علم و سلامت

به اعضای ایمان بیاموزید. Ontus Male Eau de Parfum


عطر خوب نه تنها اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و لذت را همزمان و یا با سبک نوشتن متفاوت به ارمغان می آورد.

همانطور که لباس یا لباس می تواند به راحتی سبک زندگی و شهرت شما را بهبود بخشد ، استفاده از عطر خوب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد بگذارد. در جامعه شما عطر خوب نه تنها اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و لذت را همزمان و یا با سبک نوشتن متفاوت به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین مرد عطر هستند ، غالباً با این مقاله روبرو می شوند: Buy Ontus Creed! آنتوس یکی از استعدادهای دیرینه صنعت عطر است که از خانه عطر کرید بیرون آمده و بدون در نظر گرفتن جنسیت یا جنسیت می تواند از هر کسی لذت ببرد. این عطر که به عنوان یک انتخاب عالی و عالی در بین مردان تجارت عطر در نظر گرفته می شود ، ترکیبی فوق العاده از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، درخت توس ، یاس ، مشک و وانیل که به روش های مختلفی ترکیب می شوند. آنها شما را از همان لحظه اول از جهان جدا خواهند کرد!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus در سپتامبر 2010 و به مناسبت 250مین سالگرد ماموریت Creed به بازار عرضه شد. رونمایی از این عطر محبوب همزمان با بازگشایی فروشگاه کرید در شهر آمریکایی مونتاگن بود. عطر مردانه Creed Ontus که مطابق گفته Time ترکیبی زیبا است ، توسط پدر و پسر تیم Olivier و Erwin Creed ساخته شد.

خوشبختانه ، تولید رایحه ای که در این عطر به کار رفته است ، از ارتش ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده است ، و در نتیجه ، آن عطر و حتی بسته بندی محصول را آزمایش کرد. برخی مواردی هستند که بر امپراتوری و کشور تأثیر می گذارند. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیبات Ontus از درختان غان توس استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای است که توسط ناپلئون اداره می شود. علاوه بر این ، یک بذر سیاه از مدیترانه کرزیکا ، زادگاه ناپلئون بناپارت ، در این ترکیب موجود است که عطر فروش دارد.

اما این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، روی یک بطری شیشه Creed Ontus می توانید اسبی را ببینید که در حال سوار شدن با سوار خود است که در واقع شخصیت بد و برنده مسابقه است. ناپلئون بناپارت.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از بهترین محصولات Creed و کل صنعت عطرهای جهان است. بسیاری از آقایان و حتی زنان در ایران عاشق رایحه آن هستند. علاوه بر این ، فداکاری و دستیابی به این عطر شگفت انگیز ، علیرغم قیمت بالای دارو ، افراد برجسته ، کنترل کننده و با استعدادی را به وجود آورده است. بسیار شیرین ، تمایل به خرید آن است. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر پایین آمده است که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه Ontus قرار گرفته است. اما سالها بعد ، خانه عطر Creed نه تنها به دلیل بسیاری از ایرادات آن طراحی شده است ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز برای خانمهایی که طرفدار رایحه هستند ارائه می دهد.

Creed Ontus طی سالها برنده جوایز بی شماری در گروههای مختلف شده است. مواد تشکیل دهنده این عطر بسیار انتخاب شده و معمولاً موارد زیر را شامل می شوند:

یادداشت های مبتدی: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما غیر از این ، اگر بینی آموزش دیده و حساس دارید ، می توانید ترکیبات دیگری مانند دانه سیاه ، توسکا ، گل رز ، بلوط و نعنا را نیز بیابید. اگرچه افکار مربوط به رایحه این مرد عجیب بود اما طبق آمار و نظرات افرادی که از این عطر استفاده کرده اند Creed Ontos که در دسترس بود در بازار قبل از سال 2013 رایحه های چوبی بیشتری به آن افزوده شد اما این عطر از بین رفت. به آرامی ، به آب لیمو روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از این عطر مردانه را از سال 2018 با نام Creed Ontos Clone منتشر کرده است که یک ادکلن واقعی است و رایحه ای دلپذیر و شیرین دارد.

طبق گفته های Creed ، Ontus یک رایحه آرایشی سنتی و دست ساز است که از بهترین محصولات طبیعی در فرمول های خود استفاده می کند. این ترکیبات با تغییر آب و هوا می تواند اندکی تغییر کند ، به همین دلیل در سالهای اخیر مردم متوجه تغییرات جزئی در بو و حتی رنگ بطری Ontus شده اند.

عطر Onto Creed را بخرید

قیمت بالای عطرهای مردانه Creed Ontus خرید و فروش این عطر و ادکلن با کیفیت بالا را برای هیچ یک از اعضای جامعه غیر ممکن می کند. به همین دلیل برخی از متخصصان با ارائه محصولات مشابه و با قیمت پایین تر سعی می کنند با فریب دادن این افراد درآمد بیشتری کسب کنند. برای خرید یک عطر Ontus Creed ، باید اصل را تهیه کنید ، زیرا این محصول یک محصول سلطنتی و اشرافی است و برای یافتن آن نباید از چاپ و یا طرح های مشابه استفاده کنید. . وقتی از یک صفحه اینستاگرام ، یک کانال تلویزیونی ، یک عبارت یا یک رمز و راز فروشگاه بازدید می کنید ، نمی توانید این خواسته Ontus Creed را تضمین کنید! همچنین به دلیل قیمت بالای این عطر ، به منظور جلوگیری از ریزش پول ، باید توجه کنید و خرید خود را از یک منبع معتبر انجام دهید خوب توسط دیگران یا مقامات.

برای خرید عطر مردانه Ontos ، می توانید از یک فروشگاه اینترنتی مشهور استفاده کنید که خدمات قابل اعتماد و باکیفیتی را ارائه می دهد. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از این فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت محصول ، شما را به خرید بهتر و البته ارزانتر سفرهای خرید با انواع فروش می بخشد فروخته شده در فروش و تخفیف روزانه. علاوه بر Ontus ، می توانید عطر و ادکلن های دیگری که از برند Royal Creed ساخته شده اند را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.


این مقاله به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط تی تی آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا