علم و سلامت

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

تی تی آنلاین/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه دولت برای تامین هزینه زنان باردار، گفت: تمامی هزینه های بارداری و زایمان را به صورت رایگان تامین می کنیم.

دکتر. بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد استان گلستان شده و از سوی حجت الاسلام والمسلمین وی به عنوان نماینده و دولت سفارت در شهرستان های آزادشهر و رامیان ماموریت یافته بود، در بدو ورود گلزار شهدا حضور پیدا کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تجلیل می کند. به شهید بزرگوار

سپس در جلسه شورای اداری شهرستان های آزادشهر و رامیان برای رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مالباختگان و نمایندگان مردم این ایالت ها شرکت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار به زحمات و جانفشانی های مدافعان پزشکی و سلامت و حمایت و همدلی مردم شریف ایران و همراهی و رهبری مردم اشاره کرد. رژیمی که توانسته ایم با بیماری عروق بیماری کرونا قلب درمان کنیم، مطلوب است.

دکتر. بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه امروز همه سازمان‌های بین‌المللی دریافته‌اند که ایران در پیشگیری از کرونا موفق بوده است، خاطرنشان کرد: بی‌شک این پیروزی نتیجه‌ای جز حقیقت برای همه اقشار و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور نداشته است. است.

بالغ بر 91 درصد از جمعیت کشورمان مطلع شدند و گفتند: 85 درصد مردم نیز نوبت دوم واکسن دریافت کردند و تنها 35 درصد آن را گزارش کردند. تزریق سومین نوبت واکسن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مشکل مدیریت پسماند آزادشهر باید هر چه سریعتر حل شود. قرار است طرح سلامت رامیان و آزادشهر برای پیشگیری از این بیماری ها تشکیل شود.

عین اللهی با اشاره به موضوع بیمه زنان باردار روی میز افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران تمام هزینه های بارداری و زایمان باید رایگان باشد و بنابراین زنانی که راضی نباشند نیز توسط دولت بیمه خواهند شد.

به گزارش تی تی آنلاین، وی در پایان با افراد زیادی دیدار و از برخی پروژه های شهرستان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا