علم و سلامت

عجیب‌ ترین تصاویری که از سیاره سرخ ثبت شده است! +تصاویر

عکس گرفته شده از پانورامای 1.8 گیگا پیکسلی بسیار دقیق است که ما را با سطح “ستاره سرخ” بیشتر آشنا می کند. این تصویر شامل بالاترین وضوح تصویر از مریخ از 1000 است.

تا زمانی که از مأموریت تیم لذت ببریم از روز شکرگذاری آنها ، زمانی برای خوب شدن آموزش وجود نداشت ، می فهمیم که آنها شروع به گرفتن عکس از مجموعه کردند. در اواخر نوامبر 2019 ، یک جفت دوربین از عکس های MastCams به مدت یک هفته استفاده کردند. این تیم از لنزهای تله فوتو برای گرفتن تصاویر Glen Torridon Mastcams استفاده شده در یک منطقه کوهستانی استفاده می کند. نام قلمرو مریخ به این معناست که به اسم پادشاهی اسکاتلند و به بی اعتمادی گفته می شود که باید در مناظر متولد شود.

این منطقه درست در کنار خاک رس و مرتفع ترین قله سه شنبه – کوه آفریقای جنوبی – در مرکز دهانه گیل واقع شده است. 96 ، این تیم هفت سال زمین خواهد نشست ، یک گودال هزار پهلو به آرامی ایسر آن را سوار می کند و از سال 2014. 2.5 میلیارد دلار در مأموریت مریخ امیدوار است که درباره این که آیا گذشته است یا خیر ، اطلاعات بیشتری کسب کند ، این سیاره میزبان زندگی میکروبی خواهد بود. یافته های این تیم که اکنون یک استخر بزرگ را شامل می شود ، احتمالاً احتمالاً به سیستم رودخانه می رود.

در حالی که تیم ماموریت یک عکس 1.3 گیگا پیکسلی یک عکس سال 2013 گرفت ، تصویر عکس واقعاً خاص است. “آووین واوواوادا” دانشمند آزمایشگاه جت ناسا در ناسا گفت: “در حالی که بسیاری از اعضای تیم ما از خوردن بوقلمون به خانه لذت می برند ، تیم ما از این کار لذت برده است.” “این اولین مأموریت تجاری ما به حداقل پانوراما 360 درجه اختصاص داده شده است.”

منبع: لیست اسکندر

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا