ورزش

واکنش تند نصیرزاده به اظهارات علی سامره

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته علی سامره در یک مصاحبه جنجالی مدعی شد که تراکتور در پنجره زمستانی به کمک استقلال آمده و با جذب ارسلان مطهری، لیست این تیم را برای جذب اورونوف خالی کرده بود، اما در نهایت نکونام به این انتقال رضایت نداد.

هوشنگ نصیرزاده در واکنش به اظهارات سرپرست سابق تیم استقلال تهران درخصوص شرایط انتقال ارسلان مطهری به تراکتور، اظهار داشت: واقعا برای ایشان متاسف هستم که با رفتار بی‌اخلاقی و اظهارات کذب، دنبال خودنمایی است.

وی در ادامه افزود: به‌قول معروف آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! پرونده شکایت ارسلان مطهری از استقلال در کمیته تعیین وضعیت مفتوح بوده و این بازیکن به دلیل فسخ یکطرفه باشگاه استقلال پیگیر حق و حقوق خود و محرومیت چهار ماهه این باشگاه است.

مدیرعامل و سخنگوی باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه انتقال ارسلان مطهری پس از فسخ یکطرفه قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه استقلال، انجام شده است، عنوان کرد: متاسفانه برخی‌ها برای خودنمایی و عقده‌گشایی شخصی، اظهاراتی خلاف واقع را مطرح می‌کنند که ما آن را ناشی از اطلاعات ناقص این افراد می‌دانیم.

نصیرزاده تأکید کرد: ابتدای فصل همه دیدند ما یکی از بازیکنان مدنظر استقلال که در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه پیش رفته بود را منصرف کرده و به خدمت گرفتیم. چند بازیکن دیگر را از استقلال هایجک کرده و در نیم فصل نیز علی‌رغم درخواست مکرر مدیرعامل وقت و سرمربی، رضایت‌نامه آنان را صادر نکردیم.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا