اقتصادی

آخرین نتایج پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور/به جای تاسیس بیمارستان محیط زیست را دریابید

مجری طرح ملی انرژی ، پروژه بهینه سازی ساختمان شبدر ، معتقد است که 400 ساختمان برنامه ریزی شده برای اجرای این پروژه ، 194 ساختمان با 15 فناوری در این زمینه مجهز شده اند که منجر به صرفه جویی بیش از 5000 مگاوات برق ، که معادل 40000 بشکه نفت است ، می شود. خام

دکتر. علی ، وطنی ، مدیر ملی انرژی ، پروژه بهینه سازی ساختمان شبدر تی تی آنلاین در گفتگو وی با بیان اینکه این استراتژی یک پروژه ملی است که با همکاری برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) اجرا شده و یک سال تا پایان آن باقی مانده است ، گفت: اجرای این پروژه دارای چندین قسمت است که یکی از آنها شامل تهیه و بررسی است این آموزش بسیار قانونی در بخش بالادست انرژی است.

وی مهمترین قوانین در نظر گرفته شده است ، اجرای مدل باعث بهبود مصرف انرژی می شود همانطور که در منطقه ماده 19 است ، تعریف شده و با دقت سند اعلام شده است.

Watani ، قسمت دوم پروژه نیروی دریایی ، ساختمانها نیز برای بهینه سازی مصرف انرژی در فن آوری ها م effectiveثر است و یادآور شد: بر اساس این طرح ، 400 ساختمان در تهران به 64 فناوری موثر برای کاهش مصرف انرژی مجهز می شوند که از این تعداد 194 ساختمان بسته به شرایط با 15 فناوری مجهز شدند ، در حالی که این زمینه.

مجری “موتورخانه های معاینه فنی” ، “انقلاب ها و سوختگی” ، “نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی” ، “نصب دستگاه کنترل هوشمند موتورخانه ها” سرویس و شستشوی دیگهای بخار “،” رادیاتورهای نوک فن قوس دار “” عایق بندی “و” و در نظر گرفت که نصب و راه اندازی و استفاده از پارچ در یک پروژه آزمایشی ملی است.

واتانی بر مصرف انرژی تأکید نکرد زیرا قرار بود تا 25٪ از ساختمانهای موجود کاهش یابد ، اما برنامه اجرایی در 194 مورد است که کاهش 34٪ در مصرف انرژی به عنوان محل امید ایجاد شده است.

از مجموع 194 ساختمان ، 167 مسکونی و ساختمان های دیگر این کار را انجام نمی دهند و در مدیریت دولتی هستند. در همین حال ، از زمان اجرای پروژه ، حدود 10 شرکت راه اندازی کننده خدمات انرژی ایجاد کرده اند.

با اشاره به دستاوردهای اجرای آزمایشی این پروژه که ارزش زیادی خواهد داشت ، میزان صرفه جویی در مصرف گاز از ابتدای سال جاری معادل 4 میلیون و 700 هزار متر مکعب بوده است و منجر به صرفه جویی در حدود 5000 مگاوات برق شده است که معادل 40000 برق است. پس انداز. ، یا پارچ به سمت روغن خام می آید.

وی افزود: اگرچه این پروژه همراه با مشاور خارجی است اما اجرای این پروژه توسط كارشناسان داخلی انجام شده است.

مجری پروژه ملی بهینه سازی و انرژی ، شبدر بنا بر اجرای ساختمان سبز به قسمت دیگری از این پروژه با توجه به این موضوع توضیح داده شده است ، به یاد داشته باشید و درک کنید که منطقه نوآوری شریف برای اجرای این طرح در مورد ساختمان نزدیک به مصرف انرژی است که امضا شده است صفر

وی افزود: بنابر ماده 19 ، بنظر می رسد ساختمانهای موجود مصرف انرژی خود را تا 25٪ کاهش می دهند اما فقط 60٪ ساختمانهای جدید را کاهش می دهند در حالی که ایران بالاترین میزان تأمین انرژی و کمک انرژی در جهان را دارد. نه

به گفته این مقام ، میزان انرژی در منطقه با کمک چین به ایران ، یعنی 30٪ ، 25٪ عربستان سعودی ، روسیه 22٪ ، روسیه 8٪ 0٪ اینترنت ویکی لیکس.

وی با تأکید بر اینکه اکنون بیشتر انرژی در کشور هدر می رود ، خاطرنشان کرد: ما چاره ای جز انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی ، انرژی زمین گرمایی ، مصرف انرژی و سایر فناوری ها نداریم و برای این منظور بهینه است و باید از آن استفاده کنیم. بروید و در مسیری جدید حرکت کنید و به تلاش توسعه منجر شوید.

وی با اشاره به اجرای همکاری بین کشورها و لغو پروژه بهره وری انرژی ، گفت: “برخی از اروپایی ها برای کاهش آلودگی موفق به صفر می شوند.”

به دلیل سختی تاجگذاری کشور ، مشکلات آلودگی هوا به ویژه در سال با سر و صدا ایجاد می کند ، “او اضافه می کند:” اما نجات تعداد روزافزون مردم در بیمارستان های منطقه به شخص احساس بهتری نسبت به حفظ.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا