اقتصادی

۸ اسکله گردشگری دریایی در خرمشهر افتتاح شد

در ایام مبارک دهه فجر، 8 سیلندر فلزی در چهار نقطه رودخانه کارون با کار و دانش متخصصان داخلی، طراحی، ساخت، انتقال و آموزش ساخته شده است.

به گزارش تی تی آنلاین، مهدی زارا، مجری این پروژه گفت: کمیته طراحی، ساخت، حمل و آموزش 8 گلوله فلزی برای نصب در 4 نقطه رودخانه کارون به دستور سازمان بندر و دریانوردی خرمشهر برای توسعه و آبادانی. زیرساخت های حماسی گردشگری دریایی خرمشهر، امکانات و تخصص کارشناسان با تکیه بر این مجموعه، 12 میلیارد تومان محاصره در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار می کنند.

وی افزود: با نگاهی به اقتصاد دریایی و گسترش گردشگری دریایی و 5800 متر شرکا در ایران مورد توجه شرکت ما قرار دارد، با توجه به ایجاد اشتغال در این پروژه، در صورت کمک های لازم به سازندگان داخلی، بیکاری می تواند استفاده مستقیم و غیرمستقیم روش خاصی است که در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مراسم نورالله اسدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت: به منظور توسعه گردشگری و رونق اقتصادی کشور، این 8 کارخانه کشتی سازی حاشیه جاده ای در محدوده ماشین آلات قانونی متعلق به شرکت ها و سازمان هایی که صلاحیت دارند بحث گردشگری برای منافع دولت عقب نشینی می کند.

اسدی تاکید کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر آمادگی کامل دارد تا تمامی پتانسیل و ظرفیت خود برای استقرار زیرساخت های گردشگری دریایی در این منطقه باشد.

مدیر مهندسی این شرکت گفت: برای اجرای این پروژه، هر فیلم شناور قابلیت جذب 3 قایق تور به طول 15 متر (100 تن) و یا یک شناور بزرگ به طول 30 متر (200 تن) و به صورت ایمن را دارد. دسترسی از ساحل به اسکله بدون خطر شناور شدن تخته ثابت پل دسترسی ثابت، صفحه ای و سیار به طول کلی 24 متر تکمیل شده است که زیبایی بصری فوق العاده ای را در سواحل رودخانه کارون در سواحل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا