وام روی سند خودرو چقدر است؟

چرا وام با سند ماشین؟

یکی از سوالاتی که ذهن خیلی از کاربرا رو درگیر کرده این هست که چرا باید برای  وام با سند خودرو خودم تسهیلات بگیرم ؟ ساده بگم چون سودش تفاوتی با تسهیلات دیگه نداره، سریعتر واریز میشه و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. پس تا اینجای کار متوجه شدیم که وام روی سند خودرو کاملا معقوله حالا شما فکر کنید یک معامله ای در پیش دارین و مقداری از پول تون کمه تا بخواید به از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتون اوکی باشه و هزار اما و اگر دیگه، ممکنه اون معامله از دستتون بره ولی اب استفاده از وام روی سند خودرو خودتون بدون دردسر در کمترین زمان ممکن می تونید وام تون رو بگیرید. البته خودرو شاپ برای دوستانی هم که به وام نیاز دارند اما سند ماشین هم ندارد  رو در نظر گرفته.

How much is the loan on the car document

همه چیز در مورد شرایط وام روی سند خودرو یا همون وام با سند ماشین

دریافت وام با سند خودرو چه شرایطی دارد؟ آیا اخذ وام فوری با سند ماشین امکان‌پذیر است؟ آیا دریافت وام با سند اتومبیل نیاز به ضامن دارد؟ امروزه دریافت وام یکی از راه‌های تأمین سرمایه برای اهداف متنوع است. اما یکی از شرایط وام، قراردادن وثیقه‌ای به‌عنوان ضمانت بازپرداخت مبلغ دریافتی، خواهد بود. خودرو یکی از دارایی‌های با ارزشی بوده که می‌توانید برای ضمانت دریافت وام، از آن استفاده کنید. در واقع وام با سند ماشین، یکی از روش‌های فوری دریافت سرمایه، بدون نیاز به ضامن است. پس میشه گفت وام با سند ماشین بدون ضامن است، اما چگونه می‌توان وام روی سند ماشین دریافت کرد؟

روش‌های دریافت وام با سند خودرو کدام است؟ ( روش اخذ وام بانکی )

دریافت وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مانند مجموعه خودرو شاپ از روش‌های دریافت این نوع وام هستند. شما می‌توانید باتوجه‌به شرایط وام و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

دریافت وام با سند خودرو از بانک در سال 1402( با سود کمتر نسبت شرایط آزاد )

سود بازپرداخت این نوع وام به‌صورت بانکی بوده و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را دریافت کنید. در این روش تعداد اقساط حداکثر 36 ماه است و تا سقف 60 الی 70 درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

شرایط دریافت تسهیلات بانکی روی سند خودرو

  1. حداکثر عمر خودرو کارکرده 7 سال باشد
  1. حداکثر کارکرد قابل‌قبول ماشین 100.000 کیلومتر است.
  2. اعطای وام تا 70% ارزش کارشناسی خودرو امکان‌پذیر است.
  3. بازپرداخت حداکثر 36 ماه به‌صورت چک هر دو ماه است.
  4. هزینه‌های کارشناسی و شماره‌گذاری برعهده مشتری است.
  5. سند ماشین با قرارداد فروش اقساطی یا اجاره‌به‌شرط‌تملیک تنظیم می‌شود.
  6. بیمه‌نامه بدنه به ذی‌نفعی شرکت لیزینگ صادر می‌شود.
  7. اعتبارسنجی متقاضی و ضامنین انجام می‌شود.

مدارک وام بانکی روی سند خودرو

  1. اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، ضامنین و صاحب چک
  1. مدارک احراز محل سکونت متقاضی و ضامنین
  2. گردش سه‌ماهه آخر حساب بانکی
  3. ارائه اصل سند و شناسنامه مالکیت خودرو
  4. گزارش کارشناسی ارزش واقعی ماشین
  5. فرم ثنا برای متقاضی، ضامنین و صاحب چک
  6. دریافت چک ضمانت از متقاضی و ضامنین باتوجه‌به مبلغ وام

تضامین مورد نیاز برای وام روی سند ماشین


1-
تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
2-تسهیلات از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تا 600 میلیارد ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
ب)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از ضامن
3-تسهیلات بیش از 600 میلیارد ریال:
الف)اخذ یک فقره چک ضمانت معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی
ب)ترهین سند ملکی سهل البیع معادل 150 درصد اصل و فرع تسهیلات

 

محاسبه اقساط وام با سند خودرو در حالت آزاد و بانکی

  1. به صورت آنلاین در شرایط آزاد

قبل از دریافت وام با سند خودرو اگر می خواهید بدانید که بازپرداخت این وام ها چگونه است می توانید با مراجعه به صفحه مراجعه کنید ما در مجموعه خودرو شاپ امکانی رو برای کاربران خودمون فراهم کردیم که بتونن به صورت انلاین اقساط وام با سند خودرو رو محاسبه کنن و نیازی نباشه کلی وقتشون برای این عملیات ساده گرفته بشه.

  1. به صورت آنلاین در شرایط بانکی

اگر قصد دارید از وام با سند خودرو استفاده کنید بهتره که با استفاده از آنلاین خودرو شاپ مبلغ هر قسط رو برای خودتون محاسبه کنید.

شرایط دریافت وام با سند خودرو از سرمایه‌گذار معتبر

بسیاری از مواقع، برای دریافت وام با سند خودرو از بانک، باید مراحل مختلف و پیچیده اداری را طی کنید که زمان زیادی را از شما می‌گیرد. یکی از روش‌هایی که از این شرایط سخت و طولانی جلوگیری خواهد کرد، دریافت وام با سند ماشین از سرمایه‌گذار معتبر مانند مجموعه خودرو شاپ است.

سخن پایانی در مورد وام روی سند ماشین

همان‌طور که در متن به آن اشاره شد؛ وام روی سند خودرو یکی از روش‌های سریع و بدون نیاز به ضامن برای دریافت وام است. در واقع، شما می‌توانید با ضمانت قراردادن سند خودروی خود، بین 50 تا 60 درصد ارزش کارشناسی شده ماشین خود را وام فوری دریافت کنید. در این روش، ماشین در اختیار شما بوده و نیاز به انتقال سند هم نیست. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که برای دریافت چنین وامی، حتما از طریق مؤسسات معتبر اقدام کنید.

وام با سند ملک

در خودروشاپ شما میتوانید بر روی سند ملک خود نیز وام دریافت کنید. شرایط دریافت وام با سند ملک در خودروشاپ داشتن چک صیادی است و همچنین لازم است که ملک در مناطق 22گانه تهران باشد. علاوه بر این میتوانید برای خرید ملک مد نظر خود نیز با شرایط یکسان اقدام به خرید ملک بفرمایید.

وام با سیم کارت

علاوه بر وام با سند خودرو و ملک میتوانید بر روی سیم کارت کد 1 و کد 2 و کد 3 همراه اول خود نیز وام دریافت کنید. از شرایط دریافت وام با سیم کارت همراه اول نیز باید به وجود چک صیادی اشاره کرد.

وام بر روی طلا

در خودروشاپ شما میتوانید تا 90 درصد ارزش طلای خود با استفاده از چک صیادی از ما وام دریافت کنید. نحوه دریافت وام بر روی طلا به این صورت میباشد که طلا شما با توجه به قیمت روز ارزش گذاری میگردد و به امانت نزد مجموعه خودروشاپ باقی میماند تا به هنگام تسویه به شما بازگردانده شود.

جهت دریافت وام بر روی سند ملک، سیم کارت و طلا در انتهای صفحه نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید.

هشدار : تا سند نزنی بهت وام نمیدن, خیالت راحته که داری سند و انتقال میدی, آیا بعد از تسویه وام از بازگشتش مطمئنی؟

خودروشاپ, در تمامی موارد قرارداد اجاره به شرط تملیک به متقاضی تسهیلات می دهد. و تمامی توافقات با مشتری مکتوب و محضری می گردد.

خودرو شاپ، به‌عنوان اولین مجموعه خریدوفروش خودرو، فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد. همچنین با بهره‌مندی از کارشناسان جوان و باتجربه، هدف نهایی خود را رضایت مشتری می‌دانند. تمامی فعالیت‌های وب‌سایت خودرو شاپ، تحت نظارت شرکت انبوه‌سازی سپهر سازه فرتاک (تعاونی) به شماره ثبت 420658 و مشارکت شرکت ماد خودرو به شماره ثبت 293882 است. اگر شما هم قصد دریافت وام با سند ماشین را داشته و سؤالی در این مورد دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما برای اخذ وام فوری کمک کند.

و نظرات ثبت شده آنها در انتهای این صفحه خوشحال میشیم شما هم نظرتون را ثبت کنید.

هشدار:
متقاضیان دریافت وام، فریب دفاتر بی نام و نشان را نخورید و اغوای آگهی ها در فضای مجازی نشوید. آیا انتقال سند بعد از پرداخت اقساط توسط این دفاتر تضمین میشود؟! پس هوشیار باشید.
جهت مشاوره با شماره 02191028011 و 02191028044

لازم به ذکر است وام خودرو جهت خرید خودرو نیز استفاده میشود. یعنی خریدار محترم میتواند جهت خرید خودرو با شرایط فوق نیز اقدام به خرید نماید به نحوی که مبلغ پیش پرداخت را به فروشنده در محل تعویض پلاک پرداخت و سرمایه گذاران خودروشاپ الباقی را به فروشنده خودرو پرداخت خواهد نمود.

جهت مشاهده شرایط و مدارک  کلیک کنید.

توضیحات صوتی در خصوص وام روی سند خودرو

مقایسه وام روی سند خودرو شرایط شخصی و شرایط بانکی
شرایط شخصی شرایط بانکی
شرایط و مدارک چک ضمانت و مدارک خودرو مدارک شغلی، سند یا اجاره نامه، هر 3 ماه یکبار چک صیادی و چک ضمانت
وضعیت سند دانگی و یا رهنی رهنی
سرعت انجام کار چند ساعت چند روز
مبلغ نقدینگی بدون نقدینگی 5 درصد مبلغ تسهیلات
نحوه بازپرداخت بدون چک و به صورت ماهانه چک صیادی هر سه ماه یکبار
وضعیت بیمه بدنه ندارد دارد(تا پایان اقساط
وضعیت اعتباری طرف حساب شخص سرمایه گذار بانک و شرکت های لیزینگ دولتی
نحوه پرداخت تسهیلات فوری پس از اصلاح مشخصات پلاک بعد از تعویض پلاک پرداخت چک 3 روزه
وضعیت پلاک اصلاح مشخصات پلاک تعویض پلاک به نام شخص دیگر

 

دکمه بازگشت به بالا