علم و سلامت

سندرمی در کودکان و نوجوانانِ بهبودیافته از کرونا

تا یک سال پیش ، ظهور علائم برای پزشکان ناشناخته بود ، اما کودکان و نوجوانان اکنون پزشکان گزارش می کنند که 19 ‘از سندرم Povids Covid انسان به مراکز پزشکی ارجاع می شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، در کلینیک دانشگاه هرکولانوس آلمان ، 19 کودک و نوجوان بین 5 تا 17 سال با یک سندرم به نام “سندرم چند سیستم التهابی کودکان” (PIMS.) تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر می گوید: “پس از بهبودی از علائم تب بالا ، فشار خون یا حجم خون با تکیه بر علائم بیشتر پوست در سراسر بدن و سوزش سر دل شدید.” Schwanke Christian God ، متخصص مراقبت های ویژه. و آنها آن را به بیمارستان منتقل کردند.

دکتر دونا گفت: “ما اکنون می دانیم که علت این سندرم واکنش نادرست سیستم ایمنی بدن است.” شوانکه

بیشتر افرادی که به سندرم بیمارستان (PIMS) برای کودکان بین 7 تا 10 سال مراجعه می کنند. البته ژاپن ساعت 13: 20 که من در میان آنها دیدم ، و جوانان 16 ساله پسران هستند.

اگرچه این سندرم تاکنون در هر 1000 کودک آلوده به بیماری عروق کرونا دیده می شود ، با تشدید موج سوم و افزایش تعداد کودکان زیر 15 سال مبتلا به ویروس کرونا ، این سندرم تحت درمان پزشکی قرار می گیرد.

دانشگاه درسدن و اکنون هیچ مرکز تحقیقاتی سندرم PIMS وجود ندارد ، از اتریش و آلمان ، بیمارستان ها ملزم به گزارش موارد به این مرکز هستند.

به گفته دویچه وله بر خلاف آلمان ، كه تا زمان مرگ PIMS در ایالات متحده 33 مورد نبوده است ، این سندرم در حال افزایش است.

طبق دانشگاه درسدن نو ، نیمی از بیماران بیمارستان را در شرایط خوب ترک کردند ، اما یکی از آنها 10 کودک تخمین زده می شود که مشکلات طولانی مدت دارند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا