علم و سلامت

احتمال شروع مسابقات لیگ فوتبال از اواخر خرداد/ شاید نتوانیم لیگ را برگزار کنیم

آفتابنیوز :

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در مورد زمان انجام فعالیت های ورزشی مانند فوتبال گفت: جلسه امروز با حضور معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی یک برنامه Bundesliga ، سری و یک لالیگا باید مورد بررسی قرار گرفت. به دلیل حضور در ۹ بازی از فصل جاری و شمارش در سه هفته تمرینات را می توان در یک محدوده ۹-هفته مسابقات برگزار شد. فعلا فرض ما پیدا کنید.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع به لیگ قهرمانان فصل آینده مسابقات و بازی های ملی نیز افزایش یافته است.مهم ترین مسئله سلامت بازیکنان و مربیان است. در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد که برای مثال نمی تواند در حالی که طرفداران در ورزشگاه داشته باشد.

احتمال شروع مسابقات لیگ فوتبال از اواخر ماه ژوئن/ شاید ما اصلا لیگ برگزار خواهد شد ما

حریرچی در مورد زمان احتمالی شروع مسابقات گفت: یکی از پیش فرض های ما این است که تمرینات را از اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن آغاز و پس از سه هفته از عمل, این مسابقات آغاز شده و در اواخر ماه اوت همه ما انجام می دهیم. یکی از مفروضات آن است که شاید امکان برگزاری این مسابقات وجود ندارد.

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به محدودیت های ممکن برای شروع تمرینات تیم از جمله حفظ فاصله از این گفت: در طول مسابقات این موضوع اجتماب شکست ناپذیر است و بازیکنان باید برای تبدیل شدن به یک بازی کامل. زمانی که مسابقه محدودیت در مورد شادی گل از لحاظ خواهد شد.

حریرچی اظهار داشت: وضعیت ما به کره جنوبی در لیگهای ایتالیا و اسپانیا و آلمان است.

او تاکید کرد که شروع این مسابقات بستگی به موافقت نامه های ما با کارشناسان و با تصویب قرارداد با تاج آن است.

حریرچی در پاسخ به این که آیا این پروتکل برای شروع مسابقات نوشته شده است یا نه گفت: مقررات نوشته شده است. بر اساس پروتکل های موجود در کشورهای خارجی است که پس از بررسی آنها را برای بومی سازی کنیم. در نظر داریم که اگر در این مسابقات آغاز شد مردم بیش از سن ۶۵ سال در نیمت آنلاین و نه هر ۵ روز یک بار تست درگیری های مولکولی تاج گرفته شود. اما به نظر ما هیچ چیز قطعی نیست. ما یک پیچیدگی عظیم مواجه هستیم.

حریرچی تاکید کرد که در شرایط فعلی امکان برگزاری مسابقات مانند کاراته و کشتی و … که نیاز به تماس با ورزشکاران با یکدیگر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا