علم و سلامت

آمار بی سابقه بستری کودکان و نوجوانان از ابتدای کرونا تاکنون/ مبتلایان به امیکرون در این گروه سنی چه علائمی دارند؟

به گزارش شفاف روژان، خانواده و دوستان، وی پس از صحبت از سردرد، گلو و سرم سوزنی که در عمل جراحی خود داشت، در بیمارستان کودکان مفید تهران بستری شد. دختر 4.5 ساله ای که در حال تدارک جشن تولد آمیکرون بود، دیدن روژان در این بیمارستان و مرکز اطفال غیر معمول نیست. خانم می گوید 6 درصد از تخت های مرکز پزشکی اطفال در سه روز تکمیل می شود. قاسمی، رئیس بخش پرستاران آسایشگاه قائد.

رئیس مرکز پزشکی بیمارستان اطفال می گوید: در بخش کوید تنها حدود 6 تخت خالی است و سرعت پر شدن تخت ها بیشتر از موج پنجم با مرد دلتا است، اما بیمارستان ها بهتر از کودکان بستری هستند. موج پنجم تخت های بیمارستانی به دنبال بخش مراقبت های ویژه بودند.

به گفته وزارت بهداشت، از زمان شیوع این بیماری همه گیر، تعداد کودکان بستری در بیمارستان نسبت به سایر گروه های سنی کمتر بوده است. اما در موج ششم، بروز کودکان و نوجوانان در شیب تند افزایش یافته است، به 4 درصد در سنین زیر 2 سال رسیده است. گروه های سنی واکسینه نشدند.

براساس سوابق وزارت بهداشت، کمترین تعداد بیمارستان‌های دارای علائم احتمالی عروق کرونا در هفته آخر دی و هفته اول بهمن ماه مربوط به گروه سنی ۴ تا ۳ سال با ۴ درصد بستری است. کودکان و نوجوانان زیر 1 سال 4 درصد، سن 6 تا 50 سال 5 درصد هر سال، تقریباً 56 درصد برای 5 تا 5 سال و 5 درصد بیشتر از 2 سال هستند.

آمار ناشناخته بستری شدن کرونا در نوزادان و نوجوانان / علائم جزئی بیماران در این گروه سنی چیست؟

رئیس باشگاه خبری کودکان بیمارستان مفید از مراجعه حدود 50 بیمار به مرکز درمانی شمال تهران خبر داد. آماری که سطح بالای انتقال مایکروسافت را نشان می دهد.

نوری پور می گوید: در بیماران سرپایی با علائم احتمالی عروق کرونا، 4 کودک و نوجوان در مواقع اورژانسی و 4 نفر در بستری بستری شدند و تعداد بستری های ثبت شده در سه تا چهار روز گذشته نزدیک به دو برابر شده است.

از 25 دی تا 4 بهمن تعداد پرستاران بیمارستان های تهران 6 برابر شده است و در هفته اول بهمن 7.1 درصد بیمارستان های عروق کرونا زیر 3 سال، 7.1 درصد برای بیماران متوسط ​​و 4 تا 6 درصد هستند. . میانگین سالی 2.1 درصد برای 4 تا 40 سال و در مجموع بیش از 45 درصد از بیمارستان های زیر 40 سال؛ این آمار را توکلی قائم مقام ستاد کل تهران نوین باشگاه خبرنگاران اعلام کرد.

توکلی گفت: هفته اول بهمن ماه در تهران بیماران عروق کرونا داشتیم و تعداد بیماران کرونا بستری در گروه سنی 40 تا 59 سال 6.3، 50 تا 60 سال، 6.3، 60 تا 6 سال بود. 6.3 درصد، تا 3 سال 6.6 درصد و بیش از 3 سال 4 درصد است.

به گفته مدیر درمان مرکز تاج تهران، مرگ و میر در گروه سنی 4 سال 4، 4 تا 3 سال صفر، 4 تا 4 سال 4، 40 تا 50 سال است. 4 درصد، 50 تا 60 سال 24 درصد، تا 60 2 سال 24 درصد، 6 تا 3 سال 26 درصد به اضافه 3 سال 4 درصد در هفته اول بهمن ماه است.

جمالیان رئیس اداره تحقیقات پزشکی اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کودکان و نوجوانان زیر سه سال در 4 روز گذشته به مراکز درمانی استان اراک مراجعه کردند.

پهلوان، رئیس مدیریت رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی تاج مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: تا 5 بهمن ماه، تعداد بستری ها و بستری های موقت در مشهد در گروه سنی اقلیت ها 5 مورد است. درصد، 5 درصد تا 6 درصد، 6 درصد، 6 سال 6.5 درصد، 1 تا 3 سال 5 درصد، 5 تا 5 سال 5 درصد و به اضافه 3 سال 1.5 درصد است.

اسحاقی، یک بیماری واگیردار در بیمارستان فوق تخصص بیمارستان مفید، تب، سردرد، گلودرد، حالت تهوع، استفراغ، ضعف و بی حالی از علائم کودکان مبتلا به آمیکرون است، علامتی که روژان، امیررضا، محمد و مادران بسیاری از کودکان دیگر در مفید هستند. بیمارستان و مرکز پزشکی در بیمارستان بستری هستند نشان دادند

جماعتی، دبیر کمیته علمی کرون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: ما با تزریق واکسن، دور نگه داشتن آن و پرهیز از ملاقات با ماسک برای جلوگیری از ابتلا به ایمیکرون، سومین دوز را در بزرگسالان و کودکان و نوجوانان تحسین می کنیم.

ما باید مراقب خودمان باشیم، به خصوص کودکانی که بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونا قلب هستند.

دکمه بازگشت به بالا