علم و سلامت

بساط رانت در گردشگری را جمع کنید

رئیس بیمارستان ها و ادارات دولتی برای رد نفوذ در گردشگری سلامت ، رئیس هیئت مدیره انجمن خدمات سفر مسافرتی مس ، ایران ، و هشدار داد: “اجاره در گردشگری جمع آوری کنید ، به ویژه ایمنی گردشگری.”

به گزارش تی تی آنلاین ، حرمت الله رفیع گفت در جلسه آژانس های گردشگری و فعالان برگزار شد که رئیس سنا گردشگری بخشی از “خانه باشگاه” است اگر آژانس های گردشگری می توانند در زمینه ایمنی کار کنند ، چرا مجاز نیست ، چرا که مجاز است مگر اینکه وزارت بهداشت گروه های خاصی را انجام دهد ، به طوری که در جوامع خارجی بیماران می توانند فقط کار بیمارستان ها و در همان انجیل و جامعه را منتقل کنند؟ جامعه به قدرت خانواده او در زمین ها ، مراتع ، و در منطقه به حدی که اگر نماینده متناسب با جوامع خارجی استفاده کند ، صبور باشید ، و تا نجات سفر ما فرار کرد ، که ممکن است عرف مجوز لغو شود ، توبیخ و تهدید کرد.

وی گفت که قبلاً اصلاح شده است ، زیرا نیازهای عمیق بخش گردشگری به بخش خصوصی ، دولتی و سنگ مربوط می شود و زمینه را برای آن فراهم می کند. و فراموش نکنید که چگونه می توانم به خصوصی ، از هر شهر بروم.

رافی همچنین با انتقاد از مداخله معاون وزیر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در عملکرد سازمان های خصوصی ، گفت: دولت اگر جنب گردشگری باشد اگر آنها وظایف خود را به درستی انجام ندهند و بخش خصوصی را انجام ندهد ، خود را از بین می برد صنعت طول می کشد.

و اگر یک گردشگری دولتی جدید باید بدانید که آیا می خواهید به صحبت های فعالان صنعت گوش دهید. ضروری است سیاست گردشگری قبل از تشکیل دولت.

صبورا فرهنگیان ، دبیر کمیته گردشگری سلامت انجمن سفر هوایی و خدمات گردشگری ایران ، همچنین در همه جا در بخش دولتی در زمینه گردشگری سلامت با مشکل روبرو است و می گوید: “اگرچه آژانس های مسافرتی مجوز دارند ، بیماران خارجی باید برای کار با همه پذیرفته شوند از طرف دیگر ، بیمار فقط در کشوری دیگر بستری می شود که بیمارستان پی. 500 من (بخش بین المللی). این قانون در هر کجای دنیا است. دسترسی به بیمارستان ها داستان دیگری است ، شما باید برای بدست آوردن نامه هایی از آنچه که است ، در برخی از منابع درآمد ، یک نفر 20 دلار بیمارستان دریافت می کند ، بیمارستان $ دریافت می کند سپس او آژانس های دیگر را در این زمینه سخت قرار داد.

پس از جلسه ، که در محل برگزار شد “راه های برون رفت از بحران ، آژانس های گردشگری و فعالان استفاده از کارت های مسافرتی و تسهیلات بانکی برای سفر ، که پارلمان بررسی طرح تحول اقتصادی را نادیده گرفته است ، گردشگری دولت ، بخشش بدهی دولت مالیات های کارفرمایان و حق بیمه ، حداقل یک سال در تغییر تاجگذاری نگرش نسبت به سفرهای خارجی و از بین بردن مالیات خروج آنها برای آژانس های امدادی به دلیل بیکاری و بحران اقتصادی بیش از یک سال به تعویق افتادن وام های بانکی و بدهی طبق وعده داده شده. وارد امنیت ملی شوید و دید بهتری از جهانگردی داشته باشید ، بحث ها و پیشنهادهایی ارائه شد.

پیش بینی تابستان برای مطبوعات

به نظر می رسد مرتضی قربانی ، عضو هیئت مدیره دفتر انجمن خدمات مسافرتی ، از راه های مختلفی برای برون رفت از بحران تولید می شود و افزود: در آن لحظه هیچ تور گردشگری پررونقی وجود ندارد. اما از پاییز گذشته تورهای مسافرتی داخلی رونق زیادی گرفته اند. این خوب نیست ، اما بهتر است که وضعیت در بازار سفر داخلی باشد.

وی هشدار داد که آژانس ها در بازار داخلی متمرکز هستند تا تورهای خارج از کشور را تا تابستان فعال تر کنند و نه محیط زیست ، زیرا به گفته وی ، درصد فروش داخلی علی رغم یک فرصت خوب برای پروازها 60٪ در تابستان بود .

شاید دولت آن وقت باشد؟

امپراطور محمد رضا داش اردکانیان – رئیس جناح گردشگری ، میراث فرهنگی و فراکسیون صنایع دستی مجلس – و ایجاد صندوق سرمایه گذاری برای یافتن راهی برای خروج از بحران را پیشنهاد کرد و گفت: “این پیشنهاد در جلسات با رئیس جمهور مطرح شد و اگر وام در نظر گرفته شده است که چیز بزرگی نیست.

وی با بیان اینکه راه حل خروج از بحران گردشگری را در جهانگردی می بیند ، با اشاره به جلسه ای که رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد نحوه تأمین اعتبار کشور برای نادیده گرفتن گردشگری در مجلس برگزار کرد ، گفت: متأسفانه برخی از رهبران ، و آنها اعتقاد ندارند ، معتقدند که رهبر معظم گردشگری است. امیدوارم که دولت بعدی بتواند ما را در موقعیتی قرار دهد که بتوانند روی مقامات گردشگری حساب کنند.

بودجه اردكانی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی: برای سال 1400 مبلغ 1500 میلیارد تومان تصویب شده است كه در برخی از مفاد بودجه ، كمك های جداگانه داده شده است ، به عنوان مثال ، دولت به دلیل آزادی رهبران گردشگری طلبکاران مقید را خشنود می کند. امسال بودجه ارزش خوبی برای خدمات است که حدود شش درصد بیشتر از یک سال است ، اما دولت حتی سلیقه را نمی چشاند و بودجه ای که توسط اعضای شورا تصویب شده ، تصویب شده است.

زیرساخت های این بیماری به ویژه حمل و نقل و ترس بالینی ، گفت: “تأخیر وام سالانه ما است.” پس از انتخاب رئیس جمهور به طور جدی پیگیری مشکلات حل گردشگری ، از جمله مالیات است. بودجه امسال خوب است ، ما انتظار داریم این بخش به هنر خصوصی در تلاش برای افزایش بودجه 1401 به پارلمان است.

بودجه ایران برای جذب فرماندهی تورهای خارجی هر 3 سنت ،

Item, Mohammad Ibrahim Larijani – pristini director Generalis ex vendo et venalicium de Ministerio culturas Heritage, voluptuaria similesve et Handicrafts – explicavit de budget hoc ministerium: LXX% de hac MD billion tomans pertinet ad culturae hereditatem, et solum XXX% of eam faciet ad secundum temporum voluptuaria similesve in non solvit. sortita est, quam sane ratione, cum alio sit vena expensis. Under these circumstances, the cost of water, electricity, and the wages of the staff on behalf of a specific and a priority for the ministry, and when he shall have come to the end of the year: there shall be the budget is not, و حقوق و دستمزد از آنها، او برای گردشگری گردشگری است. به منظور صرف بودجه گردشگری در جای دیگر؛ اما گاهی اوقات اتفاق می افتد که بودجه و معتقد است که در میراث فرهنگی است.

سپس به بودجه تبلیغاتی ایران برای جذب گردشگر خارجی پرداخت و گفت: “طبق مطالعه و تحقیقاتی که در مورد دولت من انجام شده است ، برای اینکه کشورها برای جذب گردشگر خارجی موافقت کنند به طور متوسط ​​سه تا چهار دلار است ، در حالی که رئیس رئیس ایران 30 سنت برای جذب گردشگر خارجی جذب می کند ، اما در عمل نمی توان آن را در تعداد و پرداخت 10٪ قرار داد.

وی افزود وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی بودجه کافی برای گردشگری و گردشگری ندارد ، اما همچنین می تواند به پشتیبانی سایت کمک کند. به عنوان مثال ، هنگامی که من در نقش تبلیغات و بازاریابی بودم ، بعد از اینکه او فهمید که 60 میلیارد تومان بودجه ، ما می خواهیم ، برای جلب کمک اتحادیه اختلافات خشن مزامیر ، آنها از بخش خصوصی و گردشگری جهانگردی ، موزه های خصوصی ، و به همان شیوه به میراث فرهنگی بودجه می رود.

بعلاوه ، همانطور که فعالان لاریجانی و آژانسهای گردشگری پیشنهاد شده اند که باید تیمی را برای تکمیل برنامه توسعه ، ارتقا tourism گردشگری و سازماندهی دفاتر و با شناسایی مشکلات قبل از دریافت راه حلها اختصاص دهند.

وی گفت: “اعضای این شورا اکنون در این گردهمایی بودند. اما اگر روزی رئیس جمهور بخواهد بگوید ، ما نمی دانیم که ادعای آنها چیست؟ “و قدرت داده شد تا پیشنهادات بیشتر 50 نفر برای حل این س toال باشد. با این هزینه ، آنها نمی توانند دولت های توریستی دولت های عجیب و غریب آمدن دولت باشند: زیرا هر كسی كه نیكی می كند از نفس است ، 50 آژانس 4000 نفر دیگر ، و یك عمل گستاخانه را مقید می كند.

پس از این مشکلات هنگام جمع آوری مباحث مجازی و حضور کوتاه مدت معاون رئیس و رئیس هیئت نمایندگان کنگره جهانگردی رأی داده شده در ادبیات اقتصادی هنوز ارسال نشده است تا با شکایات شدید گردشگری از برخی فعالان روبرو شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا