علم و سلامت

۵ توصیه غذایی برای افرادی که دورکاری می‌کنند

به گزارش شفاف ، امروزه به دلیل تاج ناشی از اپیدمی ، تعداد قابل توجهی از افراد در خانه کار می کنند و از راه دور کار می کنند. بنابراین ، داشتن متخصصان به عنوان یک مرد سالم ، و داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای زمان ضروری است.

محققان پنج مرد کلمبیایی را در زمینه توصیه های غذایی توصیه کرده اند که شامل موارد زیر است:

1. تعیین محدودیت یک وعده غذایی ثابت است ، آنها به آن پایبند می مانند. برای میان وعده های صبح و بعد از ظهر هنوز می توانید از سبزیجات و میوه ها لذت ببرید.

2 – غذا را به ترتیب اولین میوه ها و سبزیجات ، گوشت بدهید ، زیرا این گروه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که می تواند نیازهای بدن شما را از این نظر تأمین کند. زیرا بهتر است که او باید میوه پوست را بخورد به اندازه کافی کاهش می یابد ، در فیبرها قرار بگیرید تا میوه های خودتان را بگیرید. با این حال ، نباید شستشوی درست میوه ها را فراموش کنید.

3 برای جلوگیری از چاقی ، مطمئن شوید که این سوال قبل از خوردن پاسخ دهید ، چرا گوشت نمی خورید؟ در صورت خوردن ریشه به دلیل اضطراب ، شما گرسنه ها را تغذیه کرده و از پیوند مصرف گوشت (فاکتور روانشناختی) مراقبت می کنید و از خوردن و بیکار ماندن برای برخی از فعالیت های سرگرم کننده خودداری می کنید.

4 ، به اندازه کافی آب بنوشید. نوشیدن 8 لیوان آب در روز از 6 تقدیر به متخصصان ، همه هدیه به آقایان. سعی کنید هرازگاهی آب را در دسترس داشته باشید و بنوشید.

5- سعی کنید وعده شام ​​را با هم سبک کنید. همچنین حداقل 2 ساعت قبل از خواب غذا بخورید و غذا بخورید و بلافاصله فرار کنید.

5 نکته برای خلوص کارگران از راه دورتر غذا

علاوه بر این ، توصیه های بالای تاج ناشی از همه گیری ، بهتر است توجه ویژه ای به تقویت سیستم ایمنی بدن خود داشته باشید. برای این کار ، مصرف چربی ، نمک ، شکر و تقریباً هیچ غذای فرآوری شده را کاهش دهید.

در عوض ، به دامها ، سبزیجات ، میوه ها ، دانه ها ، مغزها ، لبنیات (به خصوص لبنیات کم چرب) غذا و رژیم غذایی خود اضافه کنید. سیستم ایمنی بدن خود را برای خوردن غذاهای حاوی سلنیوم ، کلسیم ، روی ، آهن و ویتامین های A ، B12 ، B6 ، 100 ، 500 ، E تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا