بهترین تفریحات برای کودکان در دبی

از کجا شروع کنیم؟ بگذارید شما را به مکان های دیدنی دبی ببرم! جایی که شاید در نگاه اول به خاطر آسمان خراش های عظیم و مراکز خرید فوق العاده اش شناخته شود اما در دلش جاذبه های فراوانی برای کودکان نیز دارد. اگر شما هم مثل من کودکی کنجکاو دارید و به دنبال ماجراجویی برای فرزندتان هستید دبی با طیف وسیعی از سرگرمی ها جاذبه ها و فعالیت ها برای همه سنین می تواند مقصدی رویایی باشد.

پارک آبی وایلد وادی

هیچ چیز به اندازه یک پارک آبی خوب برای کودکان جذاب نیست! پارک آبی وایلد وادی با بیش از ۳۰ سرسره و جاذبه ی مختلف تجربه ای فراموش نشدنی را برای کودکان و البته والدینشان رقم می زند. اگر دنبال چیزی هستید که کودک شما را به خنده و هیجان بیاورد سرسره های پرسرعت و رودخانه آرام این پارک همان چیزی است که باید تجربه کنید. همچنین این پارک برای کودکان کوچک تر هم بخش های جداگانه ای دارد که مطمئن شوید در امنیت کامل تفریح می کنند.

دنیای ماجراجویی آی ام جی

آی ام جی دنیای ماجراجویی یک پارک تفریحی سرپوشیده ی بزرگ با تم های مختلف است که می تواند کودکان را به دنیای کارتون ها و ابرقهرمان ها ببرد. کودکان می توانند در دنیای داینوسورها سفر کنند با شخصیت های کارتونی مورد علاقه شان مثل بن تن دیدار کنند و از ترن های هوایی هیجان انگیز لذت ببرند. این پارک برای روزهای گرم دبی گزینه ای ایده آل است و به راحتی می تواند چندین ساعت شما و فرزندتان را سرگرم کند.

پارک لگولند

اگر فرزندتان عاشق لگوها است پارک لگولند دبی یک بهشت واقعی است. اینجا جایی است که بچه ها می توانند خلاقیت شان را به کار بیندازند و از دیدن دنیای رنگارنگ لگوها لذت ببرند. لگولند دبی به دو بخش تقسیم شده است : پارک آبی لگولند و پارک تماتیک لگولند که شامل انواع بازی ها و فعالیت های آموزشی است. اگر فرزند شما عاشق ساختن و ساختارشکنی است پس اینجا جای اوست!

باغ وحش دبی

در دل دبی یکی از زیباترین باغ وحش های دنیا قرار دارد. باغ وحش دبی نه تنها محلی است برای دیدن حیوانات نادر بلکه تجربه ای تعاملی و آموزشی را برای کودکان فراهم می کند. فرزند شما می تواند از نزدیک با گونه های مختلف حیوانات آشنا شود و درباره آنها بیاموزد. بخش های مخصوص باغ وحش زیر آبی نیز جذابیت خاصی دارد که می تواند کودکان را با دنیای زیر آب آشنا کند.

گاردن گلو و پارک دایناسور

گاردن گلو یکی دیگر از جاذبه های منحصر به فرد دبی است. این پارک با نورپردازی های شگفت انگیز و آثار هنری نوری که از بازیافت مواد ساخته شده اند محیطی شاد و رنگارنگ را ایجاد کرده است. پارک دایناسور که در کنار گاردن گلو قرار دارد یک فضای بزرگ با مجسمه های غول آسا از دایناسورها است که به نظر می رسد زنده اند! این جاذبه برای کودکان دایناسور دوست بسیار هیجان انگیز است.

نکات عملی برای سفر

  • لباس های مناسب : دبی آب و هوای گرمی دارد پس حتماً برای کودکانتان لباس های سبک و کلاه های مناسب بردارید.
  • رزرو آنلاین : برای برخی جاذبه ها از قبل رزرو بلیط کنید تا در صف های طولانی معطل نشوید.
  • آب آشامیدنی کافی : به دلیل گرمای هوا همیشه آب همراه داشته باشید تا کودکان دچار کم آبی نشوند.

پرسش و پاسخ

چطور به پارک لگولند دبی برسیم؟ پارک لگولند در منطقه ی دبی پارکز و ریزورتز قرار دارد و دسترسی به آن از طریق مترو و تاکسی آسان است. با گرفتن تاکسی از مترو ایستگاه امارات به راحتی می توانید به پارک برسید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک های دبی کی است؟ بهترین زمان برای بازدید از دبی و جاذبه های آن از نوامبر تا آوریل است که دما معتدل تر است و کودکان به راحتی می توانند در فضای باز تفریح کنند.

آیا همه جاذبه های دبی مناسب کودکان هستند؟ اغلب جاذبه ها برای کودکان طراحی شده اند اما همیشه بخش هایی هم وجود دارد که محدودیت سنی یا قدی دارند. بهتر است از قبل درباره محدودیت ها از طریق صفحه پارک در یوتیوب آگاه شوید.

نتیجه گیری

با تمام امکانات و تفریحات گوناگونی که دبی برای کودکان ارائه می دهد بی دلیل نیست که این شهر به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری خانوادگی شناخته می شود. با انتخاب مناسب جاذبه ها و توجه به نیازهای فرزندانتان می توانید لحظاتی شاد و فراموش نشدنی را در کنار خانواده در این شهر لوکس و هیجان انگیز تجربه کنید. امیدوارم تجربه تان از دبی همان طور که برای من به یادماندنی بود برای شما هم پر از لحظات خوش و خاطره انگیز باشد.

دکمه بازگشت به بالا