عمومیکسب و کار ویژه

پاتختی ساده و شیک

میز کنار تخت چیست؟ یکی از اجزای سرویس خوابگاه است. به میز کنار تخت میز کنار تخت می گویند که برای تزئین اتاق خواب و قرار دادن وسایل و لباس ها استفاده می شود.

شکل ظاهری میز پاتختی سرویس خواب شبیه میزهای معمولی است اما تفاوت آن با میزهای دیگر یک یا دو محفظه کشویی است.

استفاده از میز کنار تخت چیست؟

کاربردی ترین سرویس خواب نوجوان در اتاق خواب، پاتختی  است. این میز برای نگهداری تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز ما از آخر شب تا صبح می باشد. میز کنار تخت می تواند برای قرار دادن صفحه نمایش یا چراغ مطالعه، ساعت، کتاب یا حتی یک لیوان آب در شب های طولانی استفاده شود.

میزهای خواب به دو نوع تقسیم می شوند

اول اینکه جنبه تزئینی دارد و اگر در اتاق خواب از عناصر تزیینی استفاده نمی کنید، میز پاتختی یکی از عناصر تزئینی است. دوم اینکه می توانید از این کشو و میز مرتب سازی برای نظم دادن به لباس های خود استفاده کنید

امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به رختخواب با تلفن همراه خود مطالعه یا کار می کنند و پس از پایان کار می توانید کتاب و چیزهای دیگر را روی میز کنار تخت قرار دهید.

سایه لامپ

برای زیباتر شدن میز کنار تخت می توانید از آباژور یا چراغ مطالعه روی میز استفاده کنید. اگر از آباژورهای مناسب اتاق خواب و دارای نور تاریک و رمانتیک استفاده می کنید، می توانید فضایی دلنشین برای استراحت و خواب ایجاد کنید.

ساعت رومیزی

ساعت های رومیزی مدرن و کلاسیک می توانند وسایل تزیینی مناسبی برای میز کنار تخت باشند. استفاده از ساعت های قدیمی و قدیمی به شما حس نوستالژیک می دهد و به شما این امکان را می دهد که با ساعت زنگ دار آن از خواب بیدار شوید.

تلفن تزئینی

از تلفن های فعلی یا مدرن نیز می توان برای آرامش یا مراقبت از زیبایی استفاده کرد. اما در زندگی امروزی به دلیل استفاده از تلفن همراه، ممکن است نتوانید مانند قبل از آن استفاده کنید، بنابراین می توانید گوشی های قدیمی و تزئینی را روی میز بگذارید.

قاب عکس

استفاده از قاب عکس هرگز از مد نمی افتد. استفاده از قاب عکس ممکن است ساده و قدیمی باشد، اما برای زیبایی و تنوع بیشتر می توانید از قاب عکس های قابل چاپ استفاده کنید. برخی از قاب های عکس دارای موسیقی و نور هستند که می تواند برای تزئین اتاق خواب در میان سایر مبلمان اتاق خواب عالی باشد.

دکمه بازگشت به بالا