اقتصادی

۳ هزار میلیارد تومان برای کشاورزی اصفهان پیش‌بینی شد

تی تی آنلاین/ اصفهان وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سفر رئیس جمهور به کشور پیشنهاد 3200 میلیارد تنی اعتبار مطرح شده و تلاش شده تا نیازها و نیازهای استان اصفهان در نقاط مختلف نمایان شود.

سید جواد ساداتی نژاد امروز (مرسدس 16) در حاشیه سفر به کاشان گفت: امیدواریم در استان فرهنگ و آب های گیاهان مراکز مراکز تولید کشور و این موضوع با موضوع منابع و باید تمهیداتی برای نگهداری دام در صحرا اندیشیده شود تا با کاهش مشکلات این منطقه به شدت ارتقا یابد.

وی افزود: در این مسیر در حوزه کشاورزی پیشنهادی بالغ بر 3200 میلیارد تومان اعتبار مطرح شده و تمامی الزامات و الزامات استان اصفهان در نقاط مختلف از جمله آبیاری نوین، انتقال آب، تامین آب، مخازن، باغات و نوسازی.» توسعه سبزه به ویژه در شرق استان، مدیریت آب و تقویت سفره های زیرزمینی منطقه بر اساس منابع آب استان، الگوی فرهنگی و پرورش عشایر آبی استان. تامین، برق، ساخت جاده ها از جمله مزارع تخصص مورد توجه قرار گیرد.

ساداتی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع ایران در قبال امنیت غذایی گفت: بر اساس مصوبه سال 1401 طبق قانون وزیر جهاد، تمدید الگوی کشاورزی در پایان شهریور ماه برقرار شد. شرایط بین المللی. ” بر اساس برنامه به ویژه در سطح کشاورزی که قرارداد از شهریور ماه آغاز می شود، پیش بینی می شود با کمک کشاورزان سطح عرضه ذرت در کشور را تا 30 درصد افزایش دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در مدل کشاورزی مذکور به سمت حمایت از تولید داخلی، کشت محصولات زراعی و غلات ارزش‌های اساسی و بنیادی خواهیم رفت و همچنین پیش‌بینی می‌شود از آبزیان به سمت گیاهان کم آبزی تغییر جهت دهیم.

به گزارش تی تی آنلاین، ساداتی نژاد درباره تامین دارایی های اساسی گفت: بیش از 4 میلیون تن دارایی اساسی در بنادر کشورمان داریم و بخش زیادی نیز متکی به قراردادهای راهداری است یعنی برای تامین دام و ارسال نهاده ها مشکلی نداریم. به کل کشور.» هر روز اتفاق می افتد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نیاز به کمک به تولید و تولید و تولید مصرف کننده وجود دارد، اظهار داشت: اطمینان حاصل کنید که مصرف کننده محصولی نداشته باشد.

ساداتی نژاد ادامه داد: تاریخ نشان می دهد که مردم به امنیت غذایی کمک کرده اند و حفظ کرده اند و تولیدکنندگان نیز تولید را به خوبی حفظ کرده اند.

تذکر: محدودیت واردات برنج افزایش یافته و تمهیدات خوبی در زمینه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا