علم و سلامت

تلاش وزارت بهداشت برای حل مشکل کمبود پرستار

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: کمبود پرستار در مرکز درمانی موضوع جدیدی نیست.

به گزارش تی تی آنلایندر سفر به دزفول دکتر عباس عبادی با حضور در بیمارستان گنجویان این شهرستان به روند پذیرش اورژانس، تریاژ، پاراکلین و اقداماتی که قرار است برای بیماران در اورژانس اختصاص داده شود، رسیدگی و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید و در جریان همایش و همایش با پرستاران و پرسنل این مرکز درمانی، ضمن تبریک سال نو، هدف از این بازدید دوره ای کمک به رفع مشکلات و استماع مطالبات بیماران و کادر درمانی بود.

عبادی اقداماتی را در حوزه پرستاری و کمک به رفع کمبود نیروی انسانی در سال‌های اخیر هر چند مشکلات اقتصادی کشور راهبردی و کافی نیست، عنوان کرد و گفت: پرستاری در این حوزه باید تا حدودی کاهش یابد.

معاون وزیر بهداشت با توجه به میزان جذب نیروی پرستاری در سال‌های اخیر گفت: با توجه به کمبود حداقل 100 هزار نیروی پرستاری در کشور، اینگونه جذب‌ها تنها مسکن است امسال علاوه بر جذب پرستار فعال در کشور بحران کرونا، ما قادریم تعداد قابل توجهی از پرستاران و پرستاران را با نزدیک شدن به تخت جذب کنیم.

به گزارش وب دا، معاون پرستاری وزیر بهداشت در این بازدید با حضور در جلسه هیئت مدیره و شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص موضوعات مرتبط با اعضای جلسه گفتگو کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا