ورزش

هت‌تریک کارلتو مقابل ژاوی در یک فصل / چوب جادویی بلینگام تفاوت‌ها را رقم زد

ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئال مادریدِ میزبان موفق شد در آخرین دقایق کاتالان‌ها را شکست دهد.

به گزارش تی تی آنلاین، در هفته سی‌ودوم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید در خانه میزبان بارسلونا بود و پس از ۱۲۰ دقیقه پرفشار در اتحاد، باید بازی بزرگ لالیگا را انجام می‌داد و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

اشتباه لونین در ششمین دقیقه منجر به گل اول بارسا شد اما وینیسیوس خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم فرمین لوپس در دقیقه ۶۹ دروازه لونین را گشود اما ۴ دقیقه بعد وازکز گل تساوی‌بخش مادریدی‌ها را به ثمر رساند.

در حالی‌که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما بلینگام مثل بازی رفت در نقش ابرقهرمان برای رئالی‌ها ظاهر شد و دروازه تراشتگن را فرو ریخت تا کارلتو در این فصل و در تمام رقابت‌ها هر ۳ بازی مقابل ژاوی را ببرد.

همچنین عصر یکشنبه آلاوس در خانه با ۲ گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا کار سیمئونه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شود.

به این ترتیب، رئال مادرید، بارسلونا و ژیرونا به ترتیب با ۸۱، ۷۰ و ۶۸ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم لالیگا قرار دارند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

ختافه ۱ – ۱ سوسیه‌داد

آلمریا ۱ – ۲ ویارئال.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا