مانتو برای لاغرها

یکی از معجزه‌های لباس پوشیدن صحیح برطرف کردن ایرادات اندام فرد است. انتخاب صحیح مدل لباس میتواند تاثیر بسزایی در  ظاهر شما داشته باشد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟ تا آخر این نوشته همراه ما باشید.

حتما ببینید :

در این مقاله سعی کرد‌یم بهترین گزینه برای انتخاب مانتوی مناسب در افراد لاغر اندام را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر لاغر اندام هستید و قد بلندی دارید به نکات زیر در انتخاب مانتو دقت کنید‌:

مانتوهای خیلی تنگ برای افراد لاغر مناسب نیستند

مانتوهای تنگ ایرادات اندام را به خوبی نمایش می‌دهند همچنین قد کوتاه مانتوها در افراد قد بلند و قدکوتاه لاغر گزینه ی مناسبی نیستند زیرا ایرادات قد را دوچندان می‌کنند بنابراین از این گزینه دوری کنید.

حتما ببینید :

برای خرید مانتو عمده میتوانید به سایت پالیز مانتو مراجعه کنید.

مانتوی راه‌راه افقی برای افراد لاغر

اگر لاغر اندام هستید از طرح راه‌راه‌های افقی استفاده کنید. این طرح باعث می‌شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود.برعکس٬ استفاده از راه‌راه‌های عمودی شما را لاغر‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

می‌توانید از تیشرت‌هایی با پترن راه‌راه افقی در زیر مانتوی جلوباز نیز استفاده کنید.

مانتوی رنگ روشن برای افراد لاغر

حتما شنیده‌اید که کسانی که چاق هستند بیشتر از رنگ‌های تیره و مشکی استفاده می‌کنند. برعکس افراد لاغر اندام بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند.
سفید٬ صورتی‌روشن٬ آبی‌روشن٬ زرد و قرمز روشن گزینه‌های مناسبی برای این افراد هستند.

حتما ببینید :

استایل لایه‌لایه برای افراد لاغر

اگر اهل دنبال کردن مد باشید در سال‌های اخیر استفاده از پوشاک به شکل چند لایه بسیار زیاد شده است.

چند لایه روی هم پوشیدن٬ تکنیکی است که در فصول سرد سال به کار برده می‌شود و می‌تواند حجم بدنتان را زیادتر نشان دهد. ترکیب تکنیک‌های چندلایه و رنگ‌های روشن می‌تواند معجزه‌ای در اندام و استایل شما ایجاد کند.

مانتوهای یقه‌ بزرگ و پهن برای افراد لاغر

یقه‌های پهن و بزرگ هر چقدر که برای اندام‌های درشت نا‌مناسب هستند؛ برای اندام‌های لاغر و ظریف  گزینه‌ای عالی به حساب می‌آیند. اگر سرشانه‌های ظریفی دارید یقه‌ی انگلیسی بزرگ و یقه ی آرشال بزرگ می‌توانند مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افراد لاغر اندام باشند.

از انتخاب مانتوهایی با یقه‌های دیپلمات و گرد و هفت اجتناب کنید زیرا این مدل‌ها ظرافت سرشانه شما را چند برابر می‌کند و لاغرتر به نظر می‌رسید.

استفاده از لباس مردانه برای افراد لاغر

در جواب به سوال چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟ گاهی لازم است بگوییم هیچ مانتو! پیراهن‌های مردانه برای افراد لاغر گاهی انتخاب بهتری هستند. به جای مانتو از بلوزهای مردانه استفاده کنید. بلوزهای جین مردانه کمد همسر و پدر و برادرتان را با یک تیشرت بلند که از لحاظ رنگی همخوانی داشته باشند را مچ کنید و بپوشید.

این انتخاب باعث میشود هم قانون چندلایه پوشیدن را رعایت کرده باشید و هم استایل جذابی برای خودتان با کمترین هزینه ایجاد کنید.

مانتوهای چین‌دار برای افراد لاغر

چین سوزنی به چین‌های ریزی گفته می‌شود به وسیله‌ی دوختن کش به پارچه و یا چین دادن ریز ریز به خود پارچه به وجود می‌آید.

اگر قصد دوختن مانتو دارید حتما به خیاطتان یادآوری کنید که برای بهتر جلوه کردن سرشانه و کمر ریز نقش شما٬ در خط کمر و دورحلقه آستین لباس چین سوزنی ایجاد کند. این چین باعث ایجاد پف می شود و لاغری اندام شما را کمتر نمایش می‌دهد. این مدل چین حالت نوستالژی و کلاسیک دارد و یادآور لباس‌های قدیمی مادربزرگ‌هاست. اگر اهل پوشش کلاسیک و قدیمی هستید از این مدل غافل نشوید.

جنس مانتو برای افراد لاغر

مانتوهایی که جنس پارچه‌هایشان ساتن و مخمل است اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد.

اگر علاقه ندارید که تمام جنس لباستان از این جنس باشد و یا مناسب فصل نیست سعی کنید از این جنس پارچه‌ها با عنوان خرج کار لباس و مانتو استفاده کنید.

مانتوهای برش از کمر برای افراد لاغر

به این مدل لباس ها در خیاطی کمر جدا گفته می‌شود. این مدل قسمت پایین تنه را درشت‌تر نمایش می‌دهد و برای افرادی که می‌خواهند ایراد این قسمت از اندام خود را برطرف نمایند مناسب است.

برای خرید مانتو عمده ارزان میتوانید به سایت پالیز مانتو مراجعه کنید.

حتما ببینید :

مانتو کلوش برای افراد لاغر

مدل کلوش مدلی است که در آن لباس از قسمت زیر سینه یا از قسمت کمر گشاد می‌شود.

به افراد لاغر اندام پیشنهاد می‌کنیم یک مانتوی کلوش در کمد خود داشته باشند.

با توجه به مانتوهایی که در سال‌های اخیر مد شده است خیلی از دوستان کمدایی چنین مانتویی دارند. همین حالا با نگاه یک شکارچی مانتوی کلوش به کمدا سر بزنید. گزینه‌های مناسبی در انتظار شما هستند.

مانتوهای پیله‌دار برای افراد لاغر

پیله هم مثل چین سوزنی فضای بیشتری ایجاد می‌کند و برای افراد لاغر اندام در قسمت کمر و کارور پشت و سر آستین‌ها پیشنهاد می‌شود.

مانتو چهارخانه برای افراد لاغر

چهارخانه طرح مورد علاقه‌ی بسیاری از ما است. از جادوی این طرح در اندام ریز نقش خود غافل نشوید. تاثیر این طرح مشابه راه‌راه‌های افقی است.

مانتوی طرح‌دار و شلوغ برای افراد لاغر

پارچه‌های طرح‌دار و شلوغ برای افراد درشت اندام پیشنهاد نمی‌شود در عوض برای افراد ریزنقش انتخاب خوبی است.

از مانتو‌هایی با طرح‌های شلوغ و درشت استفاده کنید. بهتر است طرح‌ها درشت و در قسمت‌هایی باشند که می‌خواهید ایراد اندام را برطرف کنید.

مانتو با دکمه‌ها و تزئینات زیاد برای افراد لاغر

در کل هر چیز اضافی بر روی لباس می‌تواند توهم فضای بیشتری در بدن را به وجود بیاورد.

مانتوهایی که در قسمت پشتی یا روی آستین٬ دامن یا کمر دارای تزئینات برجسته هستند انتخاب خوبی برای افاد لاغر به حساب می‌آیند. برای مثال:

طرح‌هایی مثل گلدوزی و مروارید‌دوزی و منجوق‌دوزی روی قسمت‌هایی از مانتو

نوشته‌ها با فونت‌های درشت بر قسمت‌هایی از پشت و جلوی مانتو

و….

شما فکر می‌کنید چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟

در این نوشته با زبان ساده توضیح دادیم که چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟ شما نیز اگر نکته‌ای اضافه بر موارد بالا به ذهنتان می‌رسد حتما در قسمت نظرات یادداشت کنید.

کدام مانتوها برای افراد لاغر نامناسب هستند؟

مانتوهای خیلی تنگ برای افراد لاغر مناسب به نطر نمی‌رسد. در عوض استایل لایه‌لایه برای افراد لاغر بسیار شیک است.

چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟

مانتوی راه‌راه افقی، رنگ روشن، مانتوهایی با یقه‌ بزرگ و پهن، چین‌دار، مانتوهای برش از کمر، مانتو کلوش، مانتوهای پیله‌دار و مانتوهای طرح دار و شلوغ مانند چهارخانه برای افراد لاغرمناسب است.

کدام جنس پارچه مانتو برای افراد لاغر کاربرد بیشتری دارد؟

مانتوهایی که جنس پارچه‌هایشان ساتن و مخمل است اندام افراد لاغر را درشت‌تر نشان می‌دهد.

مانتوهای معرفی شده برای افراد لاغر را از کجا بخریم؟

انواع مانتوهای کوتاه و بلند، ساده و طرح‌دار و مناسب برای افراد لاغر را با تخفیف همیشگی بالای 50% از اپلیمدل مانتو برای افراد لاغر: یکی از اهداف استایل مناسب اصلاح و رفع مشکلات بدن است، به همین دلیل خانم های لاغر معمولا دوست دارند مانتو هایی بپوشند که آن ها را کمی توپر نشان دهد تا نقاط ضعف بدنشان پوشیده شود. در ادامه با بخش همراه ما باشید.

برای حل این مشکل افراد لاغر مدل مانتوهای مختلفی وجود دارد اما بهتر آن ها مانتوهایی هستند که از جنس مخمل، ساتن و… دوخته شده باشند. در واقع مانتوهایی که شق و رق هستند به خوبی روی بدن خانم های لاغر سوار می شوند و استایل جذابی می سازند.

همچنین مشاهده کنید:

جدیدترین مدل مانتو مناسب افراد لاغر 1402

خانم های لاغر برای اینکه استایل خوبی داشته باشند باید در انتخاب رنگ مانتو نیز حساسیت لازم را به خرج دهند. مدل مانتوهای با رنگ های روشن انتخاب مناسبی برای خانم های لاغر اندام است و اگر قسمت پایین تنه شما لاغر است بهتر است مانتو را با شلوار و کفش های رنگارنگ بپوشید تا پایین تنه متناسب و پرتر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که خانم های لاغر باید در انتخاب مدل و فرم آستین نیز دقت کنند، زیرا آستین ها به شانه ها حجم می دهند و اندام شما را پرتر نشان می دهند. بدترین مدل مانتو برای افراد لاغر، مدل مانتوی تنگ است. این گزینه شما را بسیار لاغر نشان می دهد و اصلا ظاهری زیبایی از شما به نمایش نمی گذارد.

همچنین بخوانید:

چه مانتوهایی مناسب افراد لاغر است؟

اگر لاغر و بلند قد هستید در انتخاب مانتو به نکات زیر توجه کنید:

۱. اگر لاغر هستید از مدل مانتوهایی با طرح راه راه افقی استفاده کنید. این طرح باعث می شود که عرض بدن شما بیشتر دیده شود، برعکس استفاده از راه راه های عمودی شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

۲. حتما شنیده اید که افراد چاق بیشتر از رنگ های تیره و مشکی استفاده می کنند. برعکس، افراد لاغر باید رنگ های روشن بپوشند. سفید، صورتی روشن، آبی، زرد و قرمز انتخاب مناسبی برای این افراد است.

۳. یقه‌های پهن و بزرگ برای خانم های چاق مناسب نیستند اما گزینه ای عالی برای اندام های باریک و لاغر می باشند. اگر شانه های باریکی دارید، یقه انگلیسی بزرگ و یقه آرشال بزرگ ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

همچنین بخوانید:

تاکنون اینجای مقاله چند مورد از مهم ترین معیارهای انتخاب مانتو برای زنان لاغر را بررسی کردیم و اکنون زمان فصول است. دمای هوا در انتخاب مدل مانتو برای افراد لاغر بسیار موثر است و در این قسمت می خواهیم مناسب ترین مدل ها را برای هر فصل نام ببریم.

مدل های جدید مانتو بهاره، تابستانه، پاییزی و زمستانی را می توان بر اساس رنگ و جنس پارچه مانتو دسته بندی کرد. پارچه های نازک و رنگ روشن در هوای گرم و برعکس مانتوهای تیره و پارچه های ضخیم در فصول سرد بهترین هستند. البته به یاد داشته باشید که خانم های لاغر باید از رنگ های خیلی تیره اجتناب کنند.

همچنین مشاهده کنید:

مدل دیگری از مانتو که افراد لاغر می توانند انتخاب کنند مدل برش از کمر است که در دوخت به آن کمر جدا می گویند. این مدل مانتو به دلیل استایلی که دارد قسمت پایین تنه را برجسته می کند و برای افراد لاغر اندام و قد بلند و همچنین برای کسانی که می خواهند عیوب پایین تنه خود را بپوشانند گزینه خوبی است.

یکی از طرح های مورد علاقه بسیاری از افراد، مانتو با طرح چهارخانه است. هر چه طرح مانتو شما شلوغ تر باشد، شما را باریک تر نشان می دهد. از طرفی مانتو های چهارخانه همیشه مد هستند و به این زودی ها از مد نمی افتند. همچنین در بین این تنوع زیاد مدل مانتوها، از طرح های پیله دار غافل نشوید. پیله در طراحی مانتو مانند چین سوزنی است و فضای بیشتری را ایجاد می کند.

همچنین مشاهده کنید:

راهنمای خرید مانتو برای افراد لاغر

برای خرید مانتو برای افراد لاغر، حتما به موارد زیر توجه کنید:

انتخاب طرح‌های ساده: در انتخاب مانتو برای افراد لاغر، بهتر است از طرح‌های ساده و بدون جزئیات بزرگ استفاده کنید تا فرد لاغر نشان دهد و بیشتر به نظر نرسد.

انتخاب مانتوهای مناسب اندام: انتخاب مانتویی که به شکل بدن شما بخورد، به شما کمک می‌کند تا بدنتان را بهتر پوشش دهید و بهترین نتیجه را بگیرید. به عنوان مثال، مانتوهای بلند و پوشیده، به افراد لاغر کمک می‌کنند تا بدنشان را بلند و قوی نشان دهند.

توجه به جزئیات: برای افزایش جذابیت مانتو، می‌توانید به جزئیاتی مانند دکمه‌ها، کمربند و یا طرح‌هایی که بر روی پارچه می‌باشد توجه کنید. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که جزئیات زیاد ممکن است استایل شما را نا فرم نشان دهد.

برای خرید مانتو میتوانید به سایت پالیز قسمت مانتو عمده تهران مراجعه کنید.

همچنین مشاهده کنید:

توجه به برش مانتو: برش مانتو نیز باید با شکل بدن فرد لاغر هماهنگ باشد. برای مثال، مانتوهای برش دار، به دلیل داشتن خطوط و جزئیات بیشتر، ممکن است بدن فرد لاغر را بیشتر نشان دهند. بهتر است از برش‌های ساده و مناسب برای شکل بدن استفاده کنید.

توجه به کیفیت پارچه: کیفیت پارچه نیز برای خرید مانتو برای افراد لاغر بسیار مهم است. پارچه‌های با کیفیت، بدن را بهتر پوشش می‌دهند و شکل بدن را نیز بهبود می‌بخشند. همچنین، پارچه‌های نازک و ضعیف، ممکن است بدن فرد لاغر را بیشتر نشان دهند.

توجه به فصل و هوا: در خرید مانتو برای افراد لاغر، باید به فصل و هوای محیط توجه کنید. در فصل‌های سرد، مانتوهای گرم و با پشم ممکن است مناسب باشند، در حالی که در فصل‌های گرمتر، مانتوهای سبکتر و با پارچه‌های خنک مناسب‌تر هستند.

به انتهای مقاله جدیدترین مدل مانتو برای افراد لاغر 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. همچنین اگر زیاد اهل مد هستید و دوست دارید استایل خاص و جدیدی داشته باشید حتما دو مطلب «» و «» را نیز مشاهده فرمایید.

کیشن کمدا بخرید.

 

دکمه بازگشت به بالا