اجتماع و خانواده

ورود خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی کشور

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود۵۰۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی در سراسر کشور، نوع خودروی تعیین شده را اف ام سی ۵۱۱ B اعلام کرد.

مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با تی تی آنلاین، با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی‌ها در راستای ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده تاکسیرانی اجرا می‌شود، اظهار کرد: خودروی ۵۱۱ B محصول شرکت فردا موتورز به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۷۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد این ناوگان می‌شود، متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی یا حمل و نقل مسافر شهری محل فعالیت خود اعلام تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اتحادیه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره‌گذاری و ورود به حوزه ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت صورت خواهد پذیرفت.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: با توجه به انباشت بالای فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت‌های خودروساز در این بخش می‌تواند گامی مهم در کاهش تعداد فرسودگی و به تبع آن افزایش سطح کیفی ناوگان در این حوزه باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا