آموزش آنلاک آیفون 6

کمپانی اپل یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که محصولات پر طرفداری را روانه بازار کرده است. گوشی های موبایل این شرکت که با نام آیفون روانه بازار می شوند، از امنیت بالایی برخوردارند. موضوع “آنلاک آیفون” (unlock iphone) یکی از معضلاتی است که دارندگان این گوشی ها با آن سر و کار دارند. هرچند روش های متفاوتی برای آنلاک کردن آیفون وجود دارد اما ما به دنبال روشی قانونی هستیم که به دستگاه آسیبی وارد نکند. در این پست نحوه باز کردن قفل گوشی آیفون از طریق یکی از سایت های انگلیسی زبان را، آموزش می دهیم.

آنلاک کردن آیفون یعنی چه؟

به نقل از مجتمع آموزش فنی پویان ،شرکت اپل با عقد قرارداد با برخی اپراتور ها و دریافت هزینه هایی، گوش های خود را تحت سرویس اپراتور های خاص در سراسر دنیا روانه بازار می کند. در این شرایط آیفون مورد نظر تنها قادر به استفاده از خدمات و سرویس‌های اپراتوری می‌شود که اپل با آن تحت قرارداد است.به عبارت بهتر، گوشی آیفون فقط با آن اپراتور خاص کار می کند و در صورت استفاده از اپراتورهای دیگر، گوشی قفل یا همان لاک می شود.

در بهترین مجمع آموزش فنی و حرفه ای گفته شد مثلا فرض کنید اپل با کمپانی T-Mobile قرار داد بسته باشد، اگر این گوشی در ایران توسط شما خریداری شود، شما نمیتوانید سیم کارت شرکت هایی چون همراه اول یا ایرانسل را بر روی آن فعال کنید. اما این بدان معنا نیست که هیچ راهی وجود ندارد. آنلاک کردن آیفون به شما این امکان را می دهد که بتوانید سیم کارت اپراتور مورد نظر خود را بر روی گوشی موبایل قرار دهید.

آنلاک کردن آیفون به معنای رفع محدودیت‌های ارتباطی برخی از آیفون‌های اپل است.

روش های مختلف آنلاک گوشی آیفون

برای باز کردن قفل گوشی آیفون روش های متفاوتی وجود دارد.

  • آنلاک سخت افزاری
  • آنلاک نرم افزاری
  • آنلاک فکتوری

آنلاک سخت افزاری

همانطور که از اسم آن مشخص است، آنلاک سخت افزاری مربوط باز کردن قفل گوشی توسط یک قطعه سخت افزاری است. در این نوع آنلاک، شما قالبا یک سیم کارت آنلاکر در گوشی خود قرار می دهید که به آن گیوی سیم می گویند. با قرار دادن گیوی سیم به جای سیم کارت در گوشی، گوشی موبایل شما قابلیت شناسایی سیم کارت را ندارد و آنلاک می شود. این روش در مواقع محدودی پیشنهاد می شود.

آنلاک نرم افزاری

در این نوع انلاک شما از یک نرم افزار هک قوی جهت باز کردن قفل گوشی خود استفاده می کنید. استفاده از چنین نرم افزار هایی نیازمند دانش فناوری می باشد.

آنلاک فکتوری

آنلاک فکتوری، روش قانونی و رسمی باز کردن قفل گوشی آیفون است. در این روش شما می توانید توسط یک وبسایت واسطه، محدودیت های ارتباطی گوشی خود را برطرف کنید. بدون تردید آنلاک فکتوری از نظر اخلاقی بهترین روش آنلاک کردن آیفون است اما از نظر هزینه برای ما ایرانی ها ممکن است اندکی گران باشد.

سلب مسئولیت: با توجه به نظرات رسیده از کاربران سایت و اعلام خبر هایی در خصوص عدم خدمات رسانی مطلوب، توصیه می شود قبل استفاده از سایت ذکر شده تحقیقات خود را گسترده تر کنید. به دلیل عدم اطمینان صد درصدی به این سایت، پی 98 خدمات پرداخت این سایت را انجام نخواهد داد. (ویرایش شده در 21 اردیبهشت 98)

آنلاک کردن گوشی آیفون از طریق سایت doctorunlock.net

یکی از سایت هایی که به صورت بین المللی به آنلاک کردن گوشی آیفون می پردازد سایت doctorunlock.net می باشد.

پس از ورود به سایت با این صفحه مواجه می شوید:

برای آنلاک کردن گوشی آیفون در این قسمت بر روی گزینه “Unlock iPhone” کلیک کنید. در صفحه باز شده برای شما انواع مدل های گوشی آیفون نشان داده شده است. مدل گوشی خود را انتخاب کنید.

در این قسمت کشور ایران و اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید، تمامی اپراتور های فعال در ایران مانند ایرانسل، رایتل، همراه اول، تالیا در لیست نشان داده شده است.

در قسمت ‘Your IMEI nunber‘ بایستی کد چهارده رقمی منحصر به فرد موبایل خود را وارد کنید.

IMEI چیست؟

IMEI در واقع مخفف International Mobile Equipment Identity است که به معنی شناسه بین المللی تجهیزات موبایل می باشد. هدف استفاده از IMEI، برای شناسایی تلفن‌های همراه و همچنین مسدود کردن آن‌ ها از طریق شبکه است. اگر خدای نکرده گوشی‌ تان گم شد، می‌توانید با دادن این کد به اپراتور، گوشی‌ تان را مسدود کنید تا احیانا از آن سوء استفاده نشود. پلیس هم معمولاً گوشی‌ های دزدیده شده را با IMEI آن‌ها طبقه‌ بندی و رد یابی می‌ کند.

در مرحله بعد شما بایستی هزینه آنلاک گوشی خود را بپردازید. پرداخت هزینه از طریق سیستم های پرداخت مانند انجام می شود.

ویزا کارت اعتباری به افرادی تعلق می گیرد که سابقه مالی خوبی داشته باشند و گردش مالی آن ها تضمین شده باشد و مهم ترین ویژگی استفاده از ویزا کارت اعتباری این است که می توانید موجود منفی داشته باشید یعنی حتی اگر پولی در حساب شما نباشد همچنان تا یک سقف مشخصی خرید کنید.

اگر شما ویزا کارت ندارید، نگران نباشید. سامانه پی 98 در زمینه انجام کلیه خدمات پرداخت بین المللی در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شماست.

پس از پرداخت، مدت زمانی طول می کشد تا گوشی شما آنلاک شود. پایان فرایند آنلاک شدن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد. در ادامه ویدیویی در خصوص نحوه آنلاک کردن گوشی آیفون از طریق همین سایت را برای شما به اشتراک می گذاریم. هم چنین شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال از طریق ارسال نظرات خود در انتهای این پست و یا تماس با پشتیبانی اقدام نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به بپیوندید.

آنلاک فکتوری دائم و رسمی آیفون 6 ٬ آیفون 6s و آیفون ۷ و ۸ و پلاس هایی که لاک اپراتور AT&T امریکا باشد .

زمان آنلاک : 1 تا 24 ساعت کاری

آنلاک اپراتور US AT&T

یکی دیگر از اپراتور های بزرگی که بسیاری از سفارشات را در آیفون شکل می دهد ٬  اپراتور AT&T امریکا (ای‌تی اند تی) است . اپراتور AT&T امریکا از آیفون iPhone 2G با شرکت اپل همکاری خود را شروع کرد و تا به امروز با این شرکت همکاری دارد . شما براحتی می توانید آیفون ۱۰ یا آیفون ۸ ای تی اند تی امریکا را آنلاک کنید!  آنلاک فکتوری اپراتور US AT&T شامل دو سرویس نرمال و بلاک می باشد . سرویس نرمال این اپراتور کمتر از ۲۴ ساعت آیفون شما را آنلاک فکتوری خواهد کرد و چنانچه آیفون شما بعلت گزارش سرقت ٬ مفقودی ٬ بدهی یا مشکل قراردادی در امریکا در بلک لیست باشد این اپراتور معمولا با هزینه بالاتری امکان آنلاک فکتوری آیفون شما را فراهم می کند . . شرکت آیفون آنلاکر فقط با سرویس های رسمی این اپراتور همکاری نموده و چنانچه آیفون شما در این سایت آنلاک شود به هیچ عنوان در آینده لاک نخواهد شد .

آنلاک فکتوری آیفون

این اپراتور تا این لحظه از انواع آیفون بخصوص آیفون های جدید یعنی و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس و همینطور آیفون های 6/6s/7 (و پلاس ها) و حتی آیفون های قدیمی تر نظیر 2g/3g/3gs/4/4s/5/5s/5c برای آنلاک فکتوری پشتیبانی می کند . آیفون های سری ۲ ٬ ۳ ٬ ۴ و ۵ با اینکه به علت استقبال کمتر در سایت آیفون آنلاکر اضافه نشده است اما قابل آنلاک فکتوری بوده و شما میتوانید در این سرویس ثبت سفارش فرمایید .

اگر در خصوص آنلاک آیفون : آنلاک فکتوری آیفون یا آنلاک سخت افزاری آیفون سوالاتی دارید ٬ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می توانید با واحد پشتیبانی از طریق شماره ۲۲۰۰۱۶۱۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

مزایای آنلاک کردن آیفون

  1. آیفون شما بعد از آنلاک فکتوری در هر کشوری با هر سیمکارتی آنتن دارد
  2. شما میتوانید از هر اپراتوری در ایران استفاده کنید
  3. قیمت و ارزش گوشی آیفون خود را افزایش می‌دهید
  4. گوشی آیفون شما با آنلاک کردن از گارانتی خارج نمی‎‌شود
  5. برای همیشه بطور رسمی و شرکتی آنلاک میشود.
  6. آنلاک کردن به گوشی آیفون شما هیچ آسیبی نمیرساند.
  7. هیچ دانش تخصصی جهت اعمال آنلاک کردن آیفون لازم نیست.

مزایای آنلاک کردن آیفون توسط آیفون آنلاکر

  1. گوشی آیفون شما بطور فکتوری و برای همیشه آنلاک خواهد شد و محدودیت زمانی ندارد و بعد از آپدیت iOS مشکلی نخواهید داشت
  2. آیفون آنلاکر تمامی مدل های آیفون (در محدوده سرویس اپراتور) را آنلاک میکند
  3. آیفون آنلاکر از تمامی اپراتورهای قابل آنلاک پشتیبانی می کند
  4. همه قابلیت های گوشی آیفون بعد از آنلاک نیز عمل میکنند
  5. بعد از آنلاک ٬ نیازی به جیلبریک و تنظیمات خاصی وجود ندارد
  6. هیچ خطری یا اسیبی متوجه گوشی آیفون شما نخواهد بود
  7. آیفون آنلاکر ٬ ضمانت آنلاک همیشگی آیفون شما خواهد بود

آنلاک آیفون یکی از دغدغه‌های اصلی آن دسته از افرادی است که آیفونی قفل شده یا اصطلاحا لاک (Lock) در اختیار دارند. به منظور آنلاک آیفون باید مبلغ خاصی پرداخت، اما در برخی از شرایط خاص می‌تواند آیفون‌های اپل را به طور رایگان آنلاک کرد! با همراه باشید.

آیفون‌هایی که اپل روانه بازار می‌کند عموما لاک یا قفل شده هستند. لاک بودن آیفون به این معناست که دستگاه با یک اپراتور مشخصی تحت قرارداد بوده و تنها با سیم کرت و خدمات همان اپراتور قابل استفاده است. به عنوان مثال ممکن است یک آیفون 5 اس خریداری کرده باشید که با اپراتور تی موبایل (T-Mobile) تحت قرارداد باشد. در این شرایط اصطلاحا گفته می‌شود که آیفون مورد نظر توسط اپراتور تی موبایل لاک شده است. این موضوع بدان معناست که آیفون نامبرده شده تنها با اتصال سیم کارت‌های اپراتور تی موبایل قابل استفاده خواهد بود و با اتصال سیم کارت هر اپراتوری دیگر استفاده از دستگاه امکان‌پذیر نخواهد بود.

اما لاک بودن آیفون توسط یک اپراتور خاص به این معنا نیست که شما برای همیشه باید از سرویس و خدمات آن اپراتور استفاده کنید. روشی وجود دارد که از آن طریق می‌توان آیفون مورد نظر را از قرارداد اپراتور مذکور خارج نمود که به این عمل اصطلاحا آنلاک آیفون گفته می‌شود. هنگامی که شما آیفونی را آنلاک کنید، قرارداد آن با اپراتور اصلی و محدودیت‌هایی که به منظور استفاده از سیم کارت و سرویس ارتباطی برای آن تعریف شده بود از بین می‌روند. بنابراین آیفونتان در هر بخشی از دنیا و با استفاده از خدمات و سرویس‌های هر اپراتور و سیم کارتی قابل استفاده خواهد بود. اما چطور می‌توانیم یک آیفون قفل یا لاک را آنلاک کنیم؟

روش اصلی که به منظور آنلاک آیفون‌ها از آن استفاده می‌شود، پرداخت مستقیم حق و حقوق اپراتور تحت قرارداد با دستگاه است. به بیان دیگر شما برای آنلاک آیفون خود به اپراتور تحت قرارداد با آن مبلغ مشخصی را پرداخت کرده و این اپراتور آیفونتان را از قرارداد خارج می‌نماید. بدین صورت آیفون آنلاک شده و توسط هر سرویس دیگری قابل استفاده خواهد بود. اما آیا روش‌هایی هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها بتوان به طور رایگان آیفون‌های اپل را آنلاک کرد؟

در پاسخ باید بگوییم که تحت شرایط بسیار خاص و منحصر به فردی این امکان وجود دارد که شما نسبت به آنلاک رایگان آیفون خود اقدام کنید. موفق شدن در این فرآیند به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با آن‌ها ارائه می‌کنیم. دقت داشته باشید که انجام این عمل‌ها به طور قطع آنلاک رایگان آیفون را تضمین نمی‌کنند، اما اگر شرایط شما با شرایط مورد نیاز مطابقت داشته باشید شانستان به منظور آنلاک رایگان آیفون بسیار زیاد خواهد بود. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با همراه باشید.

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور EE، T-Mobile و Orange

عموما به منظور آنلاک کردن آیفون‌های قفل شده توس سه اپراتور EE، T-Mobile و Orange از خدمات مراکز و شرکت‌های واسط استفاده می‌شود. هزینه آنلاک فکتوری آیفون‌ها با توجه به مدل این محصولات متفاوت است، اما به طور کلی هم اکنون میانگین هزینه پرداختی به منظور آنلاک یک آیفون تحت قرارداد با اپراتور T-Mobile در حدود 350،000 الی 450،000 تومان است. اپراتور EE و Orange هم تقریبا شرایط مشابهی دارند. اپراتور EE برای آن دسته از مشتریان خود که بیش از شش ماه از سرویس‌هایش استفاده کرده و قبوض خود را به موقع پرداخت کرده باشند شرایط ویژه‌ای را برای آنلاک آیفون‌های لاک شده توسط اپراتور خود در نظر گرفته است. به موجب این شرایط ویژه آن دسته از کاربران آیفون‌های تحت قرارداد با این شرکت که بیش از شش ماه از خدمات آن استفاده کرده باشند و قبوض خود را به موقع پرداخته کرده باشند، می‌توانند تنها با پرداخت هزینه‌ای در حدود 9 یورو آیفون خود را آنلاک فکتوری کنند. دو اپراتور Orange و T-Mobile هر شرایط نسبتا مشابهی را ارائه می‌کنند. اما آیا امکان آنلاک رایگان آیفون‌های تحت قرارداد با این سه اپراتور وجود دارد؟

آنلاک رایگان آیفون‌های لاک شده توسط سه اپراتور T-Mobile، EE و Orange تنها در شرایطی امکان‌پذیر است که اطلاعات جامعی در مورد صاحب اصلی آیفون مورد نظر که آن را برای اولین بار خریداری کرده داشته باشید. در این شرایط باید به لینک زیر مراجعه کرده و موارد خواسته شده را پر کنید. دقت داشته باشید که سوالات بسیار دقیقی پرسیده می‌شوند که عموما بدون شناخت فرد اصلی خریدار آیفون نمی‌توان به آن‌ها پاسخ داد. به طور کلی اگر آیفون شما توسط سه یکی از سه اپراتور EE، T-Mobile و یا Orange لاک شده باشد، شانس شما به منظور آنلاک رایگان آیفون به شدت کم است، اما اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید می‌توانید از سرویس ویژه این شرکت‌ها برای آنلاک آیفون خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Vodafone

اپراتور Vodafone هم به منظور آنلاک فکتوری رسمی دستگاه از سوی سایت خود اطلاعات جزئی خریداری آیفون را درخواست می‌کند، بنابراین اگر آیفون شما توسط این اپراتور لاک شده هم بهتر است از خدمات مراکز و شرکت‌های واسط به منظور آنلاک دستگاه استفاده کنید. اما با این حال یک نکته جالب در مورد آیفون‌های تحت قرارداد با اپراتور Vodafone وجود دارد. اگر شما یک آیفون لاک شده توسط Vodafone را خریداری نموده و برای 12 ماه از خدمات آن استفاده کنید، می‌توانید به طور رایگان آیفون مورد نظرتان را آنلاک کنید. این موضوع و شرایط منحصر به فرد ممکن است در برخی از شرایط کاربرد داشته باشد.

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Three

اگر آیفونتان تحت قرارداد با اپراتور Three است شانس بالایی به منظور آنلاک رایگان دستگاه خواهید داشت. در سایت رسمی این اپراتور اشاره شده که هم اکنون تمام آیفون‌هایی که تحت قرارداد با این اپراتور بوده و بعد از تاریخ یکم ژانویه 2014 خریداری شده باشند به طور رایگان و پس از اولین اتصال به اینترنت از طریق ابزار iTunes آنلاک می‌شوند. جالب است بدانید که حتی اگر آیفون شما قبل از این تاریخ خریداری شده باشد هم می‌توانید آن را به کامپیوتر متصل کرده و برنامه iTunes را اجرا نموده و نهایتا با انتخاب گزینه Restore Backup و کمی صبر از آنلاک رایگان آیفون خود لذت ببرید. دقت داشته باشید که در این شرایط تمام تنظیمات دستگاهتان پاک می‌شوند. چنانچه در مورد این امر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور O2

اپراتور O2 در زمینه آنلاک آیفون‌های تحت قرارداد با خود بسیار مرموزانه عمل می‌کند. این اپراتور مدعی شده که مشتریان سرویس ماهیانه یا اصطلاحا دائمی سیم کارت‌ها آن می‌توانند هر زمان که تمایل داشته باشند درخواست آنلاک کردن آیفون خود را در سایت رسمی این شرکت ثبت کرده و به طور رایگان آیفون خود را آنلاک نمایند. البته در این شرایط باید مبلغ قرارداد اصلی مابین خریداری و اپراتور به طور کامل پرداخت شود.

همچنین اپراتور O2 سرویس اختصاصی Pay & Go را هم ارائه می‌کند. سرویس Pay & Go در واقع مانند  خدمات سیم کارت‌های اعتباری در ایران است. کاربر پیش از استفاده از خدمات سیم کارت خود باید آن را شارژ کرده و سپس می‌تواند به میزان شارژ خود از سرویس‌های آن استفاده کند. در وب‌سایت شرکت O2 اشاره شده که مشترکین طرح Pay & Go این اپراتور با پرداخت هزینه‌ای در حدود 15 یورو هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند نسبت به آنلاک آیفون خود اقدام کنند. با این وجود طی صحبت‌هایی که متصدیان سایت Macworld با مسئولین این اپراتور داشته‌اند، عنوان شده که آنلاک آیفون‌های تحت قرارداد با این اپراتور و استفاده کننده از طرح Pay & Go در هر زمان که کاربر تمایل داشته باشد به طور رایگان انجام می‌پذیرد!

همچنین یکی از نمایندگان اپراتور O2 مدعی شده که شما با نصب سیم کارت‌های متغیر در آیفون‌هایی که توسط اپراتور O2 لاک شده‌اند و سپس اتصال دستگاه به کامپیوتر و اجرای ابزار iTunes نسبت به آنلاک رایگان آیفون خود اقدام کنید! متاسفانه ما شانس این را نداشتیم که صحت این موضوع را شخصا مورد بررسی قرار دهیم. با این حال امتحان کردن این روش ضرری را به همراه ندارد. شاید بتوان با استفاده از این روش نسبت به آنلاک رایگان آیفون‌های تخت قرارداد با اپراتور O2 وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید:

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Virgin Mobile

کمپانی Virgin Mobile به طور رسمی اعلام کرده که تمام آیفون‌های تحت قرارداد با این اپراتور که طی یک سال گذشته خریداری شده باشند به طور رایگان آنلاک می‌شوند. حتما می‌پرسید چگونه؟! به منظور آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Virgin Mobile کافیست که سیستم عامل آن را از آی او اس 8 به آی او اس 9 به روز رسانی کنید. با انجام این عمل دستگاه به طور اتوماتیک آنلاک می‌شود.

اگر آیفون شما از سیستم عامل آی او اس 8 بهره‌مند نباشد، بدین معناست که در بهترین شرایط ممکن در حال استفاده از آیفون 4 اپل هستید. اگر این چنین است، دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کرده و برنامه iTunes را اجرا کنید. سپس یک فول ریستور (Full Restore) کامل را انجام دهید تا آیفون شما آنلاک شود. دقت کنید که انجام این عمل منجر به از دست رفتن تنظیمات و سایر اطلاعات آیفونتان می‌شود، بنابراین پیش از انجام این کار از محتوای دستگاه فایل بک‌آپ تهیه کنید.

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Tesco Mobile

اگر آیفون شما توسط اپراتور Tesco Mobile لاک شده و بیش از 12 ماه از مدت خریدتان می‌گذرد، کافیست که با شماره تلفن 0345 301 4455 تماس حاصل کرده و گزینه ” unlock your mobile” انتخاب کنید. بدین صورت آیفون شما به طور رایگان آنلاک می‌شود.

آنلاک رایگان آیفون لاک شده توسط اپراتور Giffgaff

اپراتور Giffgaff دارای شرایط و ضوابط خاصی است که با توجه به نوع و شرایط آیفون خریداری شده شما تعیین می‌شوند. به منظور بررسی دقیق‌تری این موضوع از این استفاده کرده و با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه متوجه شویم که آیفون آنلاک شده یا خیر؟

اما با فرض اینکه مراحل مربوط به هر یک از اپراتورهای مورد نظر را انجام داده‌ایم، چگونه می‌توانیم از آنلاک بودن آیفون خود مطلع شویم؟ انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. اگر از سیم کارت اپراتور تحت قرارداد استفاده می‌کنید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات یا اصطلاحا Settings آیفون خود شوید.
  • گزینه Mobile را انتخاب کنید.
  • در این بخش به دنبال گزینه‌ای با عنوان Mobile Data Network یا Cellular Data Network باشید. اگر این گزینه را پیدا کردید به احتمال زیاد آیفون شما آنلاک شده است.

اما اگر آیفون شما لاک بوده و در حال استفاده از خدمات اپراتور تحت قرارداد آن نیستید، مراحل زیر را به منظور بررسی آنلاک بودن آیفون خود طی کنید:

  • سیم کارت خود را که مربوط به یک اپراتور ثانویه می‌شود را در دستگاه وارد کنید.
  • آیفون خود را روشن کرده و منتظر بمانید.
  • چنانچه دستگاه روشن و امکان استفاده از آن فراهم آمد، آیفون شما آنلاک شده است.

منبع : آموزشگاه تعمیرات برد فنی پویان

دکمه بازگشت به بالا