استان ها

هدف‌گذاری کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

به گزارش خبرگزاری تی تی آنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری، معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در تشریح برنامه های عملیاتی سال۱۴۰۳ اظهارکرد: در راستای تحقق سند تحول قضایی، “کمیته بررسی آمار و عملکرد” در استان تشکیل شده و این کمیته در ۴جلسه ای که در خرداد ماه برگزار کرده، ۱۳مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کاهش موجودی پرونده در شعب اجرای احکام کیفری، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته و با مسئولیت دادستان مرکز استان کاهش ۶هزار فقره ای پرونده های موجود در شعب اجرای احکام کیفری تا پایان سال هدف گذاری شده است.

مظفری افزود: بر اساس مصوبات این کمیته، مقرر گردید دادگستری شهرستان قزوین نسبت به پایش پرونده های اعسار و متعارف کردن شعب اجرای احکام مدنی شهرستان اقدام نموده و گزارش مستمر اقدامات صورت گرفته تا حصول نتیجه به کمیته گزارش دهند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش و ترویج شیوه های جایگزین قضایی، از ظرفیت کانون و مرکز وکلا، قضات و کارکنان بازنشسته در میز خدمت دادگستری ها استفاده خواهد شد.

46

دکمه بازگشت به بالا