عمومی

نکات انتخاب کیف و روشهای ست کردن کیف و کفش

چگونه کیف و کفش را متناسب با موقعیتمان ست کنیم؟

یکی از سخت ترین انتخاب ها برای یک سبک بی نقص، انتخاب کیف مناسب است. مطمئناً شما بارها درگیر این مسئله مهم شده اید، به نظر می رسد سبک شما کامل است اما در واقع یک کاستی بزرگ دارد و حل این کاستی کار چندان ساده ای نیست اما با در نظر گرفتن برخی عوامل مهم می توان این سختی را ایجاد کرد کمی آسان تر مرطوب برای انتخاب کیف مناسب باید به 3 موضوع توجه کنید: سبک و مدل لباس، رنگ و مواد و اندام شکل بدن.

ظاهر هر خانم چیزهای زیادی در مورد سلیقه و حتی شخصیت او دارد و زنانه ست کردن کیف و کفش قسمت مهمی از سبک است. برای اینکه بتوانید کیف و کفش خود را به بهترین شکل انتخاب کنید، بهتر است ابتدا چند قانون مهم ست کردن کیف و کفش را بدانید و سپس اقدام به خرید نمایید. در ست کردن کیف و کفش با شرایط آشنا باشید. هر موقعیتی به کیف و کفش خاص خود نیاز دارد.

همانطور که با کوله پشتی چرمی و اسپرت نمی توان در عروسی شرکت کرد، امکان رفتن به کلاس با کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ در دانشگاه وجود ندارد. به همین دلیل شما باید شرایط محیطی را که قرار است در آن حضور داشته باشید درک کنید و سپس شروع به خرید کنید.

به طور کلی کفش های پاشنه تخت یا کفش های کتانی با کوله پشتی و کیف های بزرگ برای موقعیت های روزمره مناسب هستند و از کفش های پاشنه بلند و کوچک برای موارد رسمی استفاده می شود. شکل بدن خود را مشخص کنید و ضعف بدن خود را تشخیص دهید.

برای ایجاد تعادل در بدن با کیسه مناسب، باید از شکل و اندازه بدن و ظاهر کل بدن خود آگاه باشید. شما باید کیفیتی را انتخاب کنید که توجه را از قسمتهای نامناسب بدن به قسمتهای جذاب بدن جلب کند. اگر کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می خواهید همه لباس های شما بدون توجه به رنگ آنها مطابقت داشته باشد، بهترین کار انتخاب رنگ خنثی است.

کیف و کفش های مختلف را در کدام موقعیت مناسب بپوشیم؟

انواع مختلفی از کفش های زیبا وجود دارد که هر کدام مناسب برخی از شرایط هستند. برای یک مناسبت غیررسمی و روزمره، انواع کفش عروسکی و کفش ورزشی زنانه کالج گزینه های خوبی هستند که می توانند سبکی راحت و زیبا را برای شما ایجاد کنند. کفش های پاشنه بلند مخصوص مهمانی ها است و استفاده از کفش های کتانی و کفش ورزشی برای شرکت در جمع های خانوادگی دوستان یا موقعیت هایی که به راحتی بیشتری نیاز دارند ایده آل است.

هر موقعیتی به کیف و کفش خاص خود نیاز دارد. همانطور که با کوله پشتی چرمی و اسپرت نمی توان در عروسی شرکت کرد، امکان رفتن به کلاس با کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ در دانشگاه وجود ندارد. به همین دلیل شما باید شرایط محیطی را که قرار است در آن حضور داشته باشید درک کنید و سپس شروع به خرید کنید.

به طور کلی کفش های پاشنه تخت یا کفش های کتانی با کوله پشتی و کیف های بزرگ برای موقعیت های روزمره مناسب هستند و از کفش های پاشنه بلند و کوچک برای موارد رسمی استفاده می شود. کیف و کفش ها به انواع و گونه های مختلفی تعلق دارند. برخی جیر، برخی چرم مات و برخی دیگر لاک و براق هستند.

هر یک از این جنس ها برای یک موقعیت خاص مناسب هستند. به عنوان مثال، استفاده از جیر کیف و کفش برای موقعیت های روزمره مناسب تر از شرایط رسمی است. از چرم مات کیف و کفش می توان در شرایط نیمه رسمی و رسمی استفاده کرد و برای استفاده از لاک کیف و کفش بهتر است مهمانی های رسمی شبانه را در نظر بگیرید.

آیا کیف و کفش باید هم‌شکل باشند؟

تا چند سال پیش، وقتی نوبت به خرید کیف و کفش می رسید، همه ترجیح می دادند از هر نظر این دو گزینه با هم سازگار باشند. اما خوشبختانه این قانون برای مدتی تغییر کرده است. اگر در گذشته تاکید بر همرنگ بودن کیف و کفش بود، سبک شناسان امروزی شما را به استفاده از کیف و کفش های ناهمگن تشویق می کنند.

این روزها می توانید کیف سرخابی را با کفش لاجوردی یا کفش پلنگی را با کیف قرمز ست کنید. نکته مهم این است که در نهایت همه اجزای لباس شما جمع می شوند و شما از قوانین ترکیب رنگ آگاهی دارید. یکی از روندهای جالب این روزهای دنیای مد و لباس و ست کردن کیف و کفش، استفاده از کیف و کفش طرح دار است.

با این حال، اگر امروز قصد دارید ظاهر خود را با استفاده از این گزینه ها ظاهر کنید، بهتر است که طرح کیف و کفش شما یکسان نباشد. به عنوان مثال می توانید کفش های خاکستری و مشکی با طرح پلنگی را با کیف خاکستری مشکی که طرح راه راه دارد بپوشید. هارمونی رنگ ها و تفاوت بین طرح ها زیبایی بیشتری را برای سبک شما ایجاد خواهد کرد. نکته مهم این است که وقتی کیف و کفش الگو است بهتر است یک کت و شلوار ساده داشته باشید و در آخر یک روسری طرح دار انتخاب کنید.

چند روش اصولی ست کردن کیف با کفش برای خانم ها

  • انتخاب رنگهای به ظاهر بی ربط

واقعیت جالب دنیای مد این است که بسیاری از قوانین آن با گذشت زمان تغییر می کند. چیزهایی که تا دیروز تابو بودند امروز بدون هیچ مشکلی استفاده می شوند و زیبا به حساب می آیند. یکی از این قوانین استفاده از رنگ هایی است که به نظر می رسد هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما در واقع کنار هم قرار می گیرند.

فرض کنید کوله پشتی رنگارنگی دارید و می خواهید کفش های مختلفی برای آن پیدا کنید تا سبک دخترانه یا زنانه جذاب تری ایجاد کند. در این شرایط، انتخاب کفش کتونی یا نارنجی روشن می تواند تناوبی زیبا از رنگ ها را در سبک شما نشان دهد، که تا چند سال پیش مورد قبول نبود. اما اکنون طرفداران زیادی دارد.

  • از یک عنصر مشترک استفاده کنید

فرض کنید یک لباس سرمه ای و خاکستری برای لباس های خود دارید و یک جفت پارچه زرد هم دارید که می خواهید به ست لباس خود اضافه کنید. اما کیف زرد ندارید. در این حالت از قانون عناصر مشترک استفاده کنید.

کیف مشکی یا رنگ دیگری متناسب با مجموعه انتخاب کنید و با استفاده از لوازم جانبی مانند آویز کیف همرنگ کفش های خود، رابطه هماهنگ تری بین کیف و کفش ایجاد کنید. اگر آویز کیف ندارید، روسری یا دستمال یا حتی پیکسل می تواند به شما کمک کند تا جذاب تر به نظر برسید و به ست کردن کیف و کفش خود کمک بیشتری کند. خود را محدود نکنید و خلاق باشید.

  • تناژهای مختلف یک رنگ

سومین نکته ای که شما را در ست کردن کیف و کفش راهنمایی می کند شناخت طیف های مختلف رنگ و استفاده از آنها در انتخاب رنگ کیف و کفش است. تصور کنید یک جفت کفش پاشنه بلند دارید که رنگ آن یکی از رنگ های مجموعه برهنه است. رنگ هایی که شبیه پوست بدن و نمونه هایی از کفش پاشنه بلند با ترکیب رنگ برهنه است در اینجا مشاهده می شود.

این رنگ ها، بسته به رنگ پوست هر فرد، شامل صورتی کم رنگ، برنز و غیره است. به عنوان مثال، برای یک زن، شلوارک کوتاه کارامل رنگی مناسب و ظریف است، که باعث جذابیت بیشتر او و پاشنه او باعث رسمی تر شدن او می شود.

  • ست کردن کیف با شلوار و دامن

آیا قانون ریاضیات دور و نزدیک را به یاد دارید؟ این قانون را می توانید در مورد مد و لباس نیز اعمال کنید. به عنوان مثال، می توانید به جای اینکه رنگ کیف خود را با کفش خود تنظیم کنید. آن را با دامن یا شلوار خود ست کنید و کفشی بپوشید که با رنگ بلوز، کت یا حتی روسری شما مطابقت داشته باشد. این روش ست کردن کیف و کفش نظم بیشتری به استایل خانم ها می بخشد و زیبایی بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد.

منبع مقاله:

https://118work.ir/subcategory/وسایل-شخصی/کیف-کفش-لباس

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا