علم و سلامت

آغاز ارائه ۳ خدمت جدید سلامت در اقلید با حضور وزیر بهداشت

تی تی آنلاین/پرس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، سه سرویس جدید بهداشتی را در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بیمارستان و درمانگاه امام جعفرصادق(ع) تخصصی کرد.

بهرام عین اللهی وزیر ایمنی روز پنجشنبه 18 تیرماه در ادامه برنامه های استان فارس، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، دستگاه سی تی اسکن 16 مورد بیمارستان، نوار ماموگرافی دیجیتال و ویدئو آندوسکوپ در درمانگاه حضرت امام جعفر صادق(ع) (عج)

دستگاه سی تی اسکن ترازو در بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلیدس یکی از خدمات جدید این بیمارستان است که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون تن راه اندازی شده است.

یک نسخه یک میلیارد تنی از این دستگاه توسط نیکوکار سلامت «امیرحسین مصطفوی» و همچنین حالت سی تی اسکن و نصب، دستگاه یو پی اس یک میلیارد دلاری توسط شرکت فولاد اقلیدس اهدا شد. است.

با ساخت دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلیدس، نیاز پرستاران این شهرستان برای سی تی اسکن به استان های همجوار ارجاع داده می شود.

یکی دیگر از پروژه های جدید که امروز به مجموعه بهداشتی و درمانی شهر اقلیدس اضافه شد، دستگاه ماموگرافی دیجیتالی بود که در درمانگاه امام جعفرصادق (ع) به قیمت هزار تن در حال بهره برداری بود و اندازه آن از یکی از دستگاه ها 900 میلیون بود. نیکوکاران

همچنین امام جعفر صادق (ع) در حضور وزیر بهداشت، فیلم آندوسکوپی (ع) از امکانات بالینی مورد استفاده در اقلید را معادل ۷۰۰ میلیون تومان در حال استفاده دانست.

بیمارستان 107 تختخوابی حضرت ولی عصر (عج) با زیربنای 11000 متر مربع و دو طبقه از سال 1381 آغاز به کار کرده است.

به غیر از ساختمان اصلی این بیمارستان، ساختمان دیالیز و بیماری های تخصصی با زیربنای 600 متر مربع و درمانگاه تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) با زیربنای 759 متر از دیگر بخش های این مجموعه درمانی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا