علم و سلامت

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گفته شفاف ، مقامات در فضای باز امیدوارند که ماه آوریل (این ماه) به همه شهروندان کشور بتوانند از این داروخانه ها و داروخانه ها به CNN دسترسی پیدا کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر تأیید و توزیع نهایی هستند و دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از تست Glory home کیت ها

کیت های تست آنتی ژن که مشابه تست بیماری 19 روش Covid هستند.

این آزمایش PCR اعمال نمی شود ، به جای اینکه بین 12 تا 48 ساعت برای دریافت اخبار باشد ، من در کمتر از 30 دقیقه آزمایش آنتی ژن Qovid ، PCR ، نتایج در دسترس نیست ، اما او ثابت می کند که با دقت .

اگر 98٪ دقت PCR تست های آزمایشگاهی باشد ، این خانه 80٪ خودآزمایی دقیق است.

چگونه می توان با این تست های خودآزمایی خانه راحت کار کرد. از کار ، فقط برای مخلوط کردن آنها با کمی از خودتان زینت مخاط بینی بود ، مایع را در بسته قرار دهید تا دفتر لوله ای را که من رطوبت کمتر از 30 را گرفتم ، اجرا کند و به این ترتیب اتفاق می افتد که پایان ساعات

در سایر کشورهای اروپایی ، از جمله ایتالیا ، آنها مجبورند این کیت ها را به مدت یک ماه در داروخانه ها بفروشند ، اما داشتن وزارت پیشواز از کشور نهایی اثبات نمی شود.

او از وزارت بهداشت فرانسه خواست ، با این حال ، به شدت این کار را انجام داده است ، همه این موارد برای استفاده در خانه خداوند ساخته شده است ، مگر اینکه ثابت کند که توانایی داشتن مردم را دارد ، و من نمی گذارم آنها برای علائم باشد ، و برای Covid و برای بیماری 15 سالگی آزمایش شده است.

طبق گفته های جریم سلیمان ، رئیس کمیته بهداشت Covid 19 ، طبق گزارش Retiarius و قیمت کیت ها در فرانسه که کمترین قیمت را در کشورهای اروپایی دارد 6 یورو است که به زودی به 5 یورو می رسد. عملکرد فرانسه و هیئت بهداشتی ضد Covid بالا هفته ها به تحقیق درباره خانه خود پرداختند ، تا اینکه سرانجام آزمایشاتی را که در اواخر ماه مارس استفاده شد تأیید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا