علم و سلامت

آثار اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در عدالت در پرداختی‌ها

معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر قانون تعرفه های اجرای عدالت گفت: این قانون از دی ماه سال گذشته تکمیل و از اواخر بهار امسال منتشر شده است.

به گزارش تی تی آنلاین، در دومین روز از سال نو، عباس عبادی با حضور در بیمارستان‌های شهید لواسانی تهران و سوم شعبان دماوند، ضمن تشکر از پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در سال جدید، به تمامی سوالات و سوالات پاسخ داد. به نگرانی ها و الزامات رسیدگی کنید. او قول داد که دنبال و کمک بیاورد.

وی در این بازدید از بخش های مختلف مطب این پزشکان بازدید کرد و روند درمان و مراقبت از بیمار را بررسی کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت در این بازدید در گفت و گو با پرستاران نسبت به عدم تایید وضعیت پرسنل فعال بهداشتی و درمانی تاج در بحران بودجه امسال ابراز تمایل کرد. در این سال جدید مراقبت ویژه ای داشته باشید.

عبادی گفت: اجرای قانون تعرفه خدمات غذایی از سال گذشته اجرایی شده است، اما با میانگین 6 ماه تاخیر در پرداخت، احتمالاً در سال جاری و اواخر بهار، سامانه جدید وصول تعرفه ها اجرا خواهد شد. .

وی گفت: پرستاران همکار نقش کلیدی و اصلی در دسترسی به خدمات سلامت دارند و برای اینکه بتوانیم خدمات خود را تخصصی تر و گسترده تر ارائه دهیم، وظیفه داریم نقش پرستاری خود را از بیمارستان به جامعه نیز گسترش دهیم. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی کنید.”

به گفته دکتر وبدا سعید لک معاون مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهسازی، سرپرست وزارت پرستاری، فروغ مولا رئیس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیران بیمارستان شهید لواسانی حضور داشتند. عبادی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا