اقتصادی

رونمایی جدیدترین محصولات تبلت و رایانه اپل+تصاویر

Mac Mini iPad اپل جدیدترین مدل ها و محصولات جدید شرکت دیگر را در اولین رویداد امسال از مقر اصلی خود در Sunnyvale ، کالیفرنیا معرفی کرد.

به گزارش تی تی آنلاین ، به عنوان یک شیر ، با ویژه ای که سرش از انواع جدید محصولات خود به مجموعه Pro Pro خود به مک مینی و چیزهای اپل رونمایی کرد ، همانطور که قبلاً لمس شده بود و آنها آمدند ، شگفت زده.

مدل های جدید قبل از مدل های 11 اینچ و 12.9 اینچ فریم های مشابهی دارند و این اولین بار در محصولات یخچال با استفاده از تراشه M1 خود اپل بود. این دستگاه ها از 30 آوریل در دسترس هستند تا از 799 دلار با مدل 11 اینچی از 1099-12.9 اینچ شروع شود.

گریه های اپل برای یک شیر در پردازنده های جدید 50٪ بیشتر از نسل قبلی سریعتر از iPad برای اولین بار ، شیر 75 نسل انرژی مصرف خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که ظرفیت ذخیره شیر و دو برابر سریعتر از نمونه آخر را ارتقا داده است.

آنچه در وگاس اتفاق می افتد برای نشان دادن ، یک فناوری جدید بیشتر است ، او او را یک شیر جوان نامید ، و از ویژگی های آن صحنه Retina XDR Liquid نسبت کنتراست یک به یک میلیون بود. اپل برای نمایش مجموعه ای از LED های کوچک استفاده کرده است ، که 120 برابر کوچکتر از برنامه قبلی برای LED های یخچال است. 12.9 اینچ برای آیپد مینی و گفته شد که بین LED ها بسیار خوب 10 هزار وجود دارد اما اکنون ، زمانی که آنها در iPad سال گذشته بودند ، نه از طرف LED های 72.

iPad Pro اپل و افزودن قابلیت LIGHTNING به 100 پورت USB ، به کاربران اجازه می دهد تا به صفحه نمایش دوم با وضوح 6K lion متصل شوند. کابل USB معمولی هنوز هم می تواند روی این برد کار کند ، بلکه برای انتقال داده در طناب پیچ با سرعت بالا نیز لازم است. فناوری اتصال بی سیم 5G نیز به مدل های جدید شیر اضافه شده است.

دوربین 12 مگاپیکسلی و زمان بندی برای جدیدترین میدان دید 128 درجه. این دوربین ویژگی جدیدی به نام Center Stage است که به دوربین این امکان را می دهد تا هنگام حرکت شخصی را در اتاق دنبال کند.

خط تولید ، گرایش به یادگیری از راه دور شیر مزایای دورکاری پس از آغاز دوره برتر. فروش محصول سیب شیر از 23.7 میلیارد دلار در سال 2020 تقریباً به طور کامل 274 میلیارد دلار از درآمد اپل بوده است در حالی که این میزان در سال 2019 به 21.2 میلیارد دلار رسیده است. 8.4 میلیارد دلار فروش یخچال و فریزر به این شرکت گزارش سه ماهه اول سال جاری را نشان می دهد ، در حالی که این رقم در سه ماهه اول سال 2020 5.9 میلیارد دلار بوده است.

علاوه بر سیب جدید AirTag 29 دلاری ، که به ردیابی موارد گمشده کمک می کند. و یک ابزار دیگر که به صورت بی سیم به آیفون متصل می شود و یک جاکلیدی کیف در یافتن آسیب کمک می کند.

Mac Mini اپل برای محدود کردن رایانه های این شرکت از واحد پردازنده استفاده می کند که در هفت رنگ از جمله بنفش و سبز با قیمت 1299 دلار عرضه می شود. صفحه نمایش 24 اینچی IMac و ضخامت آن 11.5 میلی متر است.

به دلیل کیفیت شکایات مصرف کننده و دوربین فیلمبرداری فراگیر در یک فراگیر فراخوانی ، Mac Mini Mac Mini مدل های جدیدی را با دوربین و میکروفون به مناطق بالاتر مانند گذشته معرفی کرد.

این شرکت اعلام کرد و پادکست ها خدمات اشتراک هستند که با Spotify رقابت می کنند. و او از اشتراک تولیدکنندگان محتوا و قیمتی را تعیین کرد که ماهانه محاسبه نمی شود. اپل سالانه 19.99 دلار محتوا با انبوه سازندگان برنامه دریافت خواهد کرد.

اپل همچنین خروجی مجموعه جعبه تنظیمات تلویزیون اپل را با رنگ بهتر و تراشه پردازش سریعتر به روز کرد. آیفون اپل از سنسورهای نور و تلویزیون 4k جدید استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد تصویر تلویزیون را بیشتر افزایش دهند.

به گزارش رویترز ، سهام اپل به لطف فروش بیش از 274 میلیارد دلار در سال 2020 با افزایش تقاضای مصرف کننده برای محصولات الکترونیکی در همه گیر ، بیش از 95 درصد در سال افزایش یافت. کامپوزیت NASDAQ.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا