عمومیکسب و کار ویژه

پیست کارتینگ جام جم مشهد

آیا به ورزش علاقه دارید؟ آیا می‌دانید سالن‌های ورزشی مشهد کجا قرار دارند؟ آیا درباره پیست کارتینگ جام جم مشهد چیزی می‌دانید؟ آیا می‌دانید سایر پیست‌های کارتینگ کجای مشهد قرار دارند؟ اگر تمایل به شناخت این بازی مهیج و آشنایی با پیست کارتینگ جام جم مشهد را دارید با مجله یوتراوز همراه باشید.واقعیت اینجاست که مشهد دارای مکان‌های گردشگری زیادی است که همواره توجه بسیاری ازمسافرین و زائرین را به خود جلب کرده‌ است. یکی از بهترین در شهر شاندیز، در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شهر مشهد قرار دارد و در سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین الویت و بهترین منطقه گردشگری ایران برگزیده شده‌ است.

بایگانی‌ها پیست کارتینگ جام جم - ایران کارتینگ

شاندیز با رودخانه‌های پرآب و درختان انبوهش منظره‌های بسیار زیبایی دارد. علاوه‌بر این مناظر دیدنی دارای جاهای شگفت‌انگیز بسیاری است که یکی از این مکان‌ها پیست کارتینگ جام جم است.

پیست کارتینگ جام جم چگونه فضایی است؟

مجموعه تفریحی جام جم شاندیز یک پیست کارتینگ بسیار عالی دارد و به خاطر همین پیست مشهور شده‌ است. پیست کارتینگ جام جم شاندیز با فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع یکی از مشهورترین و مجهزترین پیست‌های استاندارد مشهد است، که دارای تسهیلاتی همچون پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی‌شاپ، فضای تفریح و لمکده است.

علاوه‌بر این با دارابودن سالن‌های چندمنظوره مختلفی چون سالن فوتسال، فوتبال، والیبال ، بسکتبال و… محیط ورزشی مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش است. در نتیجه شما می‌توانید علاوه‌بر ماشین‌سواری و کارتینگ به دیگر ورزش‌های مورد علاقه خود نیز بپردازید. خوشبختانه پیست کارتینگ جام جم شاندیز محیط مناسبی هم برای آقایان و هم برای بانوان است و محدودیت خاصی را اعمال نخواهد کرد.

آیا پیست کارتینگ جام جم شاندیز یک مجموعه‌ی ورزشی است؟

از گذشته تا امروز، انسان در تلاش بوده که ساعات بیکاری خود را با فعالیت‌های خاص و سرگرم‌کننده سپری کند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انسان برای پر کردن ساعات بیکاری خود از ورزش کردن، سفر کردن، بازی‌های ورزشی، بازی‌های کامپیوتری و… نهایت استفاده را برده‌ است. در این میان فعالیت‌های ورزشی با استقبال بیشتری نسبت به سایر فعالیت‌ها در اوقات فراغت، رو‌به‌رو شده‌اند و انسان را بیشتر به خود جذب کرده‌اند.

کارتینگ نیز یکی از این فعالیت‌های ورزشی است. آیا تا به حال سرعت بالا را تجربه کرده‌اید؟ اینکه پاهایتان را روی پدال گاز قرار دهید و با سرعت بالا در یک مسیر پر از پیچ‌وخم رانندگی کنید وهیجان‌زده شوید. ارائه هتل‌های متنوع با قیمت‌های مختلف حق انتخاب شما را محدود نکرده و یکی از بهترین خدمات الماس تریپ محسوب می‌شود.

پیست کارتینگ جام جم شاندیز یکی از مجموعه‌های ورزشی است که باعث می‌شود هیجان، ترشح آدرنالین و سرعت بالا را در حین رانندگی تجربه کنید. لازم است ذکر شود در پیست کارتینگ جام جم شاندیز قبل از ماشین‌سواری، کارکنان مجموعه، آموزش‌های لازم و استاندارد را به شما می‌دهند تا شما یک تجربه مهیج از ماشین‌سواری داشته باشید. همچنین شما می‌توانید هر چندتا دور که می‌خواهید با ماشین بزنید و از ماشین‌سواری با سرعت بالا لذت ببرید.

مایکل شوماخر یکی از بهترین‌ها در عرصه هنر رانندگی است که آوازه‌اش به گوش تمامی جهانیان رسیده‌ است. این راننده درجه یک، در ابتدا کار از کارتینگ شروع کرده و پس از کسب تجارب کافی در این محیط پیشرفت چشم‌گیری داشته و به این درجه از شهرت رسیده‌ است.

در پیست کارتینگ جام جم شاندیز فروختن کارت‌هایی برای رانندگی‌کردن لازم است و حتی این کارت‌ها به کسانی که گواهینامه ندارند نیز تعلق می‌گیرد. این کارت‌ها دارای دو نوع مختلفند: اولی کارت رنتال برای مبتدیان و دومی کارت ریس برای رانندگان حرفه‌ای. ماشین‌های رنتال برای مبتدیان است که حداکثر سرعت مجاز در این ماشین‌ها هفتاد کیلومتر بر ساعت است. برای ماشین‌های ریس حداکثر سرعت مجاز به هشتاد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این ماشین‌ها برای رده‌های سنی شش سال به بالا مورد استفاده‌اند.

کارتینگ شاندیز؛ یک مجموعه روباز یا سرپوشیده؟

کارتینگ نوعی ورزش موتوری است که با خودروهای چرخ باز با نام کارت انجام می‌شود. خودروهای صدوبیست‌وپنج سی‌سی و چهارچرخ کوچکی که چرخ‌ها از بدنه‌ی ماشین و گلگیرها به بیرون جای دارد. کارتینگ مانند دو میدانی که مادر ورزش‌هاست به لقب مادر اتومبیل‌رانی شناخته شده‌ است.

برای استفاده از این ماشین‌ها باید وارد پیست‌های کارتینگ شوید که به دو سبک است: کارتینگ سرپوشیده که در فضای در بسته است و کارتینگ باز که در فضای بیرونی و روباز ساخته شده‌ است. پیست کارتینگ جام جم شاندیز دارای فضای بیرونی است و کارتینگ باز نام دارد.

چه چیزهایی برای رفتن به پیست کارتینگ جام جم شاندیز لازم است؟

اگر می‌خواهید به پیست جام جم شاندیز بروید و یک تجربه غیرقابل‌ توصیف در آنجا داشته باشید، اول به یک آموزش چند دقیقه‌ای نیاز دارید که این کار با پرچم‌های خاصی که هر کدام معنی خاص خود را دارند انجام می‌شود. اما اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای این ورزش را یاد بگیرید این لوازم مورد نیاز است:

  • کلاه ایمنی شخصی
  • پارکینگ کارت (قابل اجاره در مکان پیست)
  • تعمیرکار مخصوص
  • شرکت در آزمون‌های مبتدی و حرفه‌ای
  • دادن آزمون و گرفتن گواهینامه کارتینگ

قیمت پیست کارتینگ جام جم شاندیز چقدر است؟

پیست کارتینگ جام جم شاندیز با تخفیف چهل درصدی و پرداخت تنها 9000 تومان از 15000 تومان یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک تفریح ورزشی به‌شمار می‌رود. برای ورود به مجموعه ورزشی، پیست کارتینگ جام جم شاندیز نیازی به هزینه ورودی دیگری نیست و تنها کافی است بعد از انتخاب بازی مورد علاقه خود بلیط آن را تهیه کنید.

آدرس این مجموعه در انتهای بلوار وکیل آباد و ابتدای جاده شاندیز قرار دارد. به دلیل نزدیکی کارتینگ جام جم شاندیز به باغ وحش و ، می‌توانید پس از تجربه بازی‌های مهیجی که در پیست کارتینگ جام جم شاندیز داشتید، خود را به این مکان‌ها برسانید و به گشت‌وگذار و تفریح بپردازید. در انتهای روز از آب‌وهوای پارک وکیل آباد لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود وهمراهان عزیزتان به وجود بیاورید.

ساعت کاری مجموعه پیست کارتینگ جام جم شاندیز

مجموعه پیست کارتینگ جام جم شاندیز در روزهای تعطیل رسمی فعالیت ندارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به صورت یک‌سره برای گذراندن اوقات خوش برای شما عزیزان آماده است. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به پیست کارتینگ جام جم شاندیز سر بزنید از باز بودن این مجموعه مطمئن شوید.

و در آخر شما می‌توانید با استفاده از کادر بالا که مجله یوتراوز آماده کرده‌ است با صفر تا صد پیست کارتینگ جام جم شاندیز آشنا شده و به خوبی از هر آنچه که درباره محیط‌های تفریحی مشهد باید بدانید آگاه شوید  و بهترین‌ها را ثبت کرده و یک شناخت کلی از این مجموعه ورزشی به دست آورید و اوقات لذت بخشی را در کنار عزیزکارتینگ جام‌جم شاندیز یکی از است که طرفداران زیادی دارد. کلان‌شهر مشهد دارای مکان‌های تفریحی و گردشگری زیادی است و همیشه این مکان‌ها مورد توجه زائران و مسافران زیادی بوده است.

پیست‌های کارتینگ مشهد در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شهر مشهد قرار دارند که در سال 1384 به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری در ایران معرفی شد. منطقه شاندیز یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای مشهد است که رودخانه‌های پرآب و درختان انبوهی دارد و برای مردم یک منظره بی‌نظیر را ایجاد کرده است. شاندیز علاوه بر آب‌وهوای بسیار مطلوبی که دارد، دارای مناظر و مکان‌های تفریحی و گردشگری زیادی نیز است. یکی از این مکان‌ها پیست کارتینگ جام‌جم است. در ادامه مطلب شما را با این پیست تفریحی بیشتر آشنا می‌کنیم.

آشنایی با پیست کارتینگ جام‌جم شاندیز مشهد

مجموعه تفریحی جام‌جم مشهد به دلیل اینکه یکی از معروف‌ترین است امکانات زیادی دارد. پیست کارتینگ شاندیز وسعتی بالغ بر 5 هزار متر مربع دارد که در میان دیگر پیست‌های مشهد معروف‌تر و مجهزتر است.

این پیست دارای امکاناتی مانند: پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی‌شاپ، فضای تفریح و لمکده است و همچنین دارای سالن‌های چندمنظوره مختلفی چون سالن فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال و… است که برای علاقه‌مندان به این ورزش‌ها یک محیط بی‌نظیر به حساب می‌آید. پس هر فردی می‌تواند علاوه بر لذت بردن از ماشین‌سواری و کارتینگ از سالن‌های ورزشی دیگر نیز نهایت لذت را ببرد. پیست کارتینگ جام‌جم هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و محیط مناسبی برای آقایان و بانوان است.

امکانات پیست جام‌جم شاندیز

امکانات پیس جام جم به شرح زیر است.

  • 5000 متر فضا
  • پارکینگ رایگان
  • فضای مفرح و خانوادگی
  • بدون هزینه ورودی
  • امکان استفاده از کافی‌شاپ با پرداخت هزینه جداگانه در محل
  •  تجربه اوج هیجان و سرعت
  • تفریحی هیجان‌انگیز
  •  پیست استاندارد و حرفه‌ای
  •  سالن‌های ورزشی مختلف
  • مناسب برای بانوان
  • کارت خوان
  • پارکینگ
  • تحویل رایگان در محل
  • بوفه
  •  مناسب برای کهن‌سالان
  • سرویس بهداشتی
  • سرپوشیده
  • محل استراحت
  • مناسب برای کودکان
  • آنتن دهی تلفن همراه

مجموعه ورزشی جام‌جم مشهد

از دیرباز انسان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خود فعالیت‌های ورزشی را در اولویت قرار داده و برای آن اهمیت زیادی قائل شده‌اند. کارتینگ یکی از فعالیت‌های ورزشی است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اینکه توسط پاهای خود پدال گاز خودرو را فشار داده و با هیجان زیاد و سرعت بالا در بین مسیرهای پر پیچ‌وخم رانندگی کنید خود یک نوع ورزش است.

مایکل شوماخر که امروزه یکی از بهترین رانندگان در سطح جهان است ابتدا رانندگی خود را با شرکت در پیست‌های کارتینگ آغاز کرده و پس از کسب تجارب زیاد در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشته و به شهرت جهانی رسیده است.

پیست کارتینگ جام‌جم شاندیز  یکی از مجموعه‌های ورزشی شهر مشهد به حساب می‌آید که باعث می‌شود هر فرد یک رانندگی هیجان‌انگیز با سرعت بالا را تجربه کرده و سطح آدرنالین و هیجان بدن خود را افزایش دهد.

در مجموعه کارتینگ جام جم قبل از اینکه هر شخصی مسابقه اتومبیل رانی را انجام دهد توسط کارکنان مجموعه، یک سری آموزش‌های لازم و استاندارد را می‌بیند تا یک مسابقه مهیج کاملا ایمن را تجربه کند. همچنین هر فرد می‌تواند هر چند تا دور که می‌خواهد با خودروی انتخابی خود بزند و از ماشین سواری نهایت لذت را ببرد.

برای اینکه بتوانید در پیست کارتینگ جام‌جم شاندیز با هر یک از خودروها رانندگی کنید باید کارت‌هایی را که برای رانندگی است تهیه کنید. کسانی که گواهینامه ندارند نیز می‌توانند این کارت‌ها را تهیه و دریافت کنند.

این کارت‌ها دو نوع مختلف دارند که عبارت‌اند از کارت رنتال و کارت ریس. کارت رنتال برای مبتدیان است که ماشین‌های این دسته فقط سرعت مجازشان تا هفتاد کیلومتر بر ساعت است و کارت ریس برای کسانی که در این زمینه حرفه‌ای و ماهر هستند، مناسب است. سرعت مجاز این ماشین‌ها تا هشتاد کیلومتر بر ساعت است. محدوده سنی استفاده از این ماشین‌ها رده سنی شش سال به بالا است.

 

دکمه بازگشت به بالا