علم و سلامت

همکاری هلال احمر ایران و عربستان در زمینه انتقال حجاج بیمار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر از همکاری با رایزنی های لازم برای ارائه خدمات خارجی به تمامی امکانات هلال احمر عربستان برای انتقال زائران ایرانی بیمار با استفاده از آمبولانس به هلال احمر عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش تی تی آنلاین، پیرحسین کولیوند دکتر در دیدار امروز با رئیس هلال احمر عربستان گفت: رایزنی های لازم برای ارائه خدمات خارجی و تمامی امکانات استفاده از هلال احمر عربستان برای انتقال ایرانیان بیمار با استفاده از آمبولانس های هلال احمر عربستان انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران افزود: جلسات و گفتگوهایی با دکتر دکتر داشتیم. جلال، رئیس جمعیت هلال احمر عربستان سعودی، در اجلاس ژنو در یک همکاری مشترک سالانه حج شرکت کرد.

کولیوند گفت: امروز در منا با دکتر جلال دیدار کردیم و تصمیم گرفتیم از همه امکانات دریای سرخ عربستان برای کمک به خارجی های ایرانی استفاده کنیم. در نتیجه مسافرانی که به دلیل بیماری یا مشکلات دیگر باید زودتر به ایران بازگردند با استفاده از آمبولانس به هلال احمر عربستان به فرودگاه جده منتقل می شوند.

رئیس کرسندو کشورمان ادامه می دهد: مسافرانی که به دلیل مشکلات پزشکی امکان سفر به مدینه منوره را ندارند از مزایای خدمات آمبولانس به هلال احمر عربستان نیز بهره مند می شوند.

بر اساس گزارش هلال احمر، کولیوند به ما اطمینان داده است که هلال احمر عربستان همه منابع و ابزار مورد نیاز و در دسترس را در اختیار ما قرار خواهد داد و افزود: این همکاری برادرانه و دوستانه خواهد بود.

به گزارش کولیوند، رئیس کرسنت رد عربستان حضور و خدمات یک شرکت قدرتمند پزشکی برای هلال رد ایرانیان در ایام حج را برآورد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا