پیگیری رسیدن تسهیلات پروژه 8100 واحدی اراک به سقف ۸۰۰ میلیون

پیگیری رسیدن تسهیلات پروژه 8100 واحدی اراک به سقف ۸۰۰ میلیون

تی تی آنلاین/مرکزی نماینده اراک کمیجان و خنداب گفت: مقرر شده است جهت افزایش سقف تسهیلات اعطایی به متقاضیان مسکن ملی 8100 واحدی اراک به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پیگیری های لازم صورت گیرد.

نادرقلی ابراهیمی در حاشیه بازدید از پروژه ۸۱۱۲ واحدی مسکن ملی اراک افزود: در صورت انجام این مهم میزان افزایش تسهیلات از آورده متقاضیان کسر خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیمانکاران تعهد داده اند که تکمیل و تحویل ۱۱۰ واحد از قرارداد یکی از شرکت های پیمانکار تا انتهای سال جاری تکمیل و تحویل ۲۲۰ واحد دیگر از قرارداد این شرکت در فصل بهار سال ۱۴۰۴ و تکمیل و تحویل حدود ۱۱۵۰ واحد از قرارداد سه شرکت دیگر در فصل بهار سال ۱۴۰۴ محقق شود.

ابراهیمی گفت: با توجه به نزدیک بودن موعد تحویل واحدها پیگیری و اقدام به تکمیل زیرساخت مورد نیاز از جمله انشعابات آب و برق و گاز و انتقال فاضلاب باید در دستور کار قرارگیرد.

به گزارش تی تی آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده اراک کمیجان و خنداب وی افزود: تعیین تکلیف و آغاز عملیات اجرایی فضاهای سبز آموزشی تفریحی ورزشی فرهنگی مذهبی مورد نیاز باید مورد توجه باشد. همچنین باید جهت تسریع در روند پروژه و جلوگیری از افزایش بهای تمام شده پیش بینی متریال مورد نیاز در بخش های مختلف از جمله تاسیسات مکانیکی برقی و بخش نازک کاری و آسانسور صورت پذیرفته و نسبت به خرید آنها اقدام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا