اقتصادی

مسئولان قم برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی تلاش کنند

تی تی آنلاین / قم

بحرین سرمست در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع لرزه قم ، با تأکید بر توسعه زیرساخت ها که مهمترین قدرت وظیفه برای سرمایه گذاران در مناطق صنعتی است ، گفت: نیاز گاز به شهرک صنعتی شکوهیه یک الگوی برای کشور است و مخالفان امروز در پایان برق.

علاوه بر بزرگترین زمینه های نیاز و منابع اعماق آبی ؛ نفرت از توسعه زمان ، توزیع آب در این کشورها ممکن است برای این الگو مناسب باشد.

هزینه های مدیریت رئیس جمهور این نیرو به قم باید خاطر نشان شود که تولید وحدت نویسنده ، و با اشاره به کمک تسهیلات و انتظارات سرمایه گذاران برای طولانی مدت ، وی اضافه کرد ، برای انتقال سپرده به طوری که در موارد مکان های خصوصی ، بانک های عامل.

سرمست گفت: من انتظار نداشتم کارهایی را که باید برای شرکت کنندگان در بانک های افزایش کمک عملیاتی به موضوع وام ها انجام شود ، دریافت کنم.

با اشاره به نیمه باز مطالعات سرمایه گذاری و مشکلات تولید در استان ، خاطرنشان کرد: این گزارش باید در مرکز فعالیت ها و عملکردها برای جذب سرمایه گذاری ارائه شود.

قم دارای هفت واحد صنعتی شکوهیه الغدیر ، چاپ و نشر ، سلفچگان ، محمودآباد ، ثامنه الائمه عطش (ع) – قنات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و چهار منطقه صنعتی خوراباد است. ، دستجرد سیرو نیز طاغرود بود.

قم از توانایی هنرمندان برای بهبود آسیب های اجتماعی استفاده می کند

سرمست با اشاره به عزم جدی استان در ارتقا and و تسهیل فعالیت های تجاری و اقدامات کارگران گفت: ما در تلاش هستیم تا از فیلمسازان و هنرمندان برای استفاده از ظرفیت های موجود کمک کنیم.

اکنون قم رئیس شرکت و وضعیت اجتماعی آسیب دیدگان است و به منظور افزودن ارزشهای فرهنگی ، باید از روش فرهنگ و زبان افزوده استفاده شود.

مهم نیست که او چه می گوید ، وضعیت شهر توسط مدیریت فرهنگی شیعه در خارج از استان قم برجسته شد و در عین حال به آنها گفت که چنین تاثیری در سطح محلی ، ملی یا بین المللی دارد.

سرویس Sarmast با آرزوی تقدیم الگوی هنرمندان در جامعه ، باید فرصتی برای این گروه فراهم شود ، بیش از هر زمان دیگری مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را منتقل می کند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا