علم و سلامت

ترفندهای جذب جوانان به سمت دخانیات چیست؟

آفتاب نیوز:

وی گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، خدمات غلامرضا حیدری آرزو دارد که ترفندهای صنعت توتون و تنباکو را برای جذب مشتری اختصاص دهد ، وی گفت: روز جهانی بدون دخانیات در سال 1999 با شعار “یتیمان و زنان ، حمایت از جوانان در برابر کلاهبرداری و ترفندهای صنعت دخانیات؛ در عین حال ، نه استفاده از دخانیات ، یا هیدروژن. ” در این “کار شروع شد.

وی با افزودن شعار هفته ملی بدون دخانیات در کشور ما “حمایت از سلامت عمومی در ترفندهای صنعت دخانیات و بیماری مرزی” است و افزود: آگاهی عمومی در مورد خطرات ناشی از استعمال دخانیات و افزایش آگاهی عمومی به ویژه در بین جوانان در مورد اثرات مضر دخانیات؛ از سرطان گرفته تا بیماریهای مزمن تنفسی ، اهمیت کاهش مصرف دخانیات و همچنین خطرات ناشی از دود دست دوم و سوم ، از مهمترین اهداف روز یا هفته است که به عاری از استعمال سیگار اختصاص می یابد.

مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: افزایش آگاهی عمومی نسبت به اثرات مضر روش های نادرست و فریبنده دخانیات باعث مانع اهمیت بسیاری برای صنعت ، خانواده ها و جوانان ، عمدتاً زنان می شود. مهارت حالت صنعت دخانیات و آشنایی با محیط اطراف ، با هدف برنامه ریزی شده و جذب آنها.

حیدری خاطرنشان کرد: دانش ندارم و از آگاهی جوانان در صنعت ، از محصولات دخانیات و دخانیات ، کنسروگرایی از اهداف و روشهای چیزهای جدید بهتر است.

استفاده از برخی روغنهای اساسی برای جذب جوانان به دخانیات

وی افزود: ما باید افرادی را توانمند کنیم که بتوانند در محافظت از جوانان و دفاع از صنعت دخانیات برای اجرای در خانه و شبکه های اجتماعی بازی موثر باشند.

وی گفت: “استفاده از روغنهای ضروری و طعم دهنده های خاص در محصولات دخانیاتی مانند طعم گیلاس ، و آدامس ، شیرینی قدیمی عنصری است که جوانان را به مصرف و برای سلامتی افراد در معرض خطر ترغیب می کند.” و در واقع ، برای شروع این محصولات مصرفی.

حیدری اضافه کرد: “برنامه نبرد پا ، محصولات فریبنده ای را به سایر هنرها ، تا محصولات دخانی آسان می دهد.”

همچنین از تبلیغ محصولات جایگزین به عنوان “کم خطر و کم ضرر” یا “پاک کننده” برای تاج های منظم شرکت هایی که تولید نانوایی می کنند ، خبر داد و افزود: حمایت مالی و اخلاقی از صنعت دخانیات با برگزاری مسابقات برای حمایت از آن هیدروژن در از جمله صنعت دخانیات برای ترویج محصولات و مارک ها ، و خروج از فروشگاه ها اغلب محصولات محصولات دخانی مانند شیرینی ، نوشابه و میان وعده هایی هستند که برای کودکان و نوجوانان جذاب است.

دانشکده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که من از آنها یاد می کنم این است که وی به نمایندگی از محصولات خودشان که حق بیمه آنها دقیقاً حق بیمه است عضو بوده و بعد اجرای آن به نظر می رسد و اختیارات متولیان و متولیان امر از هر اشیاء دیگر که با استفاده از آن جوانان کاتولیک بچه های کمی هستند و باید در نظر گرفته شود.

حیدری را نمی توان هدایت کرد تا اقدامات ما را در شهر راهنمایی کند ، از نخ سیگار و سایر محصولات تنباکو ، کنسروگر و تقریباً در مدارسی که بچه ها از آنها هیدروژن ارزان قیمت در تنباکو تهیه می کنند و رویکرد آن است ، برای آن آسان است ، و شاگردان او: و تأکید کرد که اگر به صورت غیر مستقیم از طریق او ، محصولات تنباکو را دوست داشته باشد ، از آنجا که آنها برنامه های تلویزیونی را حذف کرده اند ، خانه نشان می دهد که آنها تأثیر مخربی در تکثیر پرورش مصرف آنلاین دارند.

استراتژی های dui

وی در ادامه تأکید کرد: اجرای برخی از قوانین ، مانند اجرای قانون دسترسی سریع کودکان ، به ویژه از آنجا که قانون ممنوعیت تبلیغ محصولات دخانی و فروش مدارس را منع کرده است.

وی در مورد اقدامات دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور با هدف کاهش و کنترل دخانیات می گوید و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “نیازی به این کمک های لازم برای جلب مشارکت اتحادیه های صنفی ، تولید ، توزیع و آموزش نیست.” اینکه فراوان محصولات توتون و تنباکو وجود نداشت ، بیشتر از همه قلیان در اماکن عمومی در تهیه غذا و تهیه مواد غذایی و توزیع مراکز و برای شناسایی دقیق ، سوپر مارکت ها و اماکن دیگر پس از موعد مقرر ، او که بدون فروش محصولات دخانی است ، می فروشد ، و به او می دهد: و اگر وجود داشته باشد ، می توان به طور مداوم نوشت ، هشدار داد و گفت که چه شده است در ارسال پرونده به دادستانی

حیدری افزود: انجیل و با توجه به احکام نجات ، او تبلیغات و سرویس محیط زیست را در اماکن شلوغ شهر نشان داد ، که می تواند بسیاری از مسائل ورزشی ، فرهنگی و آموزشی مسابقات مربوط به کنترل دخانیات را کنترل کند ، خصوصاً در صورت عدم وجود قلیان که از قبل شکل گرفته است یا مشترک متعلق به ارگان تیم های بازرسی از بازرسی اماکن عمومی و صندلی های عرضه قلیان است. و دخانیات ، و اعمال قانون مطابق با بخشنامه به دادستان کل برای پیگرد قانونی در منطقه برای کمک به افسران و بازرسان بهداشت در ممنوعیت عرضه میادین قلیان و مراکز محافل و یک طرح کنترل که برای دخانیات استفاده می شود.

توضیح داد: آموزش در مورد مضرات مصرف دخانیات و قرار گرفتن در معرض دست دوم از سیگار و ترک سیگار در غیاب کارگران هنر در کارخانه ها ، کارگاه ها ، مراکز مختلف و کارگری و در غیاب و اتحادیه های مربوطه در تولید رسانه مهم است که توسط آن روحانیت مقدس و امامت آنها توسط جوامع ، و فتواهای بزرگ عباس ، به منظور سایر اقشار جامعه ، برگزاری میزگردهای علمی این فرصت را داشتند ، در خصوص روزهای مقدس از معیارهای ایمنی که در آن یک اقدام و فعالیتهای تبلیغاتی مانند تهیه پوستر ، تهیه جدولهای دور در شعار امسال ، اگر به مقام آخر برسید در به طور مشترک پیگیری ثبت نام مراکز جامع بهداشتی و درمانی به منظور کمک به مصرف کنندگان دخانیات ترک سیگار یکی دیگر از روشهای مؤثر برای مطالعات پزشکی است.

6 تا 12 ژوئن از هفته ملی بدون دخانیات ، هنگامی که از توتون و تنباکو برای اثبات ضرورت بیماری coronavirus dui coronavirus بیماری استفاده می شود ، در حال ظهور محصولات تنباکو است. گمراه کردن خطری برای سلامتی عمومی در صنعت و از اعتیاد آورترین و دخانیات ، با استفاده از اماکن عمومی ، من تمام حقوق نوجوانان و جوانان دخانیات ، توتون و تنباکو در صنعت دخانیات و توسعه محصولات جدید برای خراج را ، نام جنگ جهانی جهانی ، تحویل می دهم تا به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا