علم و سلامت

نیسان سنترا ۲۰۲۴ به میدان آمد/ عکس

با توجه به این‌که میزان فروش نیسان سنترا طی ماه‌های گذشته به‌میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است، این خودروساز ژاپنی نسخه ۲۰۲۴ سدان سنترا را به‌همراه طراحی ظاهری و مشخصات فنی جدید معرفی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات نیسان سنترا ۲۰۲۴

نیسان سنترا 2024

شرکت نیسان قصد دارد مدل 2024 سنترا را در سه نسخه S، SV و SR روانه بازار کند. طراحان برای هر سه نسخه از جلوپنجره، سپر و چراغ‌های جلوی جدیدی استفاده کردند تا نمای جذابی را در بخش جلوی این خودرو به‌وجود آورند.

نیسان سنترا 2024

نسخه SV این خودرو با پکیج پریمیوم عرضه می‌شود که این پکیج مواردی چون سیستم دید محیطی هوشمند نیسان، چراغ‌های راهنمای یکپارچه روی آینه‌های جانبی و سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو را به‌همراه دارد. همچنین نسخه SV از رینگ‌های 16 اینچی جدید و نسخه SR نیز از تریم کروم تیره بهره می‌برند.

نیسان سنترا 2024

طراحان برای سپر عقب نسخه SR نیسان سنترا 2024 به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفتند و این نسخه اکنون از رینگ‌های 18 اینچی بهره می‌برد. در کابین این خودرو نیز شاهد ارائه امکاناتی نظیر صندلی‌های جلوی گرم‌شونده و دوخت نارنجی‌رنگ هستیم.

نیسان سنترا 2024

طراحان با استفاده از نشان‌های قرمز جلو و عقب توانستند نسخه مدل SR را با سایر مدل‌های این خودرو متمایز کنند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در آپشن بدنه دو رنگ شامل سقف مشکی و همچینین رنگ‌های بدنه شامل خاکستری آتلانتیک، آبی الکتریک، نارنجی مونارک و سفید آسپن سفارش دهند.

نیسان سنترا 2024

نیسان به‌شکل استاندارد برای سنترا ۲۰۲۴ سیستم ایمنی سپر ۳۶۰ خود را نیز در نظر گرفته است که مواردی چون دستیار نور بالا، هشدار نقاط کور، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از مسیر، هشدار ترافیک پشتی و سیستم کمک‌راننده ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده را به‌همراه دارد. همچنین این خودرو از سیستم هشدار برخورد جلو نیز به‌شکل استاندارد بهره می‌برد، اما کروز کنترل هوشمند نیسان به‌طور سفارشی عرضه می‌شود.

Nissan Sentra 2024

نیسان سنترا ۲۰۲۴ به یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری جدید مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۱۹۸ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس جدید ایکس ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

Nissan Sentra 2024

در حال حاضر قیمت این خودرو مشخص نشده، اما به احتمال زیاد قیمت آن در مدل 2024 به‌دلیل تغییرات ظاهری، تجهیزات بیشتر و پیشرانه جدید افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است نیسان سنترا مدل 2023 در نسخه S حدود 21 هزار و 145 دلار و مدل SR حدود 24 هزار دلار قیمت داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تی تی آنلاین مراجعه کنید.

227227

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا