اقتصادی

صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون

تی تی آنلاین / خراسان رضوی شکلات می تواند یک فرآیند طولانی و پیچیده باشد ، اما ساده تر است و در سال های اخیر تغییر کرده است. در مرز حرارتی از کلمه آزتک “xocoatl” استفاده شد و برای اولین بار از شکلات تلخ از دانه های کاکائو نوشیدنی شکلات تلخ با استفاده از مدرن ، نه به شکل ، بلکه به عنوان یک دارو و صنعت ارزشمند تولید شد.

(5) 300 سال ، باستان شناسان اولین مراحل سفالهای باستانی کاکائوی آمازون را که در فرهنگ May-Chinchipe اکوادور استفاده می شد ، کشف کردند. شکلات ابتدایی جوزف و سرخ شکلات و نسخه مدرن اولین خامه شکلات آب نبات تولید انبوه جهان که در سال 1866 سرخ شد (قدیمی ترین مارک شکلات در جهان). دانه های کاکائو ماده اصلی تولید شکلات است ، آفریقای غربی ، به دنیا می آورد ، و از دو قسمت از سه قسمت جهان ، و 45٪ از دانه های کاکائو ، دانه های کاکائو به Côte d ‘می آیند عاج بنیاد جهانی کاکائو (WCF) گزارش داد که حدود 50 میلیون نفر به تولید کاکائو و صنعت کاکائو به عنوان منبع امرار معاش اعتماد می کنند.

سه نوع کریل غلاف جغجغه ای کاکائو ، Forastro و Trinitarian و 400 پوند وجود دارد ، حدود 400 چشمه حرارتی از دانه های کاکائو استفاده می کنند. هنگامی که آنها یک تغذیه خوب ، طعم و مزه ایجاد می کنند ، و چربی بیشتری دارند ، و بیش از یک غلاف جغجغه ای ، لرزش Forestro creule ارزشمند ، و حبوبات ، حبوبات ، مرد ثروتمند ، و دیگری از این دو کبوتر Triune است سرگین برای.

انواع حرارتی

شادی و عشق نشانه ای از سپاسگزاری ، عبارتی است که با حرارت همراه است و تحریک می کند ، که هدیه محصولات جدیدی است که ما خواهان تسلیم او هستیم و شامل انواع زیر است:

شکلات تلخ

35٪ ، در ماده جامد ، تلخی شکلات تلخ یا شکلات به عنوان مردی از شیر شکلات کاکائو یا شکلات در نظر گرفته می شود و چیزی که دارای قند سفید بیشتر یا کمتر است.

شیر کاکائو

با توجه به فرم کپی نتیجه ، بیشترین شکلات شیر ​​با افزودن مقدار زیادی پودر شیر به وضوح بیشتر می شود. اما با گذشت زمان ، سازندگان شکلات نتوانستند راهی برای ایجاد فرم بهتر پیدا کنند.

شکلات سفید

شکلات سفید شکلات نیست ، زیرا فاقد جامدات کاکائو است. شکلات ، شکلات شیرین ، و سفید بسیار سفید است ، و همچنین یک مرد صادق وجود دارد از قدرت و تشکیل شده از: کره کاکائو ، شکر و شیر. البته ، سفید از نظر فنی شکلات شکلاتی نیست ، زیرا فاقد جامدات کاکائو است.

گران ترین شبکه

شکلات ترافل شکلات Chocopologie گرانترین در جهان است که توسط فریتز نینپشیلدت (آشپز و سازنده شکلات دانمارکی) 2600 دلار برای مد ارائه می شود و هفت روز پس از خرید در خلیج فارس انجام شد.

دومین گرانترین مارک شکلاتی Cadbury در جهان و تولید WISP تا 1600 دلار. گیاه حرارتی که توسعه دهنده آن طلایی است بنابراین گران است.

سومین محصول از این دنیا است تا گرانترین DeLafee حرارتی محصول DiLafee با استفاده از طلا است. این کار توسط دانه های کاکائو اکوادوری انجام می شود و به پوسته طلا به تزئینات خوراکی نیاز دارد. لازم به ذکر است که 30٪ از افراد در این شکلات آنلاین هستند.

برای انرژی حرارتی فقط معتبر است؟

در سراسر جهان ، فروش خرده فروشی حرارتی فقط در اروپای غربی به 98.2 میلیارد دلار رسیده است ، فروش خرده فروشی 34.44 میلیارد دلار در برزیل ، 5.5 میلیارد دلار. در سال 2016 ، فروش شکلات دو برابر فروش ایالات متحده است که حدود 22 میلیارد دلار فروش دارد. طبق آمار ، به نظر می رسد که این کار به طور مداوم در امور امور خوب ایپسوم دلور در نظر گرفته می شود.

در سال 2017 ، این صنعت حدود 103.28 میلیارد دلار ، جهان نامیده می شود و تا به امروز رشد کرده است. با گذشت سالها بازار جهانی شکلات رشد می کند. قیمت صنعت 161.56 میلیارد دلار برآورد می شود که تا سال 2024 باشد. نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) از سال 2018 تا 2024 حدود 7 درصد است. بزرگترین تولیدکنندگان ماشین های حرارتی درآمد خود را برای مدتی ادامه می دهند.

درآمد بازار شکلات در سال 2024 به 139،94 میلیارد دلار خواهد رسید و بین سالهای 2019 تا 2024 به جهانیان پیش بینی می شود ، یک بازار جهانی شکلات دارای رشد سالانه 4.5 درصد مرکب (CAGR) خواهد بود. محققان گفتند صنعت شیرینی سازی شکلات ، و ما امیدواریم که او همچنان در جهان رشد کند ، ارزش بازار جهانی است که در 2026 شیرینی و شکلات به 187.05 میلیارد دلار برسد.

سالانه چه مقدار شکلات در جهان وجود دارد؟

شکلات در سراسر جهان مصرف خواهد شد ، اما برخی از کشورها شکلات سبک تر از کشورهای دیگر مصرف می کنند. در وهله اول ، برای اولین بار ، او شروع به مصرف سرانه گوشت خوک در تولید شکلات و شکلات در سوئیس کرد ، بالاترین در جهان ، در قرن هفدهم است. کشورهای اروپایی از اندام سالانه 36.36 پوند شکلات. 13.13 در 13 سال ، اتریش دومین مصرف شکلات در جهان است که در سوئیس و اتریش ، ایرلند 4 با حدود 19.47 در سال دنبال می شود ، آلمان و نروژ به دنبال آن قرار دارند.

برای تولید مناطقی که مهمترین حرارت هستند

انرژی گرمایی در شرکت های بزرگ و متوسط ​​به کلاس کوچک به اشکال مختلف تبدیل می شود. چهار تولید کننده ماشین آلات حرارتی بالا در جهان ایالات متحده ، آلمان ، سوئیس و هلند است. ایالات متحده بیشترین ، 30 درصد شکلات و شکلات جهان در جهان ، با 35 درصد کل قاره اروپا شکلات تولید می کند. این کشور از شکلات است به طوری که کل آن تقریباً حاوی است. جالب توجه است ، هیچ منبع عمده ای از تولید کنندگان ماشین آلات اصلی حرارتی تولید کاکائو بر روی زمین نیست ، کاکائو عمده مراکز تولید حرارتی بیشتری تولید نمی کند.

ایالات متحده

ایالات متحده برای تولید کنندگان برتر ، تولیدات حرارتی و تولیدکنندگان سالانه بیش از 20 میلیارد دلار خرده فروشی در ایالات متحده دارد. این حرارتی رزرو شده یکی از بزرگترین جمعیت در آمریکای شمالی ، شناخته شده ترین مارک های شکلات در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در پنسیلوانیا در سال 1894 توسط میلتون و آشر تاسیس شد. Mars Incorporated ، یک شرکت شیرینی سازی آمریکایی ، از فروش خالص 14.662 میلیارد دلار از فروش خالص Mondel followsz International ، یکی از برترین تولیدکنندگان خالص فروش جهانی 17.64 میلیارد دلار است. بیشتر شرکت های بزرگ در ایالات متحده و شکلات های دیگر با دانه های کاکائو از غرب آفریقا ، ساحل عاج خرید می کنند. سانفرانسیسکو تعداد قابل توجهی از مراکز قابل توجه مغازه ها و تولید شکلات شکلاتی در ایالات متحده را در خود جای داده است.

آلمان

تقریباً 10 میلیارد دلار در سال انرژی حرارتی از مقامات آلمانی ، که اغلب رئیس کلن ، شکلات آلمانی محسوب می شود. Crystal یکی از معروف ترین شرکت Stollwerck در کشور ، صنعتگران و هلند است و یک کارخانه شکلات سازی در سوئیس وجود دارد.

سوئیس

سوئیس اصلی ترین تولیدکنندگان ماشین آلات است و معروف ترین آنها نیاز به شکلات ، تولید شکلات و منبع ثروت در آن است. شهر زوریخ ، به طور کلی تولید شکلات در نظر گرفته می شود. تولید شکلات سوئیس به قرن 17 برمی گردد. از 19 سالگی تا پایان جنگ جهانی دوم ، صنعت شکلات سوئیس به شدت صادرات گرا بود. امروزه بزرگترین مصرف کننده شکلات سوئیسی در کشور. در سال 2000 حدود 54٪ از کشور توسط شکلات سوئیسی مصرف شد. سوئیس با فروش کل سالانه در سال ، حدود 30 پ حرارتی 14 میلیارد دلار ، بیشترین مصرف سرانه شکلات در جهان را دارد.

بلژیک

بلژیک به دلیل مرکز حرارتی خود شهرت جهانی دارد و نیاز بیشتری دارد. در بلژیک حدود 15 بیش از 2،000 مغازه شکلات فروشی کارخانه شکلات سازی وجود دارد. حدود 12 میلیارد دلار در سال بلژیکی نیاز به فروش دارد. برای جلوگیری از اتکا به شکلات کم چرب و خلوص کیفیت از منابع خارجی ، قانون بلژیک نیاز به استفاده از حداقل 35٪ کاکائو خالص در تولید دارد. تولید انرژی گرمایی و محصول انرژی و فرآیند تولید منجر به پایبندی به توسعه دهنده سنتی می شود و بخش قابل توجهی از شرکت های شکلات بلژیک بدون کمک تجهیزات مدرن با دست ساخته می شوند.

صادرکنندگان حرارتی

فروش 2019 کشورها در صادرات جهانی شکلات به 29.2 میلیارد دلار رسیده است. از سال 2015 ، صادرات به ارزش کل حرارتی به طور متوسط ​​یکی از کشورهای صادر کننده است که 13،9 درصد افزایش داشته است. کشورهای اروپایی با بیشترین ارزش حرارتی در سال 2019 به 7.21 میلیارد دلار ، یا حدود چهارم (74.3٪) از مجموع فروش حرارتی ، در مقایسه با 13.4٪ در آمریکای شمالی ، 8.9٪ در آسیا و 1.2٪. آمریکای لاتین نیز به عنوان مکزیک از این قاعده مستثنی نیست. آفریقا و کارائیب با هدایت استرالیا و نیوزیلند 1.2 درصد تا 0.9 درصد اقیانوس آرام بود. در سال 2019 ، ارزش گرمایی بالای دلار در صادرات به آلمان (16.9٪) ، بلژیک (10.9٪) و ایتالیا (7.3٪) وجود دارد و ایران در این رتبه بندی در رتبه 84 قرار دارد.

فواید شکلات تلخ در سلامتی در روند بازارهای جهانی در آینده

محصولات شیرینی شکلات و فواید سلامتی مرتبط با رشد در کل بازار ، شکلات تلخ است. باید از شکلات تلخ برای تغذیه آنها دعا کرد که او سالم است و توانایی کاهش خطر بیماری های قلبی را دارد. شکلات تلخ از مغز در برابر استرس و التهاب به ویژه در افراد مسن محافظت می کند و نقش مهمی در بیماری های تخریب عصبی مانند بیماری آلزایمر دارد. علاوه بر این ، می تواند به بهبود گردش خون در مغز و توانایی تمرکز ، بهبود حافظه و کنترل سطح اضطراب کمک کند. حدود 6 گرم مصرف روزانه می تواند خطر حمله قلبی ، دیابت ، فشار خون بالا و التهاب را کاهش دهد.

برای بالا بردن میزان مصرف اکسیژن ، مهمترین عامل آگاهی از قند است ، نیازی به ذکر رشد بازار نیست ، محصولات جدید در شیرینی سازی و شیرینی سازی شکلات و شکر به خاطر داشته باشید که علت اصلی این بیماری مانند چاقی و دیابت است. . با این حال ، این منجر به افزایش بسیار زیاد محصولات شیرینی سازی بدون قند می شود. بالاتر از آنها ، تولید محصولات شیرینی سازی بدون قند و کم کالری فرصت بالقوه ای برای بازار در سراسر جهان است. با این حال ، با توجه به موارد گفته شده ، تقاضای جهانی رشد چشمگیری در فروش داشته است.

ارزش بازار جهانی 46.29 میلیارد دلار در سال 2018 ، در شکلات تلخ CAGR انتظار می رود با رشد 7.95٪ به 71،71 میلیارد دلار در سال 2025 برسد. توجه باعث افزایش ایمنی در مصرف مواد مفید برای افزایش هزینه فرصت برای تغییر ذائقه و رشد شهری و تجربه بیشترین فاکتورهای رشد برای شکلات تلخ جهانی می شود.

مروری بر بازار جهانی حرارتی 2020

قیمت جهانی شکلات جهانی بیش از 130 میلیارد دلار در سال 2019 بود که حدود 5٪ CAGR برابر بود.

بازار با رونق بازار جهانی شکلات کاکائو نیز رونق گرفت. طبق آمار ، 90 درصد دانه های کاکائو جهان برای تولید شکلات هستند ، شکلات بیش از 4 میلیون تن سالانه تولید نمی شود. ساحل عاج با تولید سالانه 1،472 میلیون تن کاکائو بزرگترین کشور تولید کننده کاکائو در جهان است.

بزرگترین شرکتهای شکلات سازی جهان در سال 2020 در ایالات متحده ، ایتالیا ، ژاپن ، فرانسه ، انگلیس و کره جنوبی. در سال های اخیر ، تعداد فزاینده ای از شرکت ها که نیاز به حرارت دارند ، منجر به تولید صدای مصرف محصولات ارگانیک ، سوغاتی های بدون قند و بدون گلوتن می شود.

در سال 2019 بازار جهانی دانه های کاکائو 8730.4 میلیون دلار تخمین زده شد و انتظار می رود در پایان 2026 (11) 630 میلیون دلار و رشد CAGR 4.1٪ برای سال های 2021-2020 باشد.

تأثیر متوسط ​​بیماری و 19 مورد از بازار شیرینی شکلات

تأثیر جهانی ویروس کرونا در مورد 19 کشور در سراسر جهان بیشتر آگاه است که Covid در سال 2021 بر بازار آفت و شیرینی سازی تأثیر بیشتری داشته است ، اما احتمالاً در سال 2026 روند رو به رشدی را تجربه خواهد کرد.

منابع

مکمل های 101.net

investopedia.com

.history.com

worldstopexports.com

datamintelligence.com

blog.bizvibe.com

همسایهwebsj.com

mccourier.com

americanrodeo.com

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا