علم و سلامت

۹۹.۹.۹ و فوج نوزادان نارس

پیش بینی های Astronomicus اتاق عمل را در ساعت 09:09 رزرو ، 99.9.9 نشان می دهد: زایمان سقط جنین. تکرار چنین تراژدی “عنوان تاریخ تجمل” … دوباره

به گزارش تی تی آنلاینتب تولد تقویم برای چند سال خانواده گرم و سنگین بود. یا فقط یک روز 88.8.8 88.1.1 ، 99.1.1 ، در میان سایر روزها ، شما می خواهید روزگاری حتی در این روز بچه ای به دنیا بیاورید و کنار بیایید و قیمت آن گزاف است. و ما آنچه را که فقط است به تو نمی دهیم: در آنجا ، یک معلولیت باعث تولد کودک شده است ، و از ده مایل دورتر از …

در هر صورت ، گرایش به وقایع بزرگ زندگی مانند ازدواج ، زایمان و غیره روز معینی باشید ، که از قضا تاریخ روند است ، کشور چندین سال پیش شاهد آن بوده است؛ برای روز تختخواب ، برای لذت بردن از ، به نفع دوستداران تاریخ هنر ، و همچنین نمی تواند مضر باشد ، در بعضی موارد ، تولد داشته باشید و در تحویل کلاهبرداری دستکاری کنید.

زایمان خاص روزانه در بیمارستان برای تحویل چیزهایی که ایستاده ایم ، بسیار بیشتر از 10 سال است ، البته بسیاری از کارشناسان و مقامات حرکت خود را افزایش داده اند. به دکتر ایرجحریرچی_ اینکه معاون وزیر بهداشت قبلاً گفته بود ، “متأسفانه ، یک روز و ساعت خاص وجود دارد ، تعداد سزارین ، برای درخواست پاسخ از هر یک از خانواده ها و برای دنیا برخی بیمارستان های خصوصی ، که به طور قابل توجهی از چند 10 درصد برای مدتی افزایش می یابد.”

وی گفت: “دستکاری تاریخ تولد و کودک بزرگترین ضربه است ، زیرا در سه ماهه آخر بارداری به رشد و رشد مغزی زیادی نیاز دارد.”در هفته قبل از سزارین به طور کلی وضعیت طبیعی است و از رشد مغز کودک در دوره طلایی برنامه هفته محروم است و ریه ها ، قلب و ریه ها در حال حاضر در معرض عفونت و نارسایی قرار دارند.

دکتر. علیرضا رییس ، معاون وزیر بهداشت ، که قبلا تأکید کرده بودند ” بستری شدن در NICU و زایمان و مرگ و میر نوزادان استفاده از سابقه را افزایش می دهد “ما باید خانواده های خود را ترک کنیم.”

از آنجا که تاریخ تولد ، با انکار خردمندان در فلان کشور متولد شده است ، به ما اجازه دهید دستکاری همان افراد را کاهش دهد ، تصور می شد اعضای خانواده در روز شرکت کنند ، سزار هنوز طول روزها است. نتیجه ای که مشاهده می شود ، نه تنها فرهنگ ، مثال و مسایل ساختن شما نیست ، نه برای اینستاگرام و وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران ، که هر دو ، همانطور که به نظر می رسد ، الگوی مخاطبان هستند و تلخ ساخته می شوند ؛ آنها به آنها می گویند ، که از ابتدای مفهوم آن ، که همچنین طراحی های خودش است ، قبل از اینکه به یک مکان خاص بیاید ، تولد در روزانه او ، در یک دوره خاص از کودک بوده است …!

سزار اما با بخشی از پول نقد و فرم ها افزایش یافت. این موضوعی است که وزارت بهداشت از ماه مه 2014 سعی در کاهش میزان خون از دست رفته یک مادر با زایمان طبیعی ، تقریباً نیمی از خون در سزارین را از دست داده است. مدت زمان بستری در بیمارستان مادر متولد طبیعی طبیعی رحم مادر را به دنیا آورد بسیار کوتاه تر از توانایی امپراتور برای تقویت بازگشت مادر است. همچنین ، اموال از هر یک از زنان باردار نگهداری می شود و از طریق طبیعی نجات می یابد و یک پسر خواهد بود به طوری که ممکن است خطری برای سلامت مواد بیهوشی باشد. واقعیت زایمان طبیعی امکان تماس با اولین نوزاد متولد شده توسط مادر را برای این ساعت طلایی مفید فراهم می کند.

99.9.9 وزارت بهداشت کل تاج را داده است

او تا روز تولد به یکی از جریانهای اصلی دستکاری وزارت بهداشت تبدیل خواهد شد. این یک رشد زایمان به روش سزارین در چند سال گذشته است که مغایر با اهداف و سیاست های وزارت بهداشت در زمینه ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین انتخابی است.

در این سال: سبحان الله در بحران نیز افزایش یافت ؛ و در مورد این موارد ، و به همین دلیل ، در آستانه سنت بارتولومیو ، 9/9/99 ، دکتر قاسم بابا جان ، معاون وزیر بهداشت در اطلاع عملکرد آنچه در تقویم سزارین و پزشکان و بیمارستانهایی با سابقه سطح بالای قیصر بدون کنترل در حال بررسی پزشکان و بیمارستانها بوده است.

در این اطلاعیه ، جان بابا تأكید كرد ، “به چندین تقویم خود ، و امسال ، اما متأسفانه ، نتایج نشان دهنده افزایش قابل توجه تعداد سزارین در صورت نیاز به پزشك و بیمارستان است.”

همچنین تأکید شد که “افزایش آماری عملکرد بخشهای سزارین بیمارستانها و پزشکان 9/9/99 به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و به کتب برجسته ، مدیر فنی بیمارستانها ، اخطار کتبی داده می شود. بیمارستان همچنین موظف است برای افزایش تغییرات ، متخصصان زنان و زایمان را نیز فراهم کند.” هیئت مدیره. معاون وزیر بهداشت استان برای معرفی یک گزارش انضباطی و سایر اطلاعات ارسالی به آن ، اطلاعات دریافت شده از سیستم های اطلاعاتی موجود و مراجعه حضوری کارشناسی به پزشکان و بیمارستان ها و بدون سابقه سزارین را تأیید می کند ، این در مورد قوانین و مقررات بود ” .

عوارض شروع میان وعده مادر و نوزاد نامعتبر است

به منظور توضیح عوارض روز دستکاری دکتر. ناهید خداکرمی_رئیس انجمن مامایی وی به تی تی آنلاین گفت: “بارداری یک روند فیزیولوژیکی است که ممکن است هفته ها تا 41 سال طول بکشد.” بعضی اوقات ، اگر علائمی وجود داشته باشد که نشان می دهد وی از هفته 40 تا 38 متولد شده است ، نشانه ای است که همراه با زمان غم ها همراه است.

وی گفت: “هیچ تولدی به تأخیر نمی افتد.” “هیچ کس نمی تواند وقتی دستور به مغز مادر متولد می شود متوقف شود ، بنابراین روز تولد را تغییر نمی دهد”. با این حال ، قبل از زایمان ، داروهای کودک را می توان صبح و با سزارین تحویل داد.

فاجعه داستان های لوکس و علمی

وی افزود: “هیچ بد علمی نیست که برخی از افراد در کشور خود از کودکی به عنوان لوکس تاریخ متولد شوند ، زیرا ما مجبوریم این کار را انجام دهیم بهترین کار برای کودکان است. اکنون ، اگر شما می خواهید فرزند فرزندان خود را فقط برای یک شماره تصور کنید ، این این است که برای ایمنی کودک برای آنها بسیار مهم است. سلامت آینده کودک تحت تأثیر دستکاری روز تولد قرار نخواهد گرفت. از طرف دیگر ، زایمان زودرس سزارین بدون کودک بدون علامت در آینده ممکن است به بیماری گره بخورد. دیابت ، آسم ، بیش فعالی ، و غیره ، زیرا شما در حال شکستن عوارض زایمان هستید.

خداکرمی عوارضی را برای مادر سزارین زودرس ادامه داد ، این امکان وجود دارد که مادر جفت مادر را در انتهای دیگر پاره کند ، یک تجربه ترسناک خونریزی و غیره داشته باشد. بنابراین ما رحم خود را از دست می دهیم و مادر فهم نه تنها اجازه می دهد درمان خاصی برای درد داشته باشد و کودک براساس روز تعیین می شود متولد خواهد شد

وی از افزایش تعداد زایمانها در یک روز افزود: “کودکان بیشتر. همچنین باید از جنین در رحم مطلع شوند و خرس نمی تواند یک ساعت قبل یا حتی بدون دلیل پزشکی از آن استقبال کند.

و او گفت ، “این برای سزار مفید است ، از جمله عوامل خطرزا ، اما 15٪ از مادران و كوچكها كشته می شوند ، كه به منظور تنگی لگن ، دیابت و سایر موارد مربوط به سنت طبیعی خود هستند.”

در محل کار به عنوان فرهنگ کودک

دکتر. فیروزه Blash_ متخصص زنان و عضو یک تیم تخصصی در مرکز درمان ناباروری ابن وی در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، با اشاره به اینکه مدتی است شاهد بارداری مادر بوده است ، اظهار داشت: متاسفانه ، مدتی است که برای برخی از زایمان های حاشیه ای بیش از قدرت اصلی و حاشیه ها بیشتر می شود ، با توجه به اینکه تاریخ تولد ، عکاسی از استودیو مطابق با انتخابات و غیره در زمان خودشان.

وی افزود: در حال حاضر ، روز تولد کودک با چشم من همراه است و برای روز تولد مهم است تا تحت پردازش قرار گیرد. از نظر فیزیولوژیک ، 40 هفته بارداری کامل است و نیاز به سزارین در 39 هفتگی ، ریه های جنین ایجاد شده است و ما مطمئن نیستیم که می توان سزارین را به دست آورد. البته ، مشکل اساسی در مواردی که مادر نقش خاصی دارد ، او نمی تواند به او بدهد که او صبح زود متولد شده است. اما این قانون باردار است.

Imperfection Rung مهمترین عارضه زایمان زودرس است

وی گفت که رایج ترین عارضه ابتلا به بیماری های نامعتبر ، ناقص بودن نوزاد در بافت ریه است و گفت: “و کودک از نظر ظاهری مشکلی نداشت ، اما اگر ریه بریده شود ، در بیمارستان NORAD بستری نمی شود که این یک روند دردسرساز برای کودک است.”

این متخصص زنان و زایمان ادامه می دهد: هنگامی که کودک زود به دنیا می آید ، وزن ، که بر مراقبت از عوارض زردی نوزاد نیز تأثیر می گذارد. از طرف دیگر ، شیردهی ، بنابراین آنها نمی توانند به درستی با مادر او ارتباط برقرار کنند و ممکن است مجبور به استفاده از فرم شوند.

وی اضافه کرد: “اگر افزایش تعداد زایمان ها در بیمارستان ها در یک تاریخ مشخص باشد ؛ در حالی که در ظرفیت بیمارستان از نظر کارکنان ، امکانات و غیره تغییر نکرده است ، مطمئناً ناخوشایند است که بتوانید از رسوب و مادر خود مراقبت کنید. سزارین ، به محله هایی با توانایی دریافت از 10 بخش از طریق یک روز کامل در معاینه نمی تواند باشد ، یا مادر ، یا مراقبت از آن اگر بعد از زایمان در یک عارضه به موقع ایجاد شود.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا جلوگیری از دستکاری روز تولد برای اجرای ممنوعیت زایمان غیر اضطراری امکان پذیر است یا خیر ، گفت: در طول سال ها بارها شاهد بوده ایم و این محدودیت ها منتظر می مانند تا نشان دهند که به فرهنگ سازی بیشتری نیاز دارند.

وی گفت: “از طرف دیگر ، به نظر من ، به عنوان یک کودک در 9/9/99 مورد بحث ، توجه کمی به او در: 9/9/99 رشد عنوان به عنوان مراقبت از بارداری و ادب ، و حتی کسانی که انجام می دهند خیلی اهمیت ندهید ، بسیار مهم است که بدانید چه چیزی او تا امروز متولد شده است. یکی از قسمتهای میانی وجود دارد که باید صبور باشید تا به بیمارستان بروید ، جایی که او بیشتر آنها این کار را انجام نمی دهد هیچ فایده ای ندارد ؛ البته اگر پزشکان نتوانند ، در مادر باردار اتفاق می افتد ، اگر راز ما باشد ، زیرا این راز نیست سوال از او و بنده اش خشمگین شد و روز دیگری نیز آمد ، بنابراین آنجا.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا