اقتصادی

سفرهای نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات

امپراطور محمد اسلامی گفت که چه مقدار از این موارد در ممنوعیت سفر نوروز به وسایل حمل و نقل عمومی گفته شده است ، اما اگر اعلام شود که می تواند بلافاصله اجرا شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، علیرغم هشدارهای بیشمار مقامات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، همچنین سفرهای نوروزی توسط شرکت های مختلف حمل و نقل در زمینه های هوایی ، ریلی و جاده ای برنامه ریزی شده و بلیط در شهرهای مختلف به فروش می رسد. ممنوع نیست

ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، در آخرین سخنرانی خود گفت: “در حال حاضر ، سفر نوروزی با اتومبیل شخصی ممنوع است و آنها هنوز در ستاد ملی تصمیم گیری برای قالب گیری ، قطار یا سفر با هواپیما نگرفته اند.” البته ، این به شرایط و شدت شیوع بیماری در مرد انگلیس بستگی دارد که می تواند این تصمیمات را تغییر دهد.

امپراطور محمد اسلامی از وزیر راه و شهرسازی س askedال کرد و از راه سوم تا نورزایی ، با وجود گسترش تاج تاج چین و انگلیس ، آنها برنامه ریزی و اجرا می شوند. وی گفت تی تی آنلاین “تاکنون ، نه.” به هیچ وجه در حمل و نقل عمومی و نوروز در ماه مارس ممنوع نیست و نتیجه آن با رعایت الزامات ایمنی ستاد شکوه ملی ، محدودیتی ندارد و تأیید می شود.

وی افزود: با توجه به ترجمه آن شرکت ها ، برنامه ها به طور معمول اعلام می شود ، اما اگر ممنوعیت سفر اعلام شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، باید انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی ، در حال حاضر سفرهای نوروزی طبق قوانین ، مقررات و پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی شده و کلیه دستورالعمل های آن ثبت و ابلاغ می شود ، ادامه داد: سفرهای نوروزی برنامه ریزی شده توسط شرکت های مختلف حمل و نقل یک تناقض است ، مخالف تاج نیست با تصویب ستاد ملی.

اسلامی تأکید کرد: تا آنجا که اعلام شد ممنوعیت سفر نوروزی با ترجمه عمومی مانند اتوبوس ، قطار یا هواپیما و مسئولان و مسئولان بهداشت به مردم گفته اند که در اسفند ماه پروتکل های ایمنی را رعایت کنند ، بنابراین ما در نوروز احساس راحتی می کنیم این چیز خاصی نیست ، اما به محض اینکه ممنوعیت سفر یا محدودیت نوروزی اعلام کرد ، ما فوراً آن را اجرا خواهیم کرد.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا