علم و سلامت

کدام آپ ها از کاربران اپل جاسوسی می کنند؟

پس از به روزرسانی در همان زمان ، کاربر می تواند به برنامه های ios14 دسترسی پیدا کند که کپی نامه برای رفتن به کلیپ بورد کاربر ، حاکی از دستورالعمل آن ها است که اولین بار در آثار طبیعی است. حافظه کوتاه مدت کلیپ بورد سیستم عامل ، حافظه کوتاه مدت تلفن های هوشمند کاربر را که شامل اطلاعات ، عکس ها و غیره است ، ذخیره می کند.

در حقیقت ، یک ابزار کلیپ بورد داخلی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا به طور موقت آن را کپی کرده و در جای دیگری چسباند. این می تواند بخشی از داده های حساس مانند متن کوتاه خصوصی از شماره تلفن شخصی آنها باشد ، گذرواژه‌ها یا اطلاعات کارت بانکی شما را آزار نمی دهد دسترسی به برنامه های شخص ثالث باعث حفظ حریم خصوصی شما خواهد شد. از طرف دیگر می توان داده ها و داده های تلفن های کلیپ بورد و سایر ارتباطات از محصولات اپل را همزمان کرد که مشکل را چند برابر می کند این آسیب پذیری است که مورد توجه محققان قرار گرفته است. البته ، برای این نسخه از سیستم عامل ها که ممکن است حتی تا پایان در دسترس عموم نباشد ، اما این آسیب پذیری است که دیده شد ، و توسعه دهندگان اپلیکیشن هستند و به نسخه بتا رسیده اند.

البته اپل اظهار داشته است که در به روزرسانی های آینده رفع اشکالات و حفره های امنیتی را برطرف می کند که کاربران می توانند بدون نگرانی امنیتی از نسخه نهایی ios14 استفاده کنند.
این اولین بار است که مشکل اپل وجود دارد و سال گذشته با جاسوسی سیری ، دستیار صوتی جمعیت از طرف کاربران شنیده می شد و برای غول فناوری مشکلاتی ایجاد می کرد.اگرچه بدون هیچ گونه خبری از استقبال چنین برنامه هایی از طرف دستگاه های اندرویدی خبری نبوده است ، اما برخی محققان بر این باورند که اندرویدی که به دلیل بروز چنین مشکلی پس از وقوع چنین پیام هایی منتظر می ماند ، کم و بیش سیستم های اندرویدی را مشاهده می کند ، بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که چگونه یکی از سیستم عامل ها با هم رقابت می کند. امن تر


و توسعه دهندگان برنامه

حفظ حریم خصوصی مسئله مهمی است که در سالهای اخیر به خصوص حساس است و تاکنون شبکه و تلاشهای آنها برای حفظ حریم شخصی کاربران و دلایل اخلاقی و سیاسی را به خود اختصاص داده است. حتی کاربران دارای گوگل و اینستاگرام از ابزارهای دقیق دقیق قدرت خود محافظت کرده اند ، اما با کپی کردن داده های مربوط به مسئله کلیپ بورد کاربران iOS iOS و مجبورند یک بار دیگر امنیت کاربران را برای حضور در این سیستم عامل ها زیر سوال ببرند. این تعجب آور نیست که من برای اولین بار آمده بودم ، HC tac ، به عنوان بسیاری از مردم معتقدند Tic Tac یک برنامه چینی است ، و با توجه به سیاست های چین ، از یک نشانه و توییتر دور نیست ، و LinkedIn (برنامه مایکروسافت) هستند. همچنین در معرض بلوک قرار دارد. من می فهمم که ، به عنوان موضوع ، بیشتر رواج یافته است. و بعد چندین برنامه و محبوب تر.

این پایان علت آنها در این بود که بیشتر توسعه دهندگان ، بسیاری از آنها به توییتر مراجعه کرده و از آنها خواسته شده بودند ، ترسیدند و پیام رسان هایی را نیز ارسال کردند ، شاد باشید ، زیرا اگر قرار نیست دنیا راز سکوهای معروف ، کاربران را نقض کند ، هنوز علت این امر این است که ، بطور کلی سوءاستفاده از آن از برنامه ها می تواند از این افراد بیشتر فیشینگ Ios14 باشد ضعف.

یکی از این توسعه دهندگان ، مارک پرس ، هفته گذشته در توییتر نوشت ، “که در طیف گسترده ای از برنامه های محبوب ضعف ios14 برنامه های بازی محبوب و شبکه های اجتماعی در آژانس های خبری اصلی برنامه ها استفاده می شوند.” وی گفت: “IPAD برنامه های iOS و Clipboards را بصورت نامحدود به داده های ذخیره شده در کاربر بدون مجوز ، نمی پذیرید.” از طرف دیگر ، بسیاری از برنامه های فیشینگ وجود ندارند که داده ها را از کلیپ بورد های داده سرقت کنند.

حتی در اینستاگرام بعد از برنامه های کلیپ بورد که داده ها را ذخیره می کنند ، و خاطرنشان کردند که نام برنامه های معروف در فروشگاه App از جمله LinkedIn ، Reddit ، انگلیسی ، Call of Duty: Fruit Ninja و غیره را می توانید با آن ها مشاهده کنید.
تشدید گناه اینها ، از جمله دیگر ، نمونه برنامه هایی که از اطلاعات استفاده می کنند برای باز کردن برنامه کلیک می کنند. در شهرهای جدیدترین گزارش از بیش از 50 برنامه کاربردی ، این موبایل در زمره tic tac PUBG ، Weib ، Philips Sonicare ، Viber و همچنین New York Times است ، کسی که همین مشکلات را برای کاربران iOS ایجاد کرده است.؛ مشکلی که به حریم خصوصی کاربران آسیب می رساند. همچنین گزارشاتی در مورد این مشکل در Thames Microsoft ، Google Chrome و برنامه های بی فایده وجود دارد.


تلاش برای بهبود روز

با این ادعا که این برنامه ها انتقال داده های کاربر را ندارند ، گزارش ها حاکی از این است که این سیستم عامل ها می توانند از این باگ استفاده کنند ، برای دسترسی کاربر به اطلاعات بسیار مهم است. حتی اگر هنوز هم آنها به اصطلاحات برنامه ها در شرایط زیر عمل نکرده اند ، برنامه های دیگری که قادر به انجام آن هستند.با این حال ، روش هایی برای محافظت از صفحه ویدیوی شما با iOS از اطلاعات کاربران محافظت می شود. عده ای هستند که پس از تعداد مشخصی از کاربردها ، بلافاصله کلیپ بورد برنامه های مدیریت رمز عبور خود را پاک می کنند. به عنوان مثال برنامه 1Password برای حذف داده های ذخیره شده در کلیپ بورد ، هر 90 ثانیه یک ویژگی خاص نیست ، که توسط آن جاسوسان کشور در انتظار هستند و برنامه هایی که کاربران iOS دارند می توانند. اما به طور کلی ، و از مواردی که من از جمله اپل خواسته ام ، با این حال ، گروهی از توسعه دهندگان کاربران iOS برای دسترسی به برنامه به دلیل وجود نداشتن می توانند از یکی از این کلیپ بورد ها ، محدودیت در زیرنویسی سمت چپ + استفاده کنند. و معتقدم اگر اپل بخواهد چنین ویژگی را پیاده سازی کند ، این اولین آزادی از طرف کاربر است.

(23) 302

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا