علم و سلامت

اختلاف‌نظر کارشناسان سلامت بر سر داروهای کووید-۱۹

متخصصان بهداشت در کشورهای مختلف همچنان در مورد استفاده از داروهای تجویز شده مانند زمانی که بیماران Covid-19 را انجام می دهند اختلاف نظر دارند.

به گفته تی تی آنلاین ، متخصصان خاص بهداشت در سراسر جهان در مورد استفاده از داروها ، 19 Covid در جنگ و بسته به محل زندگی بیماران اختلاف نظر دارند و هیچ گزینه درمانی دیگری به آنها پیشنهاد نشده است.

دستورالعمل های روز گذشته (جمعه) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) با استفاده از داروی ضد ویروسی رامسادیویر در درمان بیماران کرون مخالف است و بیمارستان اعلام کرده است که این دارو در برقراری ارتباط بهتر یا منع استفاده از هرگونه دستگاه تنفسی برای بیماران مثر نیست.

با این حال ، ایالات متحده و بسیاری از کشورها ، این زمان استاندارد بهبودی Covid ، 19 بیمار در بیمارستان و برای یک کلمه کوتاه به طور متوسط ​​10 تا 15 روز تا پنج روز است.

همچنین در ایالات متحده ، برخی از معالجه های پزشکی با درمان های پلاسما از جمله آنتی بادی ها ، که FDA مجاز به استفاده اضطراری است ، درمان های پزشکی خاصی را انجام می دهد. به گفته آنها ، این است که آنها نمی توانند استفاده از یکی از این مسیرها را به اندازه کافی تحسین یا رد کنند.

حتی اگر مطمئن نباشید پزشکان از دانه های دارویی ، دگزامتازون و استروئیدها استفاده نمی کنند ، مانند زمانی که بیماران Covid-19 را انجام می دهند.

به گزارش ژاپن امروز ، اخیراً گزارشاتی در مورد اثربخشی داروی ضد التهاب توسیلیزوماب ، یافته های اولیه هنوز منتشر نشده یا توسط محققان دارویی و پزشکی کاملاً مجاز گزارش شده است. دوباره گیج و دکتر.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا