علم و سلامت

دلار بخریم یا نه؟ – تی تی آنلاین

امیرحسین کریم زاده با اشاره به اینکه بازارهای اصلی مانند سکه های طلا و دلار به سقف قیمت مسکن رسیدند ، گفت: دلار ممکن است در سقف قیمت 23 هزار تومان سقوط کند. نرخ واقعی 20 هزار دلار تومان ، بین تومان 17 هزار تومان 23 مبهم نیست.

و فرشته بودجه امسال 11 هزار است و در دیگری بسته است و بازار آزاد حدود 20 درصد بالاتر از 500 تومان این نرخ است. 15 هزار دلار در یک نوع تومان توجیهی ندارد.

وی گفت: “با پایان یافتن سال مالی چین در اواخر نوامبر ، به روز اول ژانویه نزدیکتر می شود و در یک تقاضای جدید و یک دلار برای یک دلار افزایش و افزایش و نوسان می یابد.” در هر صورت ، ماهیت کلی قیمت دلار در حال کاهش است. همچنین ، اگر دلار سقوط کند ، و بنابراین سکه های طلا نیز سقوط می کنند.

کریم زاده اعلام می شود ، باید منتظر ماند تا شاهد کاهش قیمت طلا و سکه دلار تا پایان سال جاری باشیم. به نظر می رسد که انتخابات امسال از ایران ، افزایش ارزش دلار در پایان سال است.

وی گفت: “در حال حاضر ، قیمت مسکن بالا است که مردم را در قدرت خرید از دست داده است.

این اقتصاددان در ادامه با اشاره به وضعیت مثبت بازار گفت: بازار به پایان اصلاحات خود رسیده است و انتظار داریم از روند خوب بازار سرمایه در دسامبر و ژانویه باشد. البته ، آنها نمی توانند از نقش بازار غافل باشند ، لازم است که هر تمایل به سر.

دلار کریم زاده تا پایان سال توصیه می شود از جایی که هم اکنون در بازار ثبات دارد خریداری کنید. تا آنجا که به آن مربوط می شود ، در حال حاضر 4200 ارز حذف شده است. و اگر قیمت روغن تولید می شود ، در تغذیه میانی قدم نمی گذارد. اما اگر قیمت این محصول نفتی رشد کند و از بازارهای خارج از بازار خارج شود ، انتقال آن باید بسیار بیشتر باشد. از این رو ، شاهد تورم خواهیم بود.

(223) 224

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا