اقتصادی

پروژه‌های فاضلاب اهواز و غدیر از اقدامات مهم دولت در خوزستان است

تی تی آنلاین/خوزستان رئیس جمهور خوزستان گفت: مهمترین اقدامات از جمله اجرای طرح جمع آوری زباله اضطراری اهواز، افتتاح مگا پروژه غدیر و… از دیگر اقدامات مهم دولت در خوزستان است.

صادق خلیلیان امروز 25 شهریورماه در مراسم رسمی بهره برداری از انبارهای مجتمع مجموعه و ساماندهی فروش خوزستان در اهواز در مقابل وزیر اقتصاد اظهار داشت: در بحث های مربوط به اتفاقات گذشته. . دولت یک آشفتگی و بی احتیاطی بزرگ بود: دیدیم که چیزها از دست رفت.

به گزارش تی تی آنلاین، وی افزود: شاید با اقدامات 13 گانه دولت و دستور رئیس جمهور تملک دارایی در منطقه ایجاد شود که یکی از طرح های بزرگی است که شاهد اجرای آن در این دولت هستیم. “

خلیلیان تصریح کرد: خوزستان در این زمینه گام بلندی برداشته و به خط مقدم این معضل رسیده است که امروز با افتتاح مجتمع های انباری سازمان جمع آوری و فروش کالاهای خوزستان در اهواز شاهد آن هستیم.

وی افزود: مهمترین کارها از جمله اجرای طرح جمع آوری زباله اضطراری اهواز، افتتاح مگا پروژه غدیر و… از مهمترین کارهای دولت در خوزستان است.

استاندار خوزستان گفت: خانه صنعتگران اهواز آماده افتتاح است و یکی از مهم ترین آثار هنرمندان منطقه است که توسط دولت گزارش شده است.

خلیلیان با بیان اینکه اقدامات بزرگی از سوی دولت هند برای بازسازی زلزله در این منطقه انجام شده است، گفت: دولت نیز بهترین اقدامات را برای رفع محرومیت هند و مناطق اطراف و جاده های بیشتر انجام داده است. کشور آسفالت و آسفالت است. یک به همین ترتیب، مکان هایی برای حیوانات ساکن در آن مناطق ساخته شد.

وی افزود: پس از دو سال در بحث پیاده روی اربعین، رغبت زیادی در بین مردم برای شرکت به وجود آمده است. در این راستا در دو ماه اخیر اقدامات زیادی برای برخورد با پارکینگ، موکب ها، معابر و … انجام شده است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا