علم و سلامت

جذب ۵٣٠٠ نیرو در اورژانس در آزمون ۲۴ بهمن

در راس سازمان اورژانس 50 کشور ، استخدام 15 فوریه را در این آزمون اعلام کرد.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر پیرحسین کولیوند در یک کنفرانس مطبوعاتی که صبح امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ، با بیان اقدامات کشور زادگاه سازمان اضطراری اظهار داشت: در این مدت تعداد و بالگردها به 40 و 3 قراردادی را با MotorLance امضا کردیم که می تواند به زودی به ناوگان اضافه شود. ما دستور داده ایم که اتوبوس های همراه ایران خودرو آمبولانس True Religion 2 را آنلاین و موم کرده است ، که به طور عمومی اعلام کرده است که با آمدن روز و سه ماه آینده ، می تواند به ناوگان اضافه شود. این خرید در سایر آمبولانس ها انجام شد تا خدمات ما گسترش یابد.

وی خط ریلی و دریایی اضطراری را اعلام کرد: “دریا دریا” خدمات ویژه اضطراری و اساسی بود که در روزهای آخر سال غدیر راه اندازی شد و به ناوگان افزود.

کولیوند با اشاره به حضور زنان در دانشجویان فوریت های پزشکی گفت: “بزرگترین قدرت زنان در این دانشگاه ها یک گام بزرگ بود. در حال حاضر 5٪ ظرفیت دانشگاه های فوریت های پزشکی از زنان ، گروه های اورژانس بانوان اول است.” 50 نفر بهترین نیروی انسانی در امتحان ، که برای برگزاری در 15 فوریه برگزار می شود ، اقدامات اضطراری نیز شامل می شود.

کولیوند گفت: “170 مورد اساسی است که به سیستم عامل اضافه می شود و به ویژه در این روزها در یک سال قرار می گیرد.

وی گفت: “کارهای اصلی برای درمان بیماری کرونا ویروس موربی چه بوده است” ، “تاج اینترنت بود” تقریباً 140،000 مهمان هتل خانه های تختخواب ها را دارند و آیا خداوند ما را برای مراکز بهداشتی آماده کرده است که کمک خوبی بود. همچنین 4 موضوع فعالیت ها و خدماتی که در کرونا امکان پذیر است ، جایی که اورژانس پزشکی و ما ارائه دادیم 4 شهید و حدود 60 نفر از همکاران ما به تاج آلوده می شوند.

وی افزود: خوشبختانه گام خوبی در جهت بالا بردن سطح دانش و آگاهی مردم و سطح حرفه ای همکاران خود برداشتیم و آنها هیچ شکایتی و نارضایتی از خدمات اورژانس و خدماتی که ممکن است ارائه دهیم نداشته اند. به طور گسترده ارائه شده است. “

رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: “گام مهمی که در طراحی نرم افزار بوده است برای یافتن افرادی است که با ما تماس می گیرند و باعث می شود که به مکان و سرعت خدمات مطلوب برسیم. “

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا