علم و سلامت

یک توصیه برای سلامت استخوان‌ها پس از جراحیِ کاهش وزن

دهان این ورزش برای محافظت از سلامتی پس از یک مشکل جدی است.

به گزارش تی تی آنلاین ، یک جراحی م lossثر در کاهش وزن می تواند در نتیجه حمله توسط دهان فعالیت سلامتی همراه با درد نباشد.

به همین منظور ، نتایج مطالعه نشان داد که ورزش می تواند به از بین بردن پیامد مضر کمک کند.

در این مطالعه ، 84 بیمار که جراحی کاهش وزن داشتند به دو گروه تقسیم شدند در 11 ماه مطالعه. زیرا یک مورد وجود دارد ، و مقاومت در برابر سکوت و تعادل ورزش بعد از اینکه برای آن فرستاده شد: بنابراین من برای چه گروهی سه بار در هفته می خواهم ، و گروه دیگر یک گروه تمرین در برنامه روزانه قرار نمی گیرد.

به گفته محققان ، 12 ماه پس از جراحی کاهش وزن ، که شامل ورزش بر روی تراکم مواد معدنی استخوان در روزانه پایین تر و بالاتر از گروه کنترل است.

همچنین ، شرکت کنندگان حداقل در نیمی از جلسات ورزش در غلظت مواد معدنی استخوان در ناحیه گردن شرکت کنندگان شرکت کردند ، بالاتر از گروه کنترل بود.

کارشناسان پرتغالی در این ارزیابی گفتند: “این یافته ها نشان می دهد که ورزش می تواند یک گزینه درمانی مناسب برای جراحی کاهش وزن باشد تا از بین رفتن تراکم استخوان ، تعداد قابل توجهی از بیماران را در بزرگسالی قرار دهد.” یا حتی در دوران کودکی تحت عمل جراحی قرار بگیرند مهمترین است.

طبق گزارش پزشکی اکسپرس ، سازمان بهداشت جهانی به تازگی قیمت ورزش منظم و فعالیت بدنی سازمان بهداشت جهانی را منتشر کرده است ، به عنوان کشوری که برنامه های درمانی بهتری را برای همه افراد ، از جمله بیمارانی که تحت جراحی کاهش وزن هستند ، برنامه ریزی می کند.

آزمایش های فردی در مجله پزشکی بریتانیا Bone and Mineral Research منتشر شده است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا