان خارجی تاکید کرد. ” تعاملات بین المللی ، به ویژه روابط با کشورهای همسایه و منطقه ، به یک اولویت اصلی تبدیل شده است. “

وی گفت که ایران از نظر قوانین فنی و بالادستی شهرت خوبی دارد و امیدوار است بتواند به هماهنگی بزرگی دست یابد و افزود: “وزارتخانه های مختلف برای مشارکت در گروه های هدف مهارت ها و در داخل وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی با هم همکاری می کنند. و تشکیل جلسه متوسط ​​در قالب یک سیستم آموزش فنی و حرفه ای جامع.

به گفته معاون وزارت کار ، وجود بیش از 600 مرکز آموزش عمومی در سراسر کشور ، بیش از 11000 آموزشگاه فنی و حرفه ای رایگان و 6000 معلم در بخش دولتی از جمله امکانات آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

نیا حسینی تحقیقات خود را در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای ، طراحی برنامه درسی ، توسعه مهارت ها ، استانداردهای آموزشی ، ارزیابی مهارت ها و شایستگی حرفه ای انجام می دهد و مربیانی را در پنج ماموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایران آموزش می دهد. به آرامی

همانطور که رئیس سازمان فناوری و آموزش حرفه ای می گوید ، اهمیت “دیپلماسی رسمی” در توسعه همکاری های بین المللی باید برای بهبود مستمر مهارت های آموزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در عین حال آمادگی یک یادداشت مشترک همکاری دانشگاهی بین وزارت کار ایران و وزارت آموزش و پرورش روسیه را اعلام کرد و اعلام کرد که این تفاهم نامه پس از بررسی همکاری های دیپلماتیک و آینده بین ایران و روسیه عملیاتی می شود. شامل “تبادل تجربیات” در زمینه فناوری و آموزش های حرفه ای برای مربیان ، متخصصان و رهبران مراکز ، برگزاری “مسابقات هنری دوستانه” و “اردوهای آماده سازی جهانی” در مسابقات جهانی مهارت های شانگهای چین 2022 برای ایجاد “آینده مهارت های تحصیلی” و “آینده شناسی” در مرکز آموزش مربیان و تحقیقات فنی و حرفه ای و “اعتباربخشی گواهینامه های مهارت” برای هر دو دوره “مبادله اشتغال”.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای با انتظار حضور م itsثر در عرصه بین المللی ، نوع جدیدی از تجارت بین المللی را با استفاده از فناوری و آموزش حرفه ای ایجاد کرد که به آن دیپلم می گویند.

در حال حاضر ، این سازمان با بسیاری از کشورهای آسیایی ، آفریقایی و اروپایی برای توسعه همکاری و تخصص در مجلات هنری و امضای امضاء همراه با اطلاعات مشترک همکاری کرده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، کارشناسان معتقدند که آموزش مهارت ها بهترین راه برای ایجاد روابط و گسترش قوی ترین تعاملات بین المللی از یک سو و اجتناب ناپذیری مخاطبان ملی از سوی دیگر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا