علم و سلامت

نگرانی از کرونای هندی در ۳ استان/چرایی نوسان در آمار فوتی‌ها

وی از وضعیت بیماری در کشور و ارجاع عروق کرونا به بیمارستان ها می گوید ، یکی از اعضای کمیته علمی ستاد تاج گفت: “با توجه به فشار زیاد بیماران سخت بستری در Icus موج چهارم ناشی از اپیدمی ، و ریوی گسترش از بیمار به این بیماری نمی تواند. ” به همین دلیل است که می بینیم این بیماران فوت کرده اند که آمار روزانه متفاوت است.

دکتر. مسعود ، مردان ، در مصاحبه با تی تی آنلاینوی به موقعیت بالاتری و تاجگذاری منطقه و تعداد مراجعه به بیمارستان منتقل شد و گفت: “جدیداً بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در بیمارستان کوری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و خوشبختانه تخت های ICU مخصوصاً در مواردی که وجود دارد ترجیح داده می شود. بسیاری از لانه ها خالی است. “مردگان نیز به تدریج در حال کاهش هستند.

وی افزود: با این وجود استانهای سیستان بلوچستان و هرمزگان و شهرستانها علاوه بر قرمز در شهر کرمانشاه و سایر شهرهای کشور با یک زرد یا زرد وجود دارد. ما امیدواریم که نارنجی در شهرها ، ایالت زرد و شهر زرد تبدیل شود تا سرانجام برای اولین بار به لیست برسد.

تغییرات در همان تاج سرزمین جدید Mardan گفت: “متاسفانه مشکل اصلی استانهای بوشهر ، هرمزگان و سیستان بلوچستان و هند و ویروس جهش یافته است.” و چرا این نیز وجود دارد ، باید آشکار شود که در سرزمین انسان شنیده خواهد شد ، نه این یکی.

در نتیجه ، در چه تعداد پا از کلاه باز

وی گفت: “میزان مرگ و میر بالاتر از درآمد دولت است” ، چرا یک تاج نوسان دارد. با این وجود ، به دلیل فشار زیاد ، بیماران جدی در جزیره ایکوس در چهارمین موج ناشی از اپیدمی بستری می شوند و بیمارانی که وضعیت ریه آنها وخیم نشده است ، بیماری با شیوع و یک لوب از گسترش بیماری نمی تواند به آنها کمک کند ، و بیمار ، به طوری که این بیماران ، و او یک باره درگذشت. این ، آمار روز به روز است. هنوز هم در بسیاری از بیماران وخیم در بیمارستان ها وجود دارد ، اما نسبت به قبل کمتر است.

مردان گفت: “من سه انگشت مرده دارم ، حداقل برای دو تا سه هفته دیگر ادامه خواهم داشت.”

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا